Gość Chaos-Mage Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Mam pytanie do wszystkich speców, a mianowicie chodzi o jakieś zabezpieczenia podwozia do X-ksa. Przedtem jeździłem Frotką-Sport i czułem się pewniej zwłaszcza w zimie (np. zamarznięte bryły śniegu na drodze w Nowym Sączu i okolicach to norma...) Teraz każdy kamień pieszczący autko od spodu podnosi mi ciśnienie a z przodu i z tyłu pełno przecież plastiku. I jeszcze jakieś rurki albo zęby pod zderzakiem są mile widziane, znacie jakieś spełniające nowe normy?? Dzięki za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Z tego co mi wiadomo o frotce sport to ona nie ma za wiele osłon na brzuch, a właściwie nie ma żadnych, chyba że sobie dołozyłeś. Co do tych bryłek lodu to na pewno Nissan dobrze zabezpieczył mechanizmy przed wpływem takich rzeczy. Co do rurek to w przypadku X-a to będą się nadawać one tylko do zajazdu pod remizę, a w krytycznej sytuacji, tj zaspa śnieżna, ew kolizja, może pogruchotać zderzak, a nawet rozwalić chłodnicę, takie mają mocowania I takie jest moje zdanie: Popatrz pod auto i zobacz co się da zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vazaha Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Mam pytanie do wszystkich speców, a mianowicie chodzi o jakieś zabezpieczenia podwozia do X-ksa. Przedtem jeździłem Frotką-Sport i czułem się pewniej zwłaszcza w zimie (np. zamarznięte bryły śniegu na drodze w Nowym Sączu i okolicach to norma...) Teraz każdy kamień pieszczący autko od spodu podnosi mi ciśnienie a z przodu i z tyłu pełno przecież plastiku.I jeszcze jakieś rurki albo zęby pod zderzakiem są mile widziane, znacie jakieś spełniające nowe normy?? Dzięki za pomoc! Nie jest tak zle, jezdze X-em od roku i nie mialem problemu no chyba ze w ..."terenie" gdzie wystajacy a raczej odstajacy tlumik tylny moze o cos zaczepis. Pozatem spod jest dobrze zabezpieczony jesli chodzi o wazne czesci Glowa do gory vazaha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DziadekX Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Witam! Oprócz tłumika haczyłem śrubami od wachaczy o kamienie ,dobrze pomyśleli z mocowaniami do haków z przodu. Pierw one ryją glebe potem osłona plastikowa :diabel2: ogólnie jak dlamnie na zimowych (drogowych) oponach wytarzałem go w bagnie po progi i nie ugrzązłem ,kąty podejścia i zejścia też ok. Dla wekendowego off roadera wystarczy :sindbad: Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skibip Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Mnie fabryczne rury ochronne z tyłu uratowały przed skutkami uderzenia w słupek parkingowy... POLECAM to rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.