Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chwale się - orurowanie z przodu + Hella


Przemeq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

przemeq-te napisy na relingach dokupywałeś czy byly oryginalnie?

a nie masz ich?

moze ktos wie gdzie mozna je dokupic bo to chyba naklejane?czy malowane...?

sa naklejane i u mnie kilka juz sie odkleilo o troche idiotycznie to wyglada wiec jak nie masz to nie polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemeq-te napisy na relingach dokupywałeś czy byly oryginalnie?

a nie masz ich?

 

Ja wywnioskowalem ze w ver po liftingu nie naklejają już bo ja u siebie też nie mam.

Z poczatku zalowalem ale jak na placu zobaczylem na innym d40 ze one sa naklejane to wlasnie

pomyslalem sobie ze pewnie po jakims czasie odchodza i nissan sobie odpuscil ;)

 

---

Pozdrawiam

Ash_One

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że nie chce widzieć żadnych rur z przodu

hehe zobaczysz jak walniesz w snieg, drzewko czy cokoliwke jaki szajsowaty jest ten plastik z przodu i jak latwo sie gnie i jak latwo rozwalic intercolera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale serio rurki sie przydaja..nawet na tak glupia sytuacje jak na parkingu w markecie ktos sie lekko oprze o navale to juz Ci ramka tablicy w drobny mak leci...juz 2 razy zbieralem tablice z ziemi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
ale serio rurki sie przydaja..nawet na tak glupia sytuacje jak na parkingu w markecie ktos sie lekko oprze o navale to juz Ci ramka tablicy w drobny mak leci...juz 2 razy zbieralem tablice z ziemi

 

A jak będzie taka rurka, to dwa razy się człowiek zastanowi nim się o Navkę oprze. :mikolaj:

 

A autko wygląda super z tymi rurami. :) No i moje ulubione halogeny znalazły się on board. :D;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wszystko fajnie -- tylko dlaczego dodatkowe reflektory nad rurą ???? :027:

 

Byle gałąź , czy jakiś padalec na drodze, albo dojechanie na styk do jakiejś cieżarówki i masz po refelktorach.

 

Ja bym je przełożył i zamontował na tej cieńszej poprzeczce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Ryży Koń

Tą rurą to sobie można...... pogrzebać :D Jedyny plus to, że można założyc dodatkowe lampy. Nic nie zastąpi porządnego stalowego zderzaka. jak ktoś wierzy w moc rury to sie może zmartwić przy pierwszym zetknięciu ze stałym elementem krajobrazu. Pomijam taki feler jak zmniejszenie kąta natarcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tą rurą to sobie można...... pogrzebać :D Jedyny plus to, że można założyc dodatkowe lampy. Nic nie zastąpi porządnego stalowego zderzaka. jak ktoś wierzy w moc rury to sie może zmartwić przy pierwszym zetknięciu ze stałym elementem krajobrazu. Pomijam taki feler jak zmniejszenie kąta natarcia.
oj daj sie chlopu nacieszyc, a nie go tam zaraz na glebe sprowadzasz... :D:D:D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość blackmonster

HEHE

 

halogeny które mam są schowane 2 cm za raurą

nie zamierzam niczego forsować

a kąt natarcia to interesuje mnie tylko w łóżku panie koniu ;D

w terenie nie zamierzam jeździć za bardzo

chyba że dżemik mi coś w tygodniu podpowie

aloha miłego weekendu

 

[ Dodano: Pią 07 Gru, 2007 20:08 ]

my.php?image=bmkopiakn3.jpg

 

lepsze foto

 

[ Dodano: Pią 07 Gru, 2007 20:09 ]

LEPSZE FOTO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ryży, ty taką małą wiarę masz do rurek... a ja w zimie za rurki wytargałem mojego tyrano z rowu :D I ich nie uszkodziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komu rurki zadku (względnie przodku) nie uratowały ten nie uwierzy...

Ja też jestem za rurami i wkrótce kupię - niestety te z atestem ale trzeba je będzie "niefabrycznie" przykręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ryży, jak wszyscy kupią ARBa, to nie będziesz się z Fer-em już wyróżniał :D Będzie druga Australia ;)

 

WARN całkiem fajne bull bary robi. Z przodu takie 2 podłużnice, od których odchodzą dopiero rurki. Montują do tego wyciągarki, więc musi być mocne. Tylko nie robią czegoś takiego do nysek :/

 

 

http://www.warn.com/truck/mounting-systems...lications.shtml

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie potrzeba mi ARB, nie buduję czołgu leśnego.

Rury, najlepiej takie szerokie z ochroną świateł, ale niestety przez eurokomunę muszę z nich zrezygnować (w D21 spisują się świetnie i zwróciły się już spokojnie) i zostaje to co można, czyli niewiele :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Ryży Koń

Wbrew pozorom ARB nie jest do czołgów a taki zderzak doskonale się sprawdza w mieście. Zwłaszcza w Warszawie. Jak chcesz cos lżejszego do 40kg to może chociaz Asfir?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejna paranoja - czy orurowanie z normą musi być montowane górą na jakiś blaszkach/rurkach cienkich jak żyletki. I to w dodatku przykręconych w okolicach chłodnicy, którą przebiją przy byle kolizji....

Pojawia się pytanie: co jest tańsze? Oryginalny zderzak, czy orurowanie+chłodnica. Ewentualnie w wariancie light - naprawa orurowania + chłodnica.

Chyba pozostaje wariant montażu rur w wersji - orurowanie zgodne z normą, a montaż prawidłowy wynikający z logiki i zdrowego rozsądku. Tylko co będzie jak po kolizji, wypadku itd zrobią ekspertyzę i jednak jakiś mądry stwierdzi, że orurowanie było nieprawidłowo zamontowane....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Ryży Koń

No właśnie tylko dzięki temu że jest zamontowane na gównolitycznych rurkach to ma atest...... Dlatego zakładanie takich rurek to wyrzucanie kasy w błoto. Ile te rurki kosztują mniej od porządnego zderzaka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość blackmonster

a czy zawsze musi się liczyć zastosowanie ?

nie robiłeś koniu nigdy nic tylko dla poprawy samego wyglądu ?

taka rurka kosztuje 2,5tys , gdybym miał zdolności i fachowca takiego jak założyciel tematu to bym cioł koszta jednak jestem zwykłym konsumentem więc kupuje i szczerze zęby :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co pamiętam to założyciel posta zapłacił za rurki 1500pln bez faktury i dostal za to:

- zalety: oryginalność, to czego chciał + satysfakcja z projektu, większa wytrzymałość orurowania, oszczędność :)

- wady: brak normy...jak puknie kogokolwiek kto zna się na rzeczy to mu wytoczy proces o odszkodowanie....

monster - skoro ty zapłaciłeś 2500pln - to chyba brutto. Po odjęciu VAT i 19% podatku daje ci to kwotę - 1579,50pln, za to zyskałeś:

- zalety: wygląd, satysfakcje, koszty + zwrot VAT, zgodność z normą, mocowanie na reflektory :D

- wady: licha konstrukcja jak na oczekiwania które powinna spełniać

Zatem trzeba się zastanowić - co kto woli, bo oszczędność 79,50 pln chyba nie jest argumentem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...