Gość grochu Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Witam Od jakiegoś czasu pojawił się problem. Na zimnym silniku auto jezdzi normalnie. Po rozgrzaniu pojawia się problem. Auto wydaje mi się słabsze, silnik wolniej wkręca się na wyższe obroty dodatkowo pojawia się dziura w mocy (auto portafi kilka razy szarpnąć) w zakresie 2500 do 3000 obr/min. Nie jest to ten typowy kop od 3000. Dodatkowo podskoczyło spalanie w miescie bierze ok 10l benzyny, a bral 7. Przeglądałem forum pod tym kątem. Zgodnie z poradami obstawiłem: - uszkodzona sonda lambda - uszkodzony przepływomierz - zabrudzona przepustnica. Test komputera wykazal brak bledów. Zgodnie z opisanym testem sondy lambda wychodzi na to, że jest sprawna (duzo więcej mignięć niż 5 na 10 sekund). Zostaje przepływka i przepustnica. Przepustnice przedmuchałem jakimś środkiem. Silnik chwilę poświrował i sie uspokoił. Problem mocy i dziury troche się zmniejszył. Autko odstawie do mechanika na czyszczenie. Pozostaje przepływomierz. Jak go sprawdzić? Nie chciałbym w ciemno brać nowego. Wydaje mi się, że czyszczenie przepustnicy nie załatwi sprawy Może ktoś poleci dobry warsztat od japończyków w okolicach Zabrza? Z góry dzięki za wszelką pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Proponuje delikatnie pędzelkiem umyć przepływomierz bo zabrudzony błędnie odczytuje ilość powietrza (za mało) i ECU daje za mało paliwa i jest muł przez co musisz dawać więcej gazu i więcej spala A tu masz opisane mycie przepływomierza w GA16DE :one: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=14351 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Blady Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Obstawiałbym sondę, to że miga przy teście nie znaczy że działa prawidłowo. Miałem mułka wg. testów sonda ok. Walczyłem prawie 4miesiące i raptem Auto udżyło po wymianie sondy. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość scarab Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 nie dawno borykałem się z podobnym problemem, umnie wyszło ze głównym problemem jest mikser jeszcze nie wymieniłem ale na dniach to zrobie pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grochu Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Faktycznie nie sprecyzowalem. Silnik 1.4 bez lpg Jutro pokombinuje z sonda. Dzieki wszystkim za informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ynio Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Witam Mam bardzo podobne objawy juz od dawna, przyzwyczailem sie do nich w sumie. Jednak czytajac wczoraj ten watek zamowilem sonde nowa bosha. Zmienie i ciekawe Daj znac jak zamieszasz z sonda u siebie. ynio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grochu Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Do tej pory zrobiono: czyszczenie przepustnicy czyszczenie silniczka krokowego regulacja zaworow czyszczenie dolotu Bylem u diagnosty. Nic nie znalazl. Spaliny idealne, wiec sonda chyba tez zyje. Koncza mi sie pomysly, a poprawy nie widac :/ W planie jeszcze wymiana swiec czyszczenie rozdzielacza. Ale zaczynam sie martwic. Mechanicy rozkladaja rece. Moze Wy macie jeszcze jakies pomysly? Na postoju ailnik zachowuje sie normalnie. Problem tylko podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ynio Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 A może rozrząd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotr83 Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Witam u mnie ten sam problem, wszystko identycznie... Również czysciłem przepustnicę, wymiana filtrów i świec trochę pomogła, ale usterka nadal jest. U mnie czasami jeszcze potrafi szarpnąć podczas jazdy mało przyjemne uczucie:( Może wymienię sondę tylko szkoda ładować pieniędzy jeżeli to nic nie da. Pozdro N16 200r. 1,5 benzyna Może ktoś ma jeszcze pomysł??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grochu Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Ja jeszcze sie z tym nie uporalem. Czy przyczyna moga byc jakies nieszczelnosci dolotu?? Teraz zauwazylem, ze jest w kilku miejscach poklejony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stankry Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Rozmawialem z kilkoma mechanikami na ten temat. Wszyscy obstawiaja pompe paliwa raczej albo zapowietrzajacy sie uklad. O ile odpowietrzenie to nie majatek o tyle wydatki zwiazane z pompa moga przewyzszyc nasz budzet naprawczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grochu Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Hej Pompa sprawna. Alma dzis stracila katalizator. Zapchany byl jak cholera. Narazie fundusze rezerwuje na ewentualne inne rzeczy, wiec zamiast kata pojawila sie rura. Roznica jest. Auto zaczelo duzo chetniej jezdzic. Jest wyraznie zywsze. Niestety ciagle jest dziura. Jutro idzie na szczegolowe testy elektroniczne. Zobaczymy jak to bedzie. Z ciekawosci skoczylem sprawdzic spaliny. Idealne, wiec katalizator juz od dawna chyba nie dzialal jak nalezy. Zrobilo sie zimno i auto zaczelo palic ok 11 - 12 l/100km. Co ciekawe spala cala wache. A gdzie jest energia z tego spalania?! Moze sprzeglo sie slizga. Kilka razy czulem lekki "zapach" sprzegla po normalnej jezdzie, ale zrzucalem to na karb moich "umiejetnosci". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotr83 Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Jestem bardzo ciekawy co może być usterką? We wtorek moja Almerka też będzie naprawiona. Problem tkwi w tym że trzeba szukać przyczyny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stankry Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Ja obstakwiam jednak pompe z tego co wypytywalem to normalne obiawy zurzycia pompy paliwa. Filtr niedawno wymienial mi znajomy mechanik i raczej nie jest nigdzie zapowietrzony uklad wiec ... . z reszta sam nie wiem ale jakbyscie mieli juz 100% przyczyne to napiszcie bo w najblizszym czasie i ja musze usunac te usterke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bladyrunner Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Witam. To mój pierwszy post To ja też z utęsknieniem będę czekał na rozwiązanie problemu. Kupiłem 2 tyg temu [N15] Almerę 1.6 SR i spala mi 15 l/100 km!!! Japonia normalnie. Przez nią chyba wyłysieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.