Gość psujaut Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 czy ktokolwiek wie jaki numer referencyjny (katalogowy ,serwisowy...) ma to łożysko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cbr900aj Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Odświeżę temat i go trochę rozszeżę. Może ktoś wie jak najprościej wymienic te łożysko i czy da radę to zrobic samemy. Mieszkam za granicą i wszelkie takie naprawy so kosmicznie drogie. Może jest jakis schemat co robic krok po kroku. Proszę o pomoc. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zygi Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Nie pamiętam numeru, ale jest dostępne chyba tylko w oryginale i kosztuje ok 150 PLN za szt. Ja u siebie na razie przesmarowałem i jest oki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cbr900aj Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 czy ciężko jest to rozebrac. I czy mogę miec jakies problemy przy demontowaniu tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 czy ciężko jest to rozebrac. I czy mogę miec jakies problemy przy demontowaniu tego? nooo. uwazaj abys sprezyna w zebach nie dostal. a demontarz tp 5 srub doslownie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cbr900aj Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Tzn. muszę przyblokować sprężyne chyba najlepiej przy wciśniętej bo póżniej mogę mić problemy z włozęniem jej spowrotem. Widziałem zę sąjakięś sciski do sćiskania spręzyn. Ale ja spróbuję czymś innym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Tzn. muszę przyblokować sprężyne chyba najlepiej przy wciśniętej bo póżniej mogę mić problemy z włozęniem jej spowrotem. Widziałem zę sąjakięś sciski do sćiskania spręzyn. Ale ja spróbuję czymś innym. lepiej nie probuj. kup zaciski, naprawde nie sa drogie. taka sprezyna naprawde potrafi oddac i znokautowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cbr900aj Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 może i masz rację. Umówiłem się ze znajomym który zna się na samochodach i ma mi powiedziec czy to napewno łożysko. Ale dzięki za pomoc i nastepnym razem tez skożystam z waszej pomocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarus72 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Jeżeli by było łozysko zblokwane , tam u góry w kolumnie amortyzatora to przy skrecie kierownico w prawo lub lewo, spręzyna by strzelała ,ponieważ by sie przestawiała w tym kielychu co jest ułozona sprężyna.Ale żeby to wymienic niestety nie obyło by sie bez wyciągnięcia kolumny McPresona, i ściśnięciu sprężyny za pomoco siciągaczy do sprężyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psujaut Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 http://s22.photobucket.com/albums/b318/psu...ka%20McPersona/ fotki poglądowe jak takie łożysko wygląda(łożysko to to szare cienkie a ta czarna guma to tylko "odbojnik w metalowej obudowie" w sprzedaży zawsze występuje razem i za taki komplecik zapłaciłem 500 zł na obie strony) [ Dodano: Pią 18 Sty, 2008 14:59 ] dodatkowa uwaga przy kupnie lub montażu należy zwrucić uwagę na wykonanie gumy -różnica jest taka,że jak nie ma takiej koronki-tych trzech wypustek to tłucze(bynajmniej u mnie tak było) jakby wachacz był do wymiany! prawidłowa: nieprawidłowa : widzicie różnicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Okazalo sie ze od jakiegos mitsubishi lozysko jest takie same jak w maximie. Koszt takiego lozyska to 60zl. Ponizej daje namiar na czlowieka ktory ogarnal cala sprawe. 042 215 44 02 Ma sklep gdzies pod lodzia i jest doskonale znany na forum mitsumaniakow. Mozna powiedziec ze jest tam glownym dostarczycielem czesci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.