BeWare Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Witam interesuje mnie jakie czasy potrafi uzyskać seryjna maxima z vg30(może ktoś mierzył g-techem)automat bądz manual. Czy seryjna maxima zbiera się lepiej od primiery gt p10??Wszędzie szukałem ale w większości podawane są czasy silników VE i VQ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Witam interesuje mnie jakie czasy potrafi uzyskać seryjna maxima z vg30(może ktoś mierzył g-techem)automat bądz manual Tu jest temat i są zebrane czasy seryjne podawane przez producentów, osiągnięte przez klubowiczy oraz są podane modyfikacje. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...727&start=0 Wielki Wac Maxima 3.0 Automat 0-100km/h w 6.51sek, 400m w 15.14sek@ 154.4km/h (G-TECH PRO) SZALONY Nissan Maxima 3.0 Manual 0-100km/h w 6.19sek, 400m w 15.18sek@ 153km/h (G-TECH PRO) Jaca V6 Maxima 3.0 J30 automat + GAZ zwęrzka 0-100km/h w 9.51sek (G-TECH PRO) [ Dodano: Pon 03 Wrz, 2007 18:48 ] Nissan Primera GT P10 0-100km/h w 8.2sek, 400m w 16.2sek@142km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeWare Opublikowano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Wielkie dzięki tylko że właśnie tutaj jest automat i na 1/4 nie ma czasu, a maxima szalonego i waca to inne silnik niż VG to VQ o ile się nie mylę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Jaca V6 Maxima 3.0 J30 automat + GAZ zwęrzka 0-100km/h w 9.51sek (G-TECH PRO) To jest już od dwóch lat nie aktualne mam skrzynie manualną i jeżdże tylko na Pb 98 Jak będzie okazja to dam do pomiaru swoją maxime Coobciowi to będzie wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeWare Opublikowano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 No właśnie coś mi sie wydaje że zdrowa seria powinna wykręcić ok 7,5 do 60mph i 15.6 na 1/4 ale to mi sie tylko zdaje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 3.0 manual 96r, +home made y-pipe, na LPG = 6.35s (g-tech klubowy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeWare Opublikowano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Jak 96 to nadal nie VG tylko VQ czyli w serii mocniejszy od mojego o conajmniej 30km :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 zapodany moj wynik tez juz nie aktualny. obecnie 5.8 sek do 60mph i 14.1s na 400m :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeWare Opublikowano 4 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Czyli objechałbys 300ZX TT specyfikacje europejską która ma 286km i według moich danych 5.9 do 60mph i 14.6 na 1/4 moje gratulacje!! :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Czyli objechałbys 300ZX TT specyfikacje europejską która ma 286km i według moich danych 5.9 do 60mph i 14.6 na 1/4 moje gratulacje!! :one: odjezdzam 350Z a z rolowego stok EVO 8 ma klopoty mnie wyprzedzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeWare Opublikowano 4 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 No to aż się prośi byś wrzucił jakiś filmik jak to zapitala :diabel2: Ładnie sie zbiera tym bardziej że nie masz jakiś hardcorowych modyfikacji przeprowadzonych, strach pomyśleć co by się działo jakbyś zaingerował mocniej w silnik, masz jakieś wieksze plany co do tego auta?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 A czy walek ssacy z 300zx n/a podejda do maximy j30 i jakie to da efekty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Wg katalogu Maxima J30 z manualną skrzynią robi setkę w 8,7s. Natomiast A32 robi w 8,3s na manualu i 9,6s na automacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeWare Opublikowano 4 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Znaczy z Z31 n/a nie ma co zmieniać bo to to samo tylko kolektorem ssącym się rożni a Z32 to ma cztery wałki po 2 na głowice a j30 z VG30E to SOHC [ Dodano: Wto 04 Wrz, 2007 20:02 ] Wg katalogu Maxima J30 z manualną skrzynią robi setkę w 8,7s. Natomiast A32 robi w 8,3s na manualu i 9,6s na automacie. Zdaje mi się że te dane są delikatnie zaniżone... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 No to aż się prośi byś wrzucił jakiś filmik jak to zapitala :diabel2: Ładnie sie zbiera tym bardziej że nie masz jakiś hardcorowych modyfikacji przeprowadzonych, strach pomyśleć co by się działo jakbyś zaingerował mocniej w silnik, masz jakieś wieksze plany co do tego auta?? plany byly. ale stwierdzilem ze czas zajac sie powazniejszym zyciem niz zabawa. Brak czasu tez wplynal na to ze przestalem inwestowac w maximke. Co do planu to mysle pojezdzic nia tak jak jest jeszcze ze 2 lata a puzniej zamienic ja na cos z sercem vq35, vq37 badz hr45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 a Z32 to ma cztery wałki po 2 na głowice a j30 z VG30E to SOHC A czy nie bylo wersji j30 sohc i dohc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeWare Opublikowano 5 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Owszem były z tym że to już nie jest VG30E tylko VE30 bardzo żadko spotykane na naszym kontynencie. Natomiast w USA jest tego bardzo dużo produkowane od 1992 w wersji SE która miała 195km. Można by sie pokuśić o swapa ale nie dość że trudno go dostać to ponoć nie jest to wszystko plug&play. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.