Gość Primek Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Witajcie ! Mam problem. Jak wielu z Was nie lubie jak w mojej nysce jest coś nie tak. Przy zimnym silniku dochodzi klekot. Przy wciśnieciu gazu na luzie wszystko jest ok. Jednak podczas jazdy przy dodawaniu gazu słysze owy klekot. Sam dzwiek nie jest slyszany w wewnatrz auta, jedynie kiedy otworze szybke. Dziwne jest to, że na postoju nawet przy zimnym silniku jest ok. Na cieplym silniku klekot ginie. Będę wdzieczny za pomoc. Z góry dzięki Nissan primera 2.0 2000 r. benz.przebieg 220 tys.km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Primek, może to rozrząd albo zawory?? Wpisz klekot i klekotanie w archiwum - coś znajdziesz na pewno Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pako997 Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Regulatory Ci klekotaja. Dajesz gazu to pompa olejowa daje większe cisnienie i problem na chwile znika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primek Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Regulatory Ci klekotaja.Dajesz gazu to pompa olejowa daje większe cisnienie i problem na chwile znika Właśnie jak dodaję gazu podczas jazdy 2-3bieg, wtedy stuki są słyszane. Po rozgrzaniu silniki tłuczenie mija. Tylko na zimnym silniku i tylko podczas jazdy. Bez obciązęnia jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bertw Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 A moze to chodzi o to ze silnik ma juz swoj przebieg i z biegiem czasu poszczegolne ruchome części troche się zużyły i powstały luzy. Po nagrzaniu silnika dzialają siły które rozszerazją materiały no i owe luzy zanikają. Ot takie wywody, ale czy to prawda to nie wiem, takie mam podejrzenia ;-) Albo zawory ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rav1975 Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 są to popychacze olejowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ryszard. Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Ja w swoim P11 2.0TDI 1996 dwa razy słyszałem klekot, zapaliłem silnik słysze ze cos nie taki dzwiek jak powionien byc, podniosłem maske i odgłos dochodził z rury ssacej powietrze na filtr - mysle sobie pewnie zawór sie przycioł... po trzech dniach znów sie pojawiło...od tego czasu minol rok i nic takiego sie juz nie pojawiło, co wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abram Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 ja mam cos podobnego tylko ze na zimnym silniku poprostu piszczy cos i chyba jest to pasek ale nie jestem pewien...ale po pewnym czasie jazdy przestaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Borys Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Mam problem z owym klekotaniem ktory uslyszalem dzisiaj bo zapomnialem wlozyc panel do radia, auto mi chodzi jak zimny diesel na mrozie jak ruszam a najbardziej slychac jak jadac na 2ce szybko zdejme noge z gazu i zwalnia na obrotach to wtedy klekocze ale to slychac bardziej jak szyby w aucie sa zasuniete na postoju jak przygazuje to nic ciezko powiedziec skad ten dzwiek dobiega bo wydobywa sie raczej podczas jazdy i raczej nie spod maski ale moze sie myle... :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomles Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 U mnie było podobnie, wymiana oleju + filtr i po klekocie. Mechanik mi doradził że do tego silniczka 2.0T najlepiej lać 10W60 ze względu na wysokie temperatury na turbinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł28 Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 jeżel masz do tego jakś problem z odpalaniem(dłużej kręci) to warto sprawdzić kąt początku wtrysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.