Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan 720


azorek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, silnik Sd23 nie odpala jak ciepły. Rok temu miał to samo, okazało się że pompa paliwowa do regeneracji, co jeszcze może powodować takie objawy :?: Błagam niech ktoś mi powie że to nie pompa bo ostatnio kosztowało mnie to 2 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błagam niech ktoś mi powie że to nie pompa bo ostatnio kosztowało mnie to 2 tyś.

Za 2 tyś to sprzedam Ci mój silnik z całym układem paliwowym, już napewno 100km/h osiągniesz :)

 

[ Dodano: Sro 17 Paź, 2007 14:04 ]

co jeszcze może powodować takie objawy

Byś podał objawy pacienta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byś podał objawy pacienta
w temacie masz :D

nie odpala jak ciepły, po prostu, kręci, kręci i nic :/ a jak zimny to bez problemu odpala

 

[ Dodano: Sro 17 Paź, 2007 15:33 ]

Za 2 tyś to sprzedam Ci mój silnik z całym układem paliwowym, już napewno 100km/h osiągniesz
i drugie dwa żeby zrobic podmianke, dziękuję ;)

jak już bym miał zmienić silnik to na pewno na coś benzynowego i mocnego :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie kopci na zimno? Jak kopci to na jaki kolorek.
kopci na biało, przez chwilkę, może 2-3 minutki.
eszcze jedno, to cudeńko gaśnie jak jest ciepły silnik, czy normalnie chodzi?

chodzi normalnie, nie gaśnie, ale ostatnio troszkę zaczął się trząść na wolnych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

azor, rób swapa a nie cyndrz sie z pompą :D

 

[ Dodano: Sro 17 Paź, 2007 23:14 ]

POMPA PALIWA ELEKTRYCZNA EP83820124A FORD ECONOVAN,MAZDA 626, MAZDA 929, MAZDA E1600,NISSAN 720, NISSAN PATROL MQ

cena: 121.00 zł

 

INDEKS TOWARU: EP83820124A

Pompa paliwa elektryczna EP83820124A , która ma zastosowanie m.in. w samochodach:

 

FORD ECONOVAN 5/81-1/84

 

MAZDA 626 12/79-2/83

 

MAZDA 929 1973-87

 

MAZDA E1600 1979-84

 

NISSAN 720 1982-85

 

NISSAN PATROL MQ 1980-87

 

Gwarancja 1 rok... więcej >>

 

Producent towaru: MTM

 

[ Dodano: Sro 17 Paź, 2007 23:15 ]

link do strony -> http://www.pompy.net/sklep,2130,,,02,,pl-p...4075,26117.html

 

druga pozycja od końca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Bombel, sprawdzę to ale wątpie żeby pompa wtryskowa sama z siebie tak nagle by się rozregulowała.

Istnieje inne podejrzenie związane z faktem że troszkę ubywa mi płyn z chłodnicy.

Możliