Gość NikosWariat Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 a może ktoś znajdzie lekarstwo na to http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=48926 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dosiateh Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Nie nie.... chodzi i to nadzwyczaj dobrze JA kupilem ja z tym problemem, ale udalo mi sie w koncu znalesc kogos kto ja uratowal.....a wierz mi bylem naprawde u wielu mechniakow, a zwlaszcza elektrykow i posprawdzali ja naprawde dokladnie, mozna powiedziec od A-Z. Dlatego pisalem Ci ze u mnie to napewno nie byla winna rozrusznika. Ale co tam koniec kropka. Fura smiga jak nalezy i nie ma co wracac. Ciesze sie, ze Twoja rowniez szalony a mozesz zdradzic co w koncu pomoglo bo moja maxi juz dwa miechy stoii pod domem i noramlnie w iralndii juz nie ma mechanika na nią. zona wieczorem podjechala pod dom , zgasila i rano juz nie odpalila, praktycznie juz sprawdzlaem wszystko, czujniki na wale krobowym, rozrządu, swiece,paliwo i zaczyna mi brakowac do niej sily a starsznie ją lubie.no norlanie to jakas epidemia z tego co widze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wpierdol20 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 muszę wam pomóc...miałem takie coś...sprawa polegała na tym że autko nie chciało zapalić...podłączyłem rozrusznik na krótko...czyli plus normalnie a cienki kabel od automatu wypiąłem,dałem spinke z kawałkiem kabla i przytknąlem do minusa...kluczyk był przekręcony czyli zaplon był i normalnie jajca...odpalił. wczesniej jeden akumulator rozładowałem, zapodałem drugi+zapalone volvo szwagra i kable.tak wygladało że nie ma prądu, a prądu miał od ch...bo krecił 10 razy wolniej niż powinien. pojezdzilem tak pare dni ale pomyslalem że trzeba coś z tym zrobić...kupiłem automat.no i z bani:)auta się starzeją i zanikają masy...w automacie się robi zwarcie i szaleją czujniki...odpowiedz wedlug mnie ten problem...tyle mogę powiedzieć z wlasnego doświadczenia:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxima32 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 ...podłączyłem rozrusznik na krótko... Czyli ze wystarczy podpiac dodatkowa mase do rozrusznika? Do skrzyni biegow automat tez jest sens podpinac dodatkowa mase? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Spróbuj pokombinować z tą masą, tak jak chłopaki pisali na forum. Na początek najlepiej próbować najprostszych i najtańszych rozwiązań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wpierdol20 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Ja odpaliłem swoją maxi na cienki kabel;p wiem jak że ostatnio sprawdzałem rozrusznik i chciałem w ten sposób odp to nie dala rady... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ladapis Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 (edytowane) ROZWIĄZANIE W różnych wątkach tego i innych forów pojawia się opis bardzo częstego problemu utrudnionego rozruchu po serwisie skrzyni lub sprzęgła, przy czym charakterystycznym objawem towarzyszącym jest przygasanie kontrolek kokpitu oraz krótkie przerwy podczas kręcenia. Pojawiają się różne porady dotyczące rozrusznika, czujników, sterowania i in. Wielu użytkowników wymienia różne podzespoły a problem wciąż nie znika. Wyczytałem nawet wątek o magicznej synchronizacji skrzyni i silnika, który podobno jest bajką. Chciałbym zaproponować, aby w jednym wątku tutaj przykleić poradę, która w bardzo prosty sposób rozwiązuje problem. Rozwiązanie było przywoływane w niektórych odpowiedziach n a polskich forach, ale dokładnie problem został opisany na forum maxima.org, gdzie powstała długa lista użytkowników, którym to rozwiązanie pomogło. Tutaj link do źródła, a w nim dalsze linki do kolejnych wątków powiązanych. http://forums.maxima...everything.html W skrócie, przyczyną jest utrata masy, która jest gubiona podczas demontażu i/lub ponownego montażu układu rozrusznik-silnik-skrzynia. W celu rozwiązania należy dodać grube przewody masowe bezpośrednio od zacisku "-" akumulatora do skrzyni i do rozrusznika, a nawet zmostkować niezależnie