Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

tylna belka n16


Gość Michel

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, nierównomiernie zużywają mi się opony również z tyłu, z tego co wiem z tyłu jest belka, której się nie reguluje, kiedyś mechanik powiedzuiał mi, że na polskich drogach nie ma szans żeby na takiej belce zachować zbieżność. Jak jest u Was, mieliście problemy ze zbieżnością z tyłu i jak to wpływało na prowadzenie samochodu?

Jutro jadę zrobić zbieżność w Nissanie, mają przy okazji rzucić okiem na belkę. Koszt 150 zł w Wawie, ale słyszałem, że zbieżność dobrze jest zrobić w dobrym serwisie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość polikarp78

mialem ten sam problem, kolega polecil mi pewnego fachowca i ..., pierwszy raz w zyciu zobaczylem jak ktos powinien zajmowac sie tym co robi. Chyba wynikia to z tego ze nie pracuje dla kogos tylko dla siebie, naprawde za milo bylo popatrzec jak to robi, byl pierwszym ktory zrobil "czary mary" i auto od tego momentu chdzi jak zyleta, nic nie sciaga, naprawde polecam> zaklad czysty i zadbnany, polozony w lasku na trasie warszawa legionowo oto tel 022 - 614 - 25 - 27...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet jak kąty na belce są ok to złe ustawienie " na przodzie" będzie powodować wycinanie opon z tyłu.Proponuję przejechać się na laserową geometrię aby poznać czy kąty/ zbieżności są ok oraz ustawić zbieżność z przodu. Na marginesie to trzeba zdrowo uderzyć,żeby uszkodzić belkę i w normalnej eksploatacji kąty na belce się nie mają prawa zmienić

 

[ Dodano: Wto 21 Sie, 2007 11:41 ]

nawet jak kąty na belce są ok to złe ustawienie " na przodzie" będzie powodować wycinanie opon z tyłu.Proponuję przejechać się na laserową geometrię aby poznać czy kąty/ zbieżności są ok oraz ustawić zbieżność z przodu. Na marginesie to trzeba zdrowo uderzyć,żeby uszkodzić belkę i w normalnej eksploatacji kąty na belce się nie mają prawa zmienić

 

[ Dodano: Wto 21 Sie, 2007 11:41 ]

nawet jak kąty na belce są ok to złe ustawienie " na przodzie" będzie powodować wycinanie opon z tyłu.Proponuję przejechać się na laserową geometrię aby poznać czy kąty/ zbieżności są ok oraz ustawić zbieżność z przodu. Na marginesie to trzeba zdrowo uderzyć,żeby uszkodzić belkę i w normalnej eksploatacji kąty na belce się nie mają prawa zmienić

 

[ Dodano: Wto 21 Sie, 2007 11:41 ]

nawet jak kąty na belce są ok to złe ustawienie " na przodzie" będzie powodować wycinanie opon z tyłu.Proponuję przejechać się na laserową geometrię aby poznać czy kąty/ zbieżności są ok oraz ustawić zbieżność z przodu. Na marginesie to trzeba zdrowo uderzyć,żeby uszkodzić belkę i w normalnej eksploatacji kąty na belce się nie mają prawa zmienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...