Gość tz Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 potrzebny docisk do sprzegla od sereny 2.0 16v lub od czego pasuje moze od p10 ktos wie a ponadto oznaczenia lozyska oporowego do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Zobacz czy mają tutaj: http://www.motocom.pl/ Mają części dość tanio. Jeśli nie to trzeba troszkę poszukać. Wiem, że ciężko znaleźć. [ Dodano: Wto 04 Wrz, 2007 12:11 ] Albo tutaj: WWW.AUTO-MOTO.SKLEP.PL Najlepiej napisz do auto moto jest na naszym forum. On Ci pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość auto-moto Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 potrzebny docisk do sprzegla od sereny 2.0 16v lub od czego pasuje moze od p10 ktos wie a ponadto oznaczenia lozyska oporowego do tego Który rok sereny bo ma to znaczenie,jeżeli chodzi o łożysko oporowe.Co do docisku.Miałem jeszcze tydzień temu oryginalne Japońskie NKK.Zobacz tutaj -> http://www.auto-moto.sklep.pl/index.php?pr...p;prod_id=30381 Jak interesuję Cię nowe,to mogę takie zamówić,tylko trzeba poczekać do 10 dni max. :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adam13 Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Poznań Luboń 350 zł na zamówienie, tarcza 155zł docisk orginał japan jutro podam namiary [ Dodano: Sro 05 Wrz, 2007 21:15 ] Ok znalazłem tarcza 127 zł Aisin lub 105 zł Valeo docisk 350 zł Aisin łożysko oporowe 72 zł tel.501-432-566 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tz Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 okazalo sie ze poszlo cos innego lozyska wewnatrz skrzyni nie na choince tylko na walku drugim srodkowe i to od strony walu ktos wie czy idzie to zrobic gdzie mozna dostac tanio skrzynie do 2.0 16v i do tego na chodzie bo ciezko sciagnac tuleja pod lozysko igielko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 okazalo sie ze poszlo cos innego lozyska wewnatrz skrzyni nie na choince tylko na walku drugim srodkowe i to od strony walu ktos wie czy idzie to zrobic gdzie mozna dostac tanio skrzynie do 2.0 16v i do tego na chodzie bo ciezko sciagnac tuleja pod lozysko igielkojakie byly obiawy tego co by wiedziec na przyszlosc ?:> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tz Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 zaczelo cos wyc nastepnie przeszlo a po ujechaniu ok 50km trzask i brak biegow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adam13 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 tz ty szukasz łożyska oporowego do sprzęgła czy łożysko do skrzyni biegów [ Dodano: Czw 27 Wrz, 2007 19:19 ] chłopaki wymieniłem tarczę,walka była nierówna ale dałem radę samochód cudo teraz można dopiero wyprzedzać :619: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 okazalo sie ze poszlo cos innego lozyska wewnatrz skrzyni nie na choince tylko na walku drugim srodkowe i to od strony walu ktos wie czy idzie to zrobic gdzie mozna dostac tanio skrzynie do 2.0 16v i do tego na chodzie bo ciezko sciagnac tuleja pod lozysko igielko Jak tam uporałeś się. Ale żeby tak odrazu wymieniać skrzynię. Ściągaczem nie da rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tz Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 nie udalo sie go sciagnac balem sie ze rozwale synchronizatory wymoczylem wal w nafcie opukany delikatnie lozysko od strony silnika jak i oporowe wymienilem i jazda dalej no i nowy hipol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 No to brawo. Może podasz rozmiary i cenę. Nie polecam Hipolu, wręcz odradzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tz Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 oporowe ok 80 zl to drugie niecale 20 zl rozmiaru jego nie pamietam bo szedlem ze starym na wzor jak nie hipol to co polecasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Taki jaki przewiduje instrukcja. W Serenie do skrzyni biegów olej powinien być zgodny z Api GL-4 np. 75W/90, natomiast do mostu zgodny z API GL-5 np. 80W/90. Są takowe oleje, które są zgodne z obydwoma normami. Warto zapłacić troszkę drożej a mieć spokój. Firm dobrych jest sporo, a hipol jest słaby jakościowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tz Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 oki dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tz Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 czy sprzeglo od p10 2.0 16v pasuje do serenki 2.0 16v? