Gość larosa Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 No właśnie co 300 400 km ubywa płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym.Czy to wina uszczelki pod głowicą,uszczelki pod kolektorem wylotowym,głowicy czy jeszcze czegoś innego? Jak to sprawdzić?A właśnie ubywa go tak 1 do 1,5 litra czyli dużo.Serena 2.0 benzyna wtrysk,gaz.Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Czy to wina uszczelki pod głowicą, To, to chyba ostatnia instancja. Najpierw to wypadałoby sprawdzić wersje bardziej optymistyczne, czyli przewody, łącznie z tymi metalowymi, zwłaszcza od tylnej nagrzewnicy. Pompa może zaczyna się sączyć. W tym autku jest co sprawdzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 (edytowane) ]m Edytowane 7 Kwietnia 2010 przez bonzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adam13 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 koledzy w serenie 2.0 ile jest płynu chłodzącego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 (edytowane) , Edytowane 7 Kwietnia 2010 przez bonzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adam13 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 jeju Vw T2 chłodzony cieczą nie jest osamotniony,apropo pytam bo mi się zagotował wczoraj pod Gdańskiem i troszkę powalczyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 koledzy w serenie 2.0 ile jest płynu chłodzącego SR20DE - 10L. w całym układzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loxeal Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Problem ubywania płynu dokładnie znam z mojej Sereny 1,6. Najpier kilka miesięcy dolewałem do zbiorniczka płyn. Najpierw mało potem, po każdej trasie tak ok 1 - 1,5 litra. W koncowej fazie płyn chłodzący zaczą wydostawać się do kominka trzeciej świecy powodując brak zapłonu na tym cylindrze. Powodem była pęknięta głowica. Spawania nie wchodziło w grę. Kupiłem urzywaną i teraz wszystko jest O.K. Pozdrawiam wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 to sie ciesz ze ci sie udalo kupic glowice do serenki bo to miszyn impossible ja bym sprawdzil przedowy bo takie ilosci jakie ci uciekaja to az niemozliwe jest nie masz mokro na plastiku pod silnikiem albo gdzies z przodu ? moze chlodnica przecieka? sprzwdz plyn cyz nie jest z olejem wymieszany po kilku kilometrach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 czopochrup napisał przecież, że się z tym uporał i była to pęknięta głowica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 ale to larosa sie pytal a odpowiedzalLoxeal, to 2 rozne osoby ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Nie użyłeś cytuj więc myślałem, żę odpowiadasz Loxeal-owi Sorry. laros się nie odzywa, może się z tym uporał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 a moze sie zastrzelil jak si dowiedzial ile go bedzie kosztowac naprawa lol hehe... :> jak tam serenki w pierwsze dni zimy?:> znacie jakies sposoby na to zeby auto sie szybciej zagrzewalo ;> procz przykrywnia czesci chlodnicy kartonem? hehe :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Albo zmienił samochód. Co do zimy napiszę Ci jutro, bo dzisiaj już u mnie nieźle daje mrozem. najbardziej obawiam się zamków i centralnego, bo jeszcze nie przesmarowałem. Jeśli chodzi o rozgrzewanie to i tak nie jest źle. Karton musowo, ja dodatkowo osłona na przednią szybę. I tyle. Najlepszym rozwiązaniem jest garaż. No cóż, ale nie każdy go ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 no ja mam garaz ;X :> xexe i nie ma zle... ale np. w innym aucie mielismy tak ze byla taka wajha ZIMA-LATO tzn w zime sie szybciej grzal wtedy hehe :> tu nic takiego nie zauwazylem ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 (edytowane) [ Edytowane 7 Kwietnia 2010 przez bonzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 nie no trzyma ale jak sie ma gaz to w zime nagrzanie trwa troche dluzej... = wiecej na pb sie jezdzi :> a tu by trza szybciej go nagrzac zeby szybciej na gaz przelaczyc bo jak pizdzi na maxa to nawet na gaz sie nie przelaczy metoda wymuszenia poprostu zgasnie:> ta instalacja nie jest tak glupia jak mysalelem xD :> hehe poprostu chcialbym zeby szybciej sie zagrzewal z rana :>>> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 procz przykrywnia czesci chlodnicy kartonem?: a co to za metody ?? jak w żuku czemu maja służyć ?? termostat nie trzyma czy jak?? W żuku jak pamiętam to jest żaluzja, aby szybciej się nagrzał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dudzers Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Zauważyłem że większość ma w swoich serenach oprócz standardowego ogrzewania dodatkowe nagrzewnice i inne egzorcyzmy. U mnie jest tylko na przodzie , a po przejechaniu 3 km mam optymalną temperaturę silnika i mogę w krótkim czasie nagrzać wnętrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Ups... Myślałem, że podwójne ogrzewanie w Serenkach to standard. Czyżby nie. :/ Nie chce misię wierzyć. Czy drzwi masz otwierane z dwóch stron? A o jakich innych egzorcyzmach masz na myśli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dudzers Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Czy drzwi masz otwierane z dwóch stron? Tak. A o jakich innych egzorcyzmach masz na myśli? Webasto. Mam dwie zimy za sobą i na co ale na ogrzewanie to narzekać nie mogę . Nawet w 3 rzędzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 To powinieneś mieć drugą nagrzewnicę pod fotelami w środkowym rzędzie na środku. Taka skrzynka. Webasto dobra rzecz a i podwójna klima się zdarza. Na ogrzewanie ja też nie narzekam. A niezależne ogrzewanie na tył to dosłownie rarytas. Pasażerowie sami sobie sterują ogrzewaniem. Przeczytaj to, są też zdjęcia: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ight=ogrzewanie Wychodzi na to, że bez podwójnego ogrzewania też robili. Ja nie widziałem, ale rozmowa na ten temat była na forum pod podanym wyżej linkiem i bonzo taki egzemplarz widział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość forgol67 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 mam taki sam problem serena 1,6 benz. 98 r co 200 - 300 km dolewam płynu około 1litr.....co począć??? poz forgol67 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hieronim Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Cześć forgol67 cudów nie ma płyn ucieka przez jakąś nieszczelność .W serenie niestety jest sporo możliwośći ale jak nie widać wycieków to uważam ,że płyn ucieka Ci poprzez uszczelnienie wału pompy wody obejrzyj pompę jeżeli zobaczysz nawet pojedyncze krople wody to pompa do wymiany.Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 sprawdz weze pod siedzeniami ja mam w jednym mikro pekniecia i saczyl mi sie tamtedy plyn O_o jak narazie tasma skota dala rade ale ciekawe jak dlugo a to jest dosc drogi waz bardzo gruby... inna sprawa poogladaj czy ci spod korow nie wybija przy chlodnicy i pod siedzeniem jest odpowietrznik z niego tez moze bo tam taki sam korek jak w chlodnicy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.