Coobcio Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 ale będzie jazda ja pierniczę... Jak dobrze zrozumiałem to chcą w maju n lotnisku bemowo w warszawie wyznaczyć cześć lotniska i pokryć ją jakimś preparatem dzieki ktremu drastycznie porpawi sie przyczeponość opon. Wreszcie padna niskie 10tki A Coobciowóz w konfiguracji SOFT TURBO z palcem w zadku powinen osiagnać przyspieszenia do setki na poziomie 5,5 sek Zobaczymy ile w tym prawdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo78 Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 Czyli pewnie chłopaki z SSS wraz Intercarsem i VTG chca takiego coś zrobić i moim zdnaiem dobrze. Coobciu obyś miał rację Rzyczę Ci takich czasów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 na Streetracin jest duza dyskusja na ten temat... Więc tak sponsorem jest Inter Cars - wreszcie 1000 konna Supra musi pokazać na co ją stać a nie przez 350m mielić kołąmi :wink: Ja osobiście nie moge sie doczekac tego wydarzenia, praktycznie zero problemó z trakcja ale bedzie kozak - ja pierdołę Trzeba tylko na przeguby uwarzać... Tarcie toru będize na tyle duze ze bedzie można z full gazu ruszać i samochod za bardzo nie zabuksuje tylko wystrzeli do przodu niczym z katapulty. Więc tak: - tor i teran lotniska będzie dokłądnie wysprzatany i oczyszczony z kużu - na odcinek wyznaczony do scigania bedize naniesiona warstwa VHT - rodzaj kleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 odsułam tutaj: http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic...asc&start=0 bardzo ciekawa dyskusja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 Eeee tam. W stanach takie mamy w kazdym miescie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 no ale co tu prowynywac PL a US... Ja jestm dumny ze wreszcei coś takeigo bedzie i moja 300 konna nysa hehe pokaze swoje siły :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GRZYBU Opublikowano 10 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2005 Radze troche spokojniej podejsc do tematu tej super przyczepnosci.Drag-treep to Drag-streep i koniec.Zadne UHT czy cos tam go nie zastapi.Najwazniejsza zecza w tym projekcie bedzie to za aby pokryc tor tym siowaksem ,trzeba go dokladnie wyczyscic.To bedzie najlepszym rozwiazaniem.Kleje pomagaja ale to nie wyglada tak jak wszyscy mysla ze bedzie.Nie bedzie urwanych polosi hyba ze te ktore mialy sie urwac to sie urwa.Dobrym rozwiazaniem bedzie natomiast zastosowanie podobnych srodkow chemichnych nanoszonych na opony.Dziala to tak jak zalecane klejenie czegokolwiek czyli:obie klejone powierzchnie pokryc cienka warstwa kleju......... Wtedy poprawy startu murowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Butryn Opublikowano 10 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2005 Cholera...... Slyszysz to Bort??? i na czym my sie mamy teraz w polsce dorobic??? Wszystkie plany poszly za okno..... (chyba ze zrobi sie DRUGI profesjonalny tor w polsce :> ) ale tak na serio....to super wiadomosc! (jesli tak naprawde bedzie!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GRZYBU Opublikowano 10 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2005 Taka jest niestety prawda.Pomyslcie....jesli to by bylo takie proste to wszedzie na calym swiecie ludziska scigaliby sie na takich torach.Nawet w anglii nikt nie mysli o poktywaniu niczym tras dragowych.Jesli nie ma na torze specjalnego asfaltu to wszyscy scigaja sie nawet na gorszych nawierzchniach niz nasze bemowo ,robia lepsze czasy -tylko wczesniej je pozadnie sprzataja.Jedyne co okazalo sie byc sensowne i dajace lepsze efekty to wspomniana kombinacja:klej -tor/klej -opona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2005 Intercars zapewnia że teren lotniska zostanie odpowiednio oczyszczony i zostanie na neigo naniesiona warstwa VHT. Acha czyli Slików 180 nie będe montować poelce po całosci i wsadze 260mm wraz z magnezowymi felgami do tego wypusuje je w domu a na teren lotniska przyajde na lawecie ciągniętej przez Nissana Tyrano - jak robić wjazd to na całego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GRZYBU Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 Pamietajcie ....lepiej miec nadmiar przyczepnosci i jej nie wykozystac startujac z mniejsza moca nie ryzykujac urwania czegos,niz miec problem z duza moca i brakiem przyczepnosci. Co do klejow do opon chetnie pomoge. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 Te kleje do opon starczą na przejechanei 400m ? To jest jakis spray czy co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GRZYBU Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 "Kleje"do opon sa srodkami plynnymi ktorymi za pomoca np.pedzla pokrywasz opone przed samym startem lub przeprowadzasz "kuracje" odpowiednio wczesniej.Uzywajac specjalnego srodka chemicznego usowasz z powierzchni opony wszelkie zanieczyszczenia ,rowniez chemiczne(tluszcze itp)przygotowywujac ja do naniesienia kleju.Tego typu srodki stosuje sie rowniez w wyscigach plaskich gdzie spelniaja one swoja role ,jak producent zapewnia ,przez ponad 200 okrazen.Podejzewan ze po kuracji wlasnosci opony wystarcza na kilkanascie startow na bank.Jak mowia producent i uzywajacy tych srodkow w anglii polepsza to ET.o 0.2s /400m.O 50% ograniczaja poslizg kol na starcie.Slicki nagrzewaja sie wolniej i starczaja na 40% dluzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.