Gość wojczer Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 jak w temacie!!!! kupilem primerke i juz nie swiecily z przodu,zarówki nowe... i nic???sprawdzilem bezpiecznik jest ok!!! czy do halogenów jest jeszcze moze jakis przekaznik...????pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 sprawdz przełacznik i mase na lampach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Blady Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Sprawdź bezpieczniki w kabinie, masz opisane front lamp fog i analogicznie w komorze silnika. Możesz się pokusić o pomierzenie napięcia najpierw na wtyczce następnie na przełączniku. Jeśli na przełaczniku jest napięcie szukaj przy kostkach. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Przeczyść styki na wtyczce i gnieździe oraz masę idącą na karoserie - taki krótki kabel od kostki do budy - a najlepiej to zrób taki nowy i porządnie zalutuj go, bo oryginał pewno dawno zaśniedział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinbergen Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 witam a jakie zarowki podchodza do halogenow?? h1?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Witam! Ja miałem podobnie. Mierzyłem wtyczki, żarówki. Wyniki takie że napięcie na kostkach było, żarówki były sprawne. Okazało się że kostki a w zasadzie te nasadki na styki były luźne albo były połamane jakieś zatrzaski trzymające żarówkę w miejscu. Zacisnąłem styki trochę mocniej kleszczykami i w tej chwili one trzymają żarówkę w gnieździe. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DARK Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 u mnie luzne styki doprowadziły do wypalenia gniazda a tez szukałem połączenia z pradem dochodzil tylko do kostki przed żarówkami za kostka nic no i mialem pozakladane najmocniejsze dostepne zarówy po miescie alternator ledwo dawał rade na trasie oki teraz mam na drogowe mocne mijania normalne i spoko a od zarówek jest tez przeaznik w koorze silnika po lewej a który juz nie pamietam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.