Gość janni Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Witam. W mojej Maximie z 2000 alternator przestaje ładować akumulator jak się nagrzeje. Zimny działa. Kontrolka nie zapala się jak przestaje działać. Może ktoś miał podobny problem? Co to może być? Diody, regulator, szczotki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość canonik Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Witam, U mnie (Maxima 1999) ostatnio wymieiniałem alternator bo się po prostu przepalił, zaczęło się od podobnej sytuacji o której piszesz, a skończyło się nawet na wymianie akumulatora, bo też się przepalił. Gość w ASO nissana powiedział, że to się w takim wieku samochodu po prostu już może zdarzyć... PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janni Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 A czy ktoś może wie jakie powinno być napięcie przy działającym alternatorze (znowu działa). Przy różnych obciążeniach i w zależności (niewielkiej) od obrotów, napięcie zmienia się od 13.2 do 13.8V. Nie powinno być wyższe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 podane wartosci sa w normie. zaczalbym sie martwic gdyby przy chodzacym silniku napiecie bylo nizsze jak 12.6V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janni Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Właśnie odebrałem auto z "naprawy". Spec, do którego wysłano alternator stwierdził, że nie może wymienić regulatora bo jest niedostępny. Może ktoś ma namiar na prawdziwych specjalistów od alternatorów (najlepiej we Wrocławiu)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość don_martinez Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Właśnie odebrałem auto z "naprawy". Spec, do którego wysłano alternator stwierdził, że nie może wymienić regulatora bo jest niedostępny. Może ktoś ma namiar na prawdziwych specjalistów od alternatorów (najlepiej we Wrocławiu)? Zmień speca i po kłopocie. Jeżeli chcesz to mam kontakt we Wrocłwiu na człowieka, który może mieć każdą część do Maxi. Ma trochę gratów na miejscu a jak trzeba to przywozi ze stanów. Kupiłem od niego mój egzemplarz a znajomy kupił tez Maxi tylko nowszą. Namiary wyślę Ci na PRIV. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Było wtej sprawie wezwanie serwisowe, poszukaj na Forum. W zależności od wersji w aturyzowanym serwisie powinni naprawić Ci za darmo. Pozdrawiam, Robert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 cos mi sie wydaje ze byly to roczniki 98 w wersji US Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.