Gość Michel Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Hej, nierównomiernie zużywają mi się opony również z tyłu, z tego co wiem z tyłu jest belka, której się nie reguluje, kiedyś mechanik powiedzuiał mi, że na polskich drogach nie ma szans żeby na takiej belce zachować zbieżność. Jak jest u Was, mieliście problemy ze zbieżnością z tyłu i jak to wpływało na prowadzenie samochodu? Jutro jadę zrobić zbieżność w Nissanie, mają przy okazji rzucić okiem na belkę. Koszt 150 zł w Wawie, ale słyszałem, że zbieżność dobrze jest zrobić w dobrym serwisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość polikarp78 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 mialem ten sam problem, kolega polecil mi pewnego fachowca i ..., pierwszy raz w zyciu zobaczylem jak ktos powinien zajmowac sie tym co robi. Chyba wynikia to z tego ze nie pracuje dla kogos tylko dla siebie, naprawde za milo bylo popatrzec jak to robi, byl pierwszym ktory zrobil "czary mary" i auto od tego momentu chdzi jak zyleta, nic nie sciaga, naprawde polecam> zaklad czysty i zadbnany, polozony w lasku na trasie warszawa legionowo oto tel 022 - 614 - 25 - 27... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 nawet jak kąty na belce są ok to złe ustawienie " na przodzie" będzie powodować wycinanie opon z tyłu.Proponuję przejechać się na laserową geometrię aby poznać czy kąty/ zbieżności są ok oraz ustawić zbieżność z przodu. Na marginesie to trzeba zdrowo uderzyć,żeby uszkodzić belkę i w normalnej eksploatacji kąty na belce się nie mają prawa zmienić [ Dodano: Wto 21 Sie, 2007 11:41 ] nawet jak kąty na belce są ok to złe ustawienie " na przodzie" będzie powodować wycinanie opon z tyłu.Proponuję przejechać się na laserową geometrię aby poznać czy kąty/ zbieżności są ok oraz ustawić zbieżność z przodu. Na marginesie to trzeba zdrowo uderzyć,żeby uszkodzić belkę i w normalnej eksploatacji kąty na belce się nie mają prawa zmienić [ Dodano: Wto 21 Sie, 2007 11:41 ] nawet jak kąty na belce są ok to złe ustawienie " na przodzie" będzie powodować wycinanie opon z tyłu.Proponuję przejechać się na laserową geometrię aby poznać czy kąty/ zbieżności są ok oraz ustawić zbieżność z przodu. Na marginesie to trzeba zdrowo uderzyć,żeby uszkodzić belkę i w normalnej eksploatacji kąty na belce się nie mają prawa zmienić [ Dodano: Wto 21 Sie, 2007 11:41 ] nawet jak kąty na belce są ok to złe ustawienie " na przodzie" będzie powodować wycinanie opon z tyłu.Proponuję przejechać się na laserową geometrię aby poznać czy kąty/ zbieżności są ok oraz ustawić zbieżność z przodu. Na marginesie to trzeba zdrowo uderzyć,żeby uszkodzić belkę i w normalnej eksploatacji kąty na belce się nie mają prawa zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.