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzywacki Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Witam, po jakim przebiegu wymienialiscie sprzeglo? W mojej Serenie 2.0 jest jeszcze oryginal czyli od prawie 300 tys km i ciekaw jestem czy mam sie szykowac... pozdrawiam Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel2163 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 W SERENIE JAK I W WIEKSZOSCI SAMOCHODOW JAK SIE KONCZY SPRZEGLO Z REGULY PEDAL SPRZEGLA ZACZYNA BRAC POD SAM KONIEC A POZATYM Z TEGO CO ZAUWAZYLEM ZACZYNAJA CIECKO WCHODZIC BIEGI SPRZEGLOPRAWIDLOWO UZYTKOWANE BEDZIE JEZDZIC I JEZDZIC ALE 300TYS ZADKOSC JESTES PEWIEN ZE TO ORYGINAL? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RFX Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Ja właśnie mam problem ze sprzęgłem. Tak jak pisze pawel2163, bierze mi już u samej góry i na przyszły tydzień jestem umówiony do jego wymiany. Zauważyłem, że gdy samochód jest jeszcze nie rozgrzany to jest jeszcze jako tako, ale im dłużej jadę, tym coraz słabiej autko ciągnie. Daję gazu, silnik wchodzi w obroty, a przyspieszenia nie ma. Na liczniku mam 296 tys. ale oczywiście pewności nie mam czy to rzeczywisty przebieg no i nie wiem czy to co mam to jest od nowości czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel2163 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 to jest już koniebc oczywisty raczej nie wybieraj sie za daleko bo możesz nie wrócić do domu i będzie cie to kosztować cholowanie :!!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loxeal Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Witam szanownych kolegów, juz w kilku samochodach wymieniałem sprzegło, jeżdżąc na tych sprzegłach przez cały okres ich życia. Śrenio wychodzi trawałośc sprzęgła przy mojej jeździe od 180 do 250 tyś. Jeżdżę w większości na trasach. Mechanicy którzy wymieniali te sprzegła mówili że to duże przebiegi. Dlatego przebieg 300 tys na sprzegle wydaje mi sie nierealny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SFCTOMEK Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 I tu zgadzam się w 100 % , auto to tylko czysta mechanika, jak się ma względne pojęcie w tym zagadnieniu, nic nie jest w stanie nas zaskoczyć. I ilekroć jestem w warsztacie , stacji obsługi czy serwisie , każdy mechanik czy serwisant powie , że jeśli auto jest obsługiwane , nie jest zajeżdzane do maksimum wytrzymałości elementów ekspoatacyjnych , może być używane wiele wiele lat. A przy tak prostej konstukcji jak Serena to można się znudzić tym autem , prawidłowo je obsługjąc i jedzić lata całe bez awarii. Ale podkreślam PRAWIDŁOWO OBSŁUGJUĄC. A co to znaczy to już każdy wie. Byliście w MON to wiecie co to obsługa sprzętu. Nie byliście wasza strata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzywacki Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 W SERENIE JAK I W WIEKSZOSCI SAMOCHODOW JAK SIE KONCZY SPRZEGLO Z REGULY PEDAL SPRZEGLA ZACZYNA BRAC POD SAM KONIEC A POZATYM Z TEGO CO ZAUWAZYLEM ZACZYNAJA CIECKO WCHODZIC BIEGI SPRZEGLOPRAWIDLOWO UZYTKOWANE BEDZIE JEZDZIC I JEZDZIC ALE 300TYS ZADKOSC JESTES PEWIEN ZE TO ORYGINAL? Czesc, tak jest to oryginalny przebieg tego samochodu - kupilem go od pierwszego wlasciciela, auto jezdzilo glownie w trasy. Tez jestem zaskoczony ze sprzeglo tfu tfu jeszcze zyje stad moje pytanie. pzdr Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel2163 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 jesli nie ma objawów jakie opisywałem i nie pracuje ciezko przy wciskaniu pedału to tylko jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.