Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Almera N16 - Clarion


Gość pare64
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zakupiłem auto Almere z 2001 i ma wbudowane fabrycznie radio CD.

W instrukcji i książce serwisowej nie ma nic na temat potrzebnego kodu do uruchomienia przy odłączeniu akumulatora.

 

W serwisówce są podane numery kluczyków i numer NATS (4cyfry)

Na panelu czołowym też jest logo NATS

 

Nawet model jest dziwny bo nie mogę na jego temat nic znaleźć.

 

Na panelu czołowym jest napisane CY118, natomiast po wyjęciu jest naklejka z numerem seryjnym, producent Clarion i model HF-R135.

 

Czy ten model może nie wymaga wymaga wprowadzenia kodu?

a jeżeli tak, to jak ewentualnie sobie z tym poradzić?

 

Proszę o pomoc, bo nie chce ryzykować odpięcia akumulatora w celu sprawdzenia, aby zostać bez radia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość niewiniatko22

Ja kupujac Mikrusa, numer kodu (4-cyfrowy) znalzlam w ksiazce serwisowej.

Chyba strona 3-cia, na gorze, w prawym rogu.

Akumulatora nie odlaczaj, bo wtedy na bank bedziesz musial ten numer ogarnac ;)

Pozdrawiam ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każde fabryczne radyjko nissana jest kodowane. Jeśli potrzebujesz kodu to najlepiej skontaktowac się z ASO.

 

Byłem ostatnio w ASO i pewien piękny pan powiedzial mi że nie wszystkie radia miały kod i tak ponoć jest w przypadku mojego radia. Nie mam żadnego kodu ani w książce ani nigdzie indziej. Nawet jak skontaktowałem się z poprzednim właścicielem auta to potwierdził to że nigdy nie miał żadnego kodu do radia. Akumulator już wiele razy odłanczałem i moje radio nigdy nie chciało kodu.

 

Ja podejżewam że kodu radio może chcieć dopiero po podłączeniu do NATS-u w innym aucie... i pewnie u mnie też tak jest... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już sam nie wiem, co o tym wszystkim myśleć.

Wiem, że najprościej byłoby odłaczyć i sprawdzić. Jeżeli będzie nie wołał to ok, ale jeżeli nie...

Tylko, że ile osób tyle rozwiązań. Może rzeczywiście, jak odbiornik jest fabrycznie montowany to nie woła za każdym razem kodu, chyba że przełoży się go do innego pojazdu (NATS sie odezwie)

A może to co mam ręcznie wpisany kod długopisem w serwisówce i oznaczone jako NATS dotyczy także radia?

Sam już nie wiem...:)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kod radia - przynajmniej w wersji Acenta jest zapisany w Eprom radia i immobilisera. A więc w pamięci nieulotnej. wyjecie radia i włożenie go z powrotem do tego samego immo (auta) nie powoduje blokady i prośby o kod - jesli zaś znajdzie się w innym wozie - tak. Odłączenie aku zatem nie powinno powodować blokady radia i prośby o kod.

 

[ Dodano: Pon 17 Wrz, 2007 23:39 ]

Moje CY 450 (takie z monochromatycznym wyswietlaczem centralnym) wielokrotnie wyjmowałem, miałem na stole, montowałem zmieniarkę wyjmując bezpieczniki, odłaczałem aku. Za każdym razem po włożeniu radia i podłączeniu zasilania - grało bez problemu - gubiło tylko zaprogramowane stacje pod konkretny kluczyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłączenie aku zatem nie powinno powodować blokady radia i prośby o kod.

U mnie (N16FL 2005r) prosi, ostatnio podladowywalem aku, byl odlaczony na jakies 7h... po podlaczeniu aku i wlaczeniu radia... prosba o PIN radia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz wersję Visia, czy Acenta?

W wersji Visia - radia raczej pytają o kod.

W acenta - nie - kupując w salonie - dostałem tylko PIN do NATS i tyle - jeden jedyny kod.

Nie jestem pewny jaką wersje ma autor topicu, ale jak w książce serwisowej ma kody NATS i kluczyków -a nie ma innego kodu radia - to podejrzewam, że więcej mu nie potrzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz taki wyświetlacz (oczywiście bez tomtoma :P ) to masz wersję Acenta.

Co prawda nie widać na tej fotce całej kosoli, ale nie mam innego zdjęcia. Wersje Acenta miały w standarcie autoklimę , halogeny, srebrne klamki pierdolnik na okulary i pare jeszcze innych gadżetów, komputer pokładowy i przede wszystkim w/w wyświetlacz centralny monochromatyczny. Na rynek niemiecki były wersje Acenta z kolorowym w/w wyświetlaczem i navigacją.

tt.jpg

jak Twoja konsola centralna wyglada trochę inaczej - masz wersję Visia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...