bodek_n14 Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 170/200, marzenia... wiem Spalanko ostro jednak spadło na nowym wydechu. Normalna jazda miejska i nie przekroczyłem 11l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Fajny projekt Podoba mi sie i rezultaty są fajne. Ja u siebie zrobiłem odwrotnie to znaczy pierwsze CAI... potem miało być 4-1 od Tomaszka i wydech luźniejszy. Plany się pozmieniały bo nie za bardzo miałem czas i forse i mody umarły śmiercią naturalną. Cena za wydech jest naprawde przystępna. Powodzenia w modyfikacjach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 20 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 dawno temu obiecałem i dotrzymuję słowa http://www.youtube.com/watch?v=E7LUbvcYKm4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Bardzo ładnie mruczy chociaż na żywo pewnie jest dużo lepiej. Musze spróbować nagrać coś takiego u siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 No to wskoczył nowy mod. Regulowane kółko rozrządu MADE BY COOBCIO oczywiście Jutro zmieniam filtr powietrza i uderzam na hamownie. Pierwsze wrażenia pokryły się z oczekiwaniami. Auto lepiej ciągnie z dołu. W zasadzie najbardziej czuć od 2tys obr. Nadal jest wyczuwalny lekki dołek momentu przy 3-4tys obr. ale powyżej 4tys obr robi sie prawie przeciąg. Auto pali delikatną gumke jeszcze przy zmianie na trojkę. Z pasażerem jeździ się tak, jak przed rozrządem bez pasażera. Moje odczucia zweryfikuje oczywiście hamowania. Wykres zamieszczę. Po cichu liczę na 162-163KM i 195-198Nm :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Jutrzejszy dzień wiele cennych informacji nam przyniesie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Się ciutke przeliczyłem ale poprawa i tak jest bardzo odczuwalna. Warto było. Poprawa w całym zakresie do 6tys obr. Najwięcej niutków przybyło w kolanku i o to chodziło Myslę, że teraz poniżej 7s do 100 jest osiągalne. Następne to porting kolektora wydechowego i jakiś porządniejszy dolocik (wkładka K&N + doprowadzienie zimnego powietrza z nadkola). Może wtedy 160/200 będzie osiągalne. Dalej to już zabawa z przepływką, paliwem i strojenie... [ Dodano: Sro 11 Cze, 2008 20:47 ] wskoczył nowy modzik a dokładnie CAI ze zderzaka filtr kupiłem od Osy jakiś Supersport czy jakoś tak. Firma niemiecka, zobaczymy co z tego wyjdzie. Około 2 miechy temu wymieniłem ECU na odpowiednik z Primery GT i dowaliłem zapłon. Po podmiance auto zrobiło się jeszcze bardziej elastyczne. Na dniach uderzam na hamownię, zobaczymy co z tego wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.