crensch Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 przemeq-te napisy na relingach dokupywałeś czy byly oryginalnie? a nie masz ich? moze ktos wie gdzie mozna je dokupic bo to chyba naklejane?czy malowane...? sa naklejane i u mnie kilka juz sie odkleilo o troche idiotycznie to wyglada wiec jak nie masz to nie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ash_One Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 przemeq-te napisy na relingach dokupywałeś czy byly oryginalnie? a nie masz ich? Ja wywnioskowalem ze w ver po liftingu nie naklejają już bo ja u siebie też nie mam. Z poczatku zalowalem ale jak na placu zobaczylem na innym d40 ze one sa naklejane to wlasnie pomyslalem sobie ze pewnie po jakims czasie odchodza i nissan sobie odpuscil --- Pozdrawiam Ash_One Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli107 Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 A mi moja Pani zapodała, że nie chce widzieć żadnych rur z przodu bo dla niej to wiocha, a takie ładne przecież są i chętnie bym założył. No cóż, trzeba będzie zmienić Panią )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 że nie chce widzieć żadnych rur z przodu hehe zobaczysz jak walniesz w snieg, drzewko czy cokoliwke jaki szajsowaty jest ten plastik z przodu i jak latwo sie gnie i jak latwo rozwalic intercolera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli107 Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Nie kracz nie kracz, będę dbał o navke bardziej niż o moja Panią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 ale serio rurki sie przydaja..nawet na tak glupia sytuacje jak na parkingu w markecie ktos sie lekko oprze o navale to juz Ci ramka tablicy w drobny mak leci...juz 2 razy zbieralem tablice z ziemi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cronos Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 ale serio rurki sie przydaja..nawet na tak glupia sytuacje jak na parkingu w markecie ktos sie lekko oprze o navale to juz Ci ramka tablicy w drobny mak leci...juz 2 razy zbieralem tablice z ziemi A jak będzie taka rurka, to dwa razy się człowiek zastanowi nim się o Navkę oprze. :mikolaj: A autko wygląda super z tymi rurami. No i moje ulubione halogeny znalazły się on board. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blackmonster Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 teraz ja się pochwalę ;D pierwsze foto zaraz po wyjechaniu z salonu rura całkowicie odmienia ten pojazd - moim skromnym zdaniem na + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Wszystko fajnie -- tylko dlaczego dodatkowe reflektory nad rurą ???? :027: Byle gałąź , czy jakiś padalec na drodze, albo dojechanie na styk do jakiejś cieżarówki i masz po refelktorach. Ja bym je przełożył i zamontował na tej cieńszej poprzeczce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Tą rurą to sobie można...... pogrzebać Jedyny plus to, że można założyc dodatkowe lampy. Nic nie zastąpi porządnego stalowego zderzaka. jak ktoś wierzy w moc rury to sie może zmartwić przy pierwszym zetknięciu ze stałym elementem krajobrazu. Pomijam taki feler jak zmniejszenie kąta natarcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Tą rurą to sobie można...... pogrzebać Jedyny plus to, że można założyc dodatkowe lampy. Nic nie zastąpi porządnego stalowego zderzaka. jak ktoś wierzy w moc rury to sie może zmartwić przy pierwszym zetknięciu ze stałym elementem krajobrazu. Pomijam taki feler jak zmniejszenie kąta natarcia.oj daj sie chlopu nacieszyc, a nie go tam zaraz na glebe sprowadzasz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość superkorek Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Nic nie zastąpi porządnego stalowego zderzaka. zgadza się..rurki ładnie wyglądają..i chyba wszystko :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blackmonster Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 HEHE halogeny które mam są schowane 2 cm za raurą nie zamierzam niczego forsować a kąt natarcia to interesuje mnie tylko w łóżku panie koniu ;D w terenie nie zamierzam jeździć za bardzo chyba że dżemik mi coś w tygodniu podpowie aloha miłego weekendu [ Dodano: Pią 07 Gru, 2007 20:08 ] lepsze foto [ Dodano: Pią 07 Gru, 2007 20:09 ] LEPSZE FOTO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 Ryży, ty taką małą wiarę masz do rurek... a ja w zimie za rurki wytargałem mojego tyrano z rowu I ich nie uszkodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cronos Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 a kąt natarcia to interesuje mnie tylko w łóżku panie koniu ;D Dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 Komu rurki zadku (względnie przodku) nie uratowały ten nie uwierzy... Ja też jestem za rurami i wkrótce kupię - niestety te z atestem ale trzeba je będzie "niefabrycznie" przykręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 A nie lepiej było kupic w listopadzie zderzak ARB??? Czy to warto tak pozornie oszczędzac i kupować rurki na www.wiejskituning.pl ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Ryży, jak wszyscy kupią ARBa, to nie będziesz się z Fer-em już wyróżniał Będzie druga Australia WARN całkiem fajne bull bary robi. Z przodu takie 2 podłużnice, od których odchodzą dopiero rurki. Montują do tego wyciągarki, więc musi być mocne. Tylko nie robią czegoś takiego do nysek :/ http://www.warn.com/truck/mounting-systems...lications.shtml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Nie potrzeba mi ARB, nie buduję czołgu leśnego. Rury, najlepiej takie szerokie z ochroną świateł, ale niestety przez eurokomunę muszę z nich zrezygnować (w D21 spisują się świetnie i zwróciły się już spokojnie) i zostaje to co można, czyli niewiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Wbrew pozorom ARB nie jest do czołgów a taki zderzak doskonale się sprawdza w mieście. Zwłaszcza w Warszawie. Jak chcesz cos lżejszego do 40kg to może chociaz Asfir? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_Alien Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 kolejna paranoja - czy orurowanie z normą musi być montowane górą na jakiś blaszkach/rurkach cienkich jak żyletki. I to w dodatku przykręconych w okolicach chłodnicy, którą przebiją przy byle kolizji.... Pojawia się pytanie: co jest tańsze? Oryginalny zderzak, czy orurowanie+chłodnica. Ewentualnie w wariancie light - naprawa orurowania + chłodnica. Chyba pozostaje wariant montażu rur w wersji - orurowanie zgodne z normą, a montaż prawidłowy wynikający z logiki i zdrowego rozsądku. Tylko co będzie jak po kolizji, wypadku itd zrobią ekspertyzę i jednak jakiś mądry stwierdzi, że orurowanie było nieprawidłowo zamontowane.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 No właśnie tylko dzięki temu że jest zamontowane na gównolitycznych rurkach to ma atest...... Dlatego zakładanie takich rurek to wyrzucanie kasy w błoto. Ile te rurki kosztują mniej od porządnego zderzaka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blackmonster Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 a czy zawsze musi się liczyć zastosowanie ? nie robiłeś koniu nigdy nic tylko dla poprawy samego wyglądu ? taka rurka kosztuje 2,5tys , gdybym miał zdolności i fachowca takiego jak założyciel tematu to bym cioł koszta jednak jestem zwykłym konsumentem więc kupuje i szczerze zęby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_Alien Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 z tego co pamiętam to założyciel posta zapłacił za rurki 1500pln bez faktury i dostal za to: - zalety: oryginalność, to czego chciał + satysfakcja z projektu, większa wytrzymałość orurowania, oszczędność - wady: brak normy...jak puknie kogokolwiek kto zna się na rzeczy to mu wytoczy proces o odszkodowanie.... monster - skoro ty zapłaciłeś 2500pln - to chyba brutto. Po odjęciu VAT i 19% podatku daje ci to kwotę - 1579,50pln, za to zyskałeś: - zalety: wygląd, satysfakcje, koszty + zwrot VAT, zgodność z normą, mocowanie na reflektory - wady: licha konstrukcja jak na oczekiwania które powinna spełniać Zatem trzeba się zastanowić - co kto woli, bo oszczędność 79,50 pln chyba nie jest argumentem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Ale 2500 brutto to juz ponad połowa ARB i jeszcze więcej w przypadku Asfira. O walorach estetycznych nie mówmy bo te rurki to..... No i ta oryginalność hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.