Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Sterowanie centralego zamka z pilota


Gość Martinez
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Kupilem takie cosik: sterownik centralnego zamka :

http://moto.allegro.pl/item243588901_masz_...lot_metal_.html

posiadam micre k11 z 94 roku, nie ukrywam ze w elektryce samochodowej jestem totalnym laikiem wiec prosze o pomoc, co gdzie i jak to zamontowac i podłączyc zeby wszystko dzialalo....

moze ktos z Was juz cos takiego zakladal.

Dziekuje za kazda cenna rade.

Pozdrawiam nismomaniacy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jestes laikiem, to dla Twego auta i Ciebie lepiej bedzie jak zlecisz to komus kompetentnemu :)

A w roli pomocy, to znajdz nissanowski sterownik centralnego zamka, w mikrze moze on byc po prawej stronie w okolicach schowka.

Trzeba go rozebrac i znalezc sterowanie czyli sygnaly przy zamykaniu i otwieraniu.

W Nissanach jest troszke trudniej, dlatego jesli nie chcesz niepotrzebnych klopotow, daj to komus, kto sie zna.

Slawek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AnubisJaffa

Witaj Martinez

Rownież mam K11 SuperEskę 94r. :D

Ja również nie znam się na elektryce sam. - ukończyłem specjalność elektrotechnika przemysłowa ;)

U mnie central działa tylko z kluczyka jak podchodzę do auta.Poprzedni właściciel

pono go wyłączył,jak się okazało - razem z autoalarmem.Wsadziłem świeżą baterię

do pilota (mam 2 identyczne z wyglądu,cz i alarm) ale oczywiście to by było zbyt proste.W mojej K11 sterownik jest pośrodku-jak wyciągniesz radio to masz płytkę

(może oryginalnie jest zamknięta-u mnie jest golutka) z 3 gniazdami(1 wtyczkę miałem odłączoną ale... Plug and no Play ;).

Na razie oglądało to 2,niby kompetentnych,gości ale rozłożyło rączki...

Link,który wrzuciłeś wygląda ciekawie-chcesz to zamontować ?

Pzdr

Filip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...