Gość pare64 Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Witam Zakupiłem auto Almere z 2001 i ma wbudowane fabrycznie radio CD. W instrukcji i książce serwisowej nie ma nic na temat potrzebnego kodu do uruchomienia przy odłączeniu akumulatora. W serwisówce są podane numery kluczyków i numer NATS (4cyfry) Na panelu czołowym też jest logo NATS Nawet model jest dziwny bo nie mogę na jego temat nic znaleźć. Na panelu czołowym jest napisane CY118, natomiast po wyjęciu jest naklejka z numerem seryjnym, producent Clarion i model HF-R135. Czy ten model może nie wymaga wymaga wprowadzenia kodu? a jeżeli tak, to jak ewentualnie sobie z tym poradzić? Proszę o pomoc, bo nie chce ryzykować odpięcia akumulatora w celu sprawdzenia, aby zostać bez radia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Każde fabryczne radyjko nissana jest kodowane. Jeśli potrzebujesz kodu to najlepiej skontaktowac się z ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niewiniatko22 Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Ja kupujac Mikrusa, numer kodu (4-cyfrowy) znalzlam w ksiazce serwisowej. Chyba strona 3-cia, na gorze, w prawym rogu. Akumulatora nie odlaczaj, bo wtedy na bank bedziesz musial ten numer ogarnac Pozdrawiam ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pare64 Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 W serwisówce mam dopisane odręcznie długopisem NATS i 4 cyferki na 1 stronie tam gdzie są wpisane w rubryki numery kluczyków, właściciela i dane samochodu. Czy to może być ten kod? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niewiniatko22 Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Tak, wydaje mi sie ,ze tak. Sprobuj ... Ja mialam drukniete... Ale wydaje mi sie ze to to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pare64 Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Dzięki za pomoc, ale 100% nie ma i boję się ryzykować. A do ASO mam za daleko, zeby specjalnie jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxpaynemm Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Każde fabryczne radyjko nissana jest kodowane. Jeśli potrzebujesz kodu to najlepiej skontaktowac się z ASO. Byłem ostatnio w ASO i pewien piękny pan powiedzial mi że nie wszystkie radia miały kod i tak ponoć jest w przypadku mojego radia. Nie mam żadnego kodu ani w książce ani nigdzie indziej. Nawet jak skontaktowałem się z poprzednim właścicielem auta to potwierdził to że nigdy nie miał żadnego kodu do radia. Akumulator już wiele razy odłanczałem i moje radio nigdy nie chciało kodu. Ja podejżewam że kodu radio może chcieć dopiero po podłączeniu do NATS-u w innym aucie... i pewnie u mnie też tak jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Brt85 Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Ja w swojej N16 FL obecnie mam wyjęte radio i nie musiałem żadnych kodów wprowadzać. Auto jak jeździło tak jeździ... Pozdrawiam Brt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pare64 Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Już sam nie wiem, co o tym wszystkim myśleć. Wiem, że najprościej byłoby odłaczyć i sprawdzić. Jeżeli będzie nie wołał to ok, ale jeżeli nie... Tylko, że ile osób tyle rozwiązań. Może rzeczywiście, jak odbiornik jest fabrycznie montowany to nie woła za każdym razem kodu, chyba że przełoży się go do innego pojazdu (NATS sie odezwie) A może to co mam ręcznie wpisany kod długopisem w serwisówce i oznaczone jako NATS dotyczy także radia? Sam już nie wiem... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 kod radia - przynajmniej w wersji Acenta jest zapisany w Eprom radia i immobilisera. A więc w pamięci nieulotnej. wyjecie radia i włożenie go z powrotem do tego samego immo (auta) nie powoduje blokady i prośby o kod - jesli zaś znajdzie się w innym wozie - tak. Odłączenie aku zatem nie powinno powodować blokady radia i prośby o kod. [ Dodano: Pon 17 Wrz, 2007 23:39 ] Moje CY 450 (takie z monochromatycznym wyswietlaczem centralnym) wielokrotnie wyjmowałem, miałem na stole, montowałem zmieniarkę wyjmując bezpieczniki, odłaczałem aku. Za każdym razem po włożeniu radia i podłączeniu zasilania - grało bez problemu - gubiło tylko zaprogramowane stacje pod konkretny kluczyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LEMUR Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Odłączenie aku zatem nie powinno powodować blokady radia i prośby o kod. U mnie (N16FL 2005r) prosi, ostatnio podladowywalem aku, byl odlaczony na jakies 7h... po podlaczeniu aku i wlaczeniu radia... prosba o PIN radia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 masz wersję Visia, czy Acenta? W wersji Visia - radia raczej pytają o kod. W acenta - nie - kupując w salonie - dostałem tylko PIN do NATS i tyle - jeden jedyny kod. Nie jestem pewny jaką wersje ma autor topicu, ale jak w książce serwisowej ma kody NATS i kluczyków -a nie ma innego kodu radia - to podejrzewam, że więcej mu nie potrzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LEMUR Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 masz wersję Visia, czy Acenta? Visia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pare64 Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 A jak mam sprawdzić czy Almera to acenta albo visia? Nic na ten temat w papierach nie mogę znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Jak masz taki wyświetlacz (oczywiście bez tomtoma ) to masz wersję Acenta. Co prawda nie widać na tej fotce całej kosoli, ale nie mam innego zdjęcia. Wersje Acenta miały w standarcie autoklimę , halogeny, srebrne klamki pierdolnik na okulary i pare jeszcze innych gadżetów, komputer pokładowy i przede wszystkim w/w wyświetlacz centralny monochromatyczny. Na rynek niemiecki były wersje Acenta z kolorowym w/w wyświetlaczem i navigacją. jak Twoja konsola centralna wyglada trochę inaczej - masz wersję Visia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.