rozrusznik ze skrzynią. Należy przy tym uzbroić się w odporność na uwagi pewnych siebie fachowców, którzy wyśmieją takie rozwiązanie. Miałem dokładnie ten sam problem i dokładnie takie rozwiązanie okazało się skuteczne. Przy okazji podziękowanie dla użytkownika Iras86 z forum Elektroda.pl za zaangażowanie i otwartość w poszukiwaniu rozwiązania. Polecam wszystkim i proszę u przyklejenie wątku jako standardowy problem dotykający Maximy. Edytowane 29 Listopada 2011 przez Ladapis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 ja już od dawna stosuję takie rozwiązanie w Maximach które robiliśmy, zdarza się to nagminnie. W swojej maximie również mam zamontowaną dodatkową masę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 W wielu przypadkach to szczotkotrzymacz ( zespół związany ze szczotkami). U mnie dwa razy wymiana wyeliminowała problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 ===================================================================================================== Głosujemy w konkursie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.auto-swia...san-klub-polska ===================================================================================================== Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pentagram Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 (edytowane) Witam wszystkich użytkowników maxiów. Wczoraj rozwiązałem problem ze swoją ciężko zapalającą Maximą (tylko na zimnym) Rozwiązaniem było zapodanie na krótko zasilania do bezpiecznika 33 odpowiadającego za podanie "dawki rozruchowej" Wcześniej coś stało się ze stacyjką (pewnie kostka, ale to nie za mojej kadencji, mam auto dwa tygodnie )) Autko zapala do dwuch sekund ) Podrawiam. Edytowane 16 Lutego 2013 przez pentagram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
covalic Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Wychodzi na to że mam ten sam model i podobny problem. Przy zimnym silniku nie mogę jej odpalić bez dodania i przytrzymania gazu. Co ciekawe, po wypięciu przepływomierza - obroty spadają praktycznie do zera (klasyczne dławienie) ale silnik sobie radzi i nie gaśnie. Myślicie że to jego wina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pentagram Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Wychodzi na to że mam ten sam model i podobny problem. Przy zimnym silniku nie mogę jej odpalić bez dodania i przytrzymania gazu. Co ciekawe, po wypięciu przepływomierza - obroty spadają praktycznie do zera (klasyczne dławienie) ale silnik sobie radzi i nie gaśnie. Myślicie że to jego wina? Opisz dokładniej odpalanie auta na zimnym silniku, patrz mój post wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poplas Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Witam u mojego taty winnym za problem odpalenia Maxi na ciepłym silniku (na zimnym ok.) był czujnik temperatury silnika. Covalic jeżeli silnik reagował na odpięcie wtyczki z przepływomierza , jest to prawidłowa reakcja przepływki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek1990 Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Witam, wszystkich zainteresowanych informuję, że posiadam zmodyfikowany komputer sterujący do Nissana Maximy z roku 1998, 3.0 V6. Modyfikacja całkowicie likwiduję problem z odpalaniem silnika (wcześniej rozrusznik musiał się sporo napracować, zanim silnik odpalił. Po modyfikacji jak ręką odjął). Modyfikacja została wykonana w profesjonalnym warsztacie samochodowym - Elektronika - Jacek Grabowski - adres internetowy warsztatu: http://www.elektronika.com.pl/index.htm Koszt takiej modyfikacji w roku 2011 wyniósł 2000PLN. Niestety samochód uległ wypadkowi (koniecznie było złomowanie). Komputer sterujący sprzedaje po okazyjnej cenie 650PLN z możliwością sprawdzenia, że faktycznie działa.Zainteresowanych proszę o kontakt pod numerem telefonu 602 317 797 lub mailowo: jacekbaran1990@gmail.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 jaki był sens wydawania 2000zł na odpalanie silnika? ktoś dobrze zarobił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.