Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] Benzyna a chodzi jak diesel...


Gość almerrrka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pojawil sie problem... :|

Mam almerę n15, 98r, 1.6, benzyna.

Po odpalaniu zimnego silnika przez max 5 sekund silnik warczy jak rasowy diesel. Tzn. na początku tak bylo. A teraz gdy silnik nie nagrzeje się do odpowiedniej temperatury, to przy dodawaniu gazu nadal slychac ten wkurzający warkot, tyle że ciszej.

 

Ktoś ma pomysl co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo

niestety u mnie pojawiło sie to właśnie po wymianie górnego napinacza w rozrządzie

i teraz pytanie - czy odpowiada za to na pewno górny napinacz (wg mechanika reszta rozrządu była ok., w tym samym czasie wymieniał mi tylko wszystkie paski klin., a "dieslowski" hałas pojawił się właśnie po wizycie u mechanika - wczesniej chodzil ciszej)

Może jeszcze ktoś miał taką przypadłość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jeżeli chodzi o Almerkę to na razie raczkuję, ale jeżdżąc wcześniej innymi samochodami wyznawałem zasadę,że jak się wymienia rozrząd to należy wymienić komplet.

Generalnie napinacz dostosowuje się do stanu rozciągnięcia paska,łańcucha i wydaję się, że jest o.k.

Niestety nie jest to prawdą.Polecam wymienić cały komplet rozrządu a myślę, że będzie o.k.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Definitywnie zgadzam sie z vidicalem.

 

Nie polecam rozbijac wymiany rozrzadu na czesci. Zupelnie inna praca jest przy wymianie calosci. Ale wiadomo koszty. Cos za cos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie chodzi tu - przynajmniej u mnie - o klekotanie przez parę sekund po rozruchu zanim olej nie dotrze tam, gdzie ma dotrzeć. Problem w tym, że silnik klekocze cały czas, z tym że nie tak głośno jak w chwilę po uruchomieniu. Pewnie faktycznie wymiana tylko samego górnego napinacza w rozrządzie to nie był dobry pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:612: Almera już zdrowa, tylko mnie trzeba oddać na złom, albo lepiej od razu do utylizacji. Otóż mili moi przyczyną tego warkotu był niedobór... oleju. Jak wytłumaczył mi Pan Mechanik, pompa ciągnęła ale coś tam nie dostawało i klekotało. Fajna jestem, nie? :612:

 

 

Dać k...a kobiecie dobre auto.. Mam ochotę bić się po głowie, a pozniej żywcem zakopać we własnym ogródku.

 

Za karę przez następny tydzień będę jeździć autobusem, ot co!

 

 

 

GŁUPICH NIE SIEJĄ- SAMI SIĘ RODZĄ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dać k...a kobiecie dobre auto.. Mam ochotę bić się po głowie, a pozniej żywcem zakopać we własnym ogródku.

 

Za karę przez następny tydzień będę jeździć autobusem, ot co!

 

 

 

GŁUPICH NIE SIEJĄ- SAMI SIĘ RODZĄ

 

:D:D Szkoda bić po głowie i robić krzywdę ;) W końcu się nic wielkiego nie stało a do tego to tylko samochód ;) Pozdrawiam!

 

PS. Jesteś dla siebie za ostra ;):D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zetec napisal:

 

Z doswiadczenia:

a) lancuszek rozrzadu najlepiej sie spisuje ( nie haląsuje wcale rano po odpaleniu) na olejach Shell Helix

B) najgorzej sie zachowuje na Castrol i Mobil

 

Ja jezdzilem n15 4 lata i 80 000 km, a teraz n16 1.8 83 000 km, caly czas na Castrolu najpierw 10-60, potem 10-40 tak jak kazal ASO i rozrzad nie halasowal.

Wiec mysle ze problemy z rozrzadem przy jezdzie na markowym oleju to w duzej mierze loteria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...