Gość tofel3 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Witam. Od jakiegoś czasu często gaśnie mi Micra K11 1993r 1.0 16V. Z początku nie wiedziałem co jest, ale okazało się za po prostu bezpiecznik od pompki paliwa często się spala i po prostu nie podaje paliwa. Co może być przyczyną tak częstego spalania się bezpiecznika ? Co z tym zrobić ? Tak myślę że to jest od pompki pali bo zgaśnie, wsadzę nowy bezpiecznik i pali normalnie. Z góry wielkie dzięki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 A nie dajesz słabszego bezpiecznika niż ma być ? Sprawdź przewody , w Primerze wychodzą z baku pod tylną kanapą , przypuszczam, że w Micrze będzie podobnie, może tam gdzieś zwierają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tofel3 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Daje bezpiecznik 30, ten bezpiecznik jest pod maską. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Sprawdz tak jak mowi jarkk przy samej pompie, pod tylnia kanapa masz dostep. Potem lec od baku w strone deski rozdzielczej, moze w progu gdzies ktos przytrzasnal przewody. Moze gdzies lapie zwarcie do masy i wali bezpiecznik, a moze poprostu pompa juz pada jak 30A pali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 myślę że jakby miał zwarcie to odrazu by sie palił a nie po czasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Niekoniecznie musi miec na stale zwarcie. Elektryka w Nissanach jest strasznie podatna na zalamania, korozje itp. Jesli nie chce wydawac kasy na elektrykow to co napisalem moze spokojnie sam zrobic i sprobowac diagnozy. Jak bedzie wszystko ok z przewodami to bym rozebral pompe lub poprostu wymienil jesli nie ma czasu na takie diagnozy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Na 90% kończy się pompa. Na początek sprawdzić trzeba jakie podaje ciśnienie, może wystarczy ją wyjąć ze zbiornika i oczyścić filterek, który się przy niej znajduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tofel3 Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Witam. Samochód oddałem w ręce elektryka i stwierdził że jest to wina wtrysku. Coś tam się spaliło. I teraz potrzebuje wtrysku, ma ktoś może na sprzedaż ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.