Gość blank Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 ...wyrzuceniu instalacji gazowej, zaslepieniu EGR, zalozeniu filtra stozkowego i walka od P10 GT. Moj model to 136 konna 2 litrowa P10 z '95. Jaka bardzo odbije sie to na spalaniu? Wiem ze suma sumarum kazdy z elementow byl dosc szeroko opisany, mnie jednak interesuje to bardziej od strony matematycznej. Czyli ile KM za ile zł pozostawionych na stacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Zdrowa Seria powinna mieć 130-132KM... Gaz II generacji może zabierać w piku nawet do 30KM... Wałek, dolot, egr i wywalony kat oraz optymalnie ustawiony zapłon powinny ci podnieść moc do ok 137-139KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blank Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Warto dla przecietnego zjadacza chleba? I jak to wyjdzie ze spalaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 to dopiero początkowe mody, dosyć odczuwalnie poprawi się dynamika powyżej 5000 obr.min... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blank Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Coobcio a spalanie pozostaie mniej wiecej bez zmian? (mam tu na mysli +- 1litr) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 ...wyrzuceniu instalacji gazowej, zaslepieniu EGR, zalozeniu filtra stozkowego i walka od P10 GT. Moj model to 136 konna 2 litrowa P10 z '95. Jaka bardzo odbije sie to na spalaniu? Przy tych modach nic spalanie nie wzrośnie bo jeszcze nie ingerowałeś w zasilanie czyli wymianie wtrysków i pompy na wydajniejszą + wymiana regulatora ciśnienia itd. ALE! po takich modach jest auto sporo zrywniejsze zwłaszcza w górnym zakresie obr. co prowokuje do korzystania z nich :!: i to dzięki takiej jeździe na max obr. spalanie podskoczy a nie po tych opisanych przez ciebie modach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 chlopaki zapomnieli ci dodac ze po wsadzeniu stozka stracisz troche Newtonow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 chlopaki zapomnieli ci dodac ze po wsadzeniu stozka stracisz troche Newtonow Hehe w Polsce jakoś się nie traci tylko w USA Kwestia jaki dolot ze stożkiem zrobisz... Ps. bardzo dobry mod to jest kolektor wydechowy z SR20DE - ten rurowy stalowy (nie żeliwny) jak go dodatkowo wyszlifujesz to myślę że bez problemu osiągniesz ok 145KM i 180 parę Nm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 blank-nie wyrzucaj LPG,zainwestuj 350 zeta w BLOSa[co to jest to poszukaj na forum],na benzynie nie stracsz nic,a na LPG zyskasz po konkretnyn strojeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arbuz Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Lukas ma racje...ja zalozylem Blosa i chodzi auto malinowo. Na benzynie ZERO strat..lekko na gazie, ale to normalka. WIec jak masz wywalac gaz i smgiac na wahe to mysle ze to glupi pomysł A co do Blosa to gadaj z wyzej wypowiadającym sie COOBCIEM, on Ci powie co i jak i cos o primerce tez Ci powie, bo cos tam czytał w GT Tuning ;P heh Pozdrawiam :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 A co do Blosa to gadaj z wyzej wypowiadającym sie COOBCIEM, on Ci powie co i jak i cos o primerce tez Ci powie, bo cos tam czytał w GT Tuning ;P heh "bo coś tam czytał w GT Tuning" :056: :056: :056: normalnie się popłakałem ze śmiechu :053: :053: :053: sory za mały ot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arbuz Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 No co ;p A moze prawdy nie mowie ? hehe ;D Pozdrawiam :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Jakby komuś było ciężko to odnaleść, proszę oto parę moich porad: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...677&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 P11 GT po odetkaniu dolotu, na sekwencji. W przyszlym roku wydech robie-Coobciu wreszcie Cie odwiedze to mi po opowiedasz.... Slyszalem ze Switek robi ze "miekkie" walki, to prawda? Ja bym chcial zeby ten samochod sluzyl mi na codzien, czyli w miare rozsadnie palil do 4000-5000tys obr a pozniej to juz moze byc kocia ale i jazda.... Jakie walki-slyszalem ze ze staanow fajne przysylaja do sr20 i jakie koszta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Slyszalem ze Switek robi ze "miekkie" walki, to prawda? Akurat w tym silniku świątki nic się nie wycierają ale bez rególowanych kół rozrządu zabierają Nm i za wiele KM nie dokładają - tak więc odpuść to sobie... Jak chcesz poprawiać parametry tego silnika to zdecydowanie odradzam wymianę wałków... Lepiej ze stanów przytargać kolektor wydechowy do tego zrobić wydech, do seryjnej puszki doprowadzić zimne poweitrze do tego jakieś strojenie i coś pod 160KM i 200Nm powinno być bez proszenia. W miedzy czasie porting przepustnicy gazu możesz sobie strzelić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 jou Cooba A w ta seryjna puszke to jaki filtr sie zmiesci?? Chodzi mi o jakis konkretny model,marke to odrazu bym sobie zamowil..... Taki kolektor z ameryki jakie koszta?? W polsce mi takiego nie zrobia??? Plany na wiosne wiesz, w tym roku ten dolot jesze, A wkladka do seryjnej puszki sportowa moze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 W polsce mi takiego nie zrobia??? EL - TEC ok. 2500zł MOTOwydech ok. 2000zł GRABOWSKI ok. coś pomiędzy Lecz niewiadomo co zmieni taki kolektor, może wogóle nie przynieść efektów, te z chin są już sprawdzone i o polowe tańsze:D Co do seryjnej puszki to najprościej chyba wkładkę zapodać, mało żeźby a efekt sprawdzone (pod warunkiem że doprowadzisz zimny air spod zderzaka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 poszukam wkladki do seryjnej puszki, wywalilem tego stozka co mi gazownik zamontowal prosto na przeplywke i jest znacznie lepiej na sekwencji, tylko rure wymysle do obudowy i bedzie git. Kuba w srode postaram sie wpasc rano, Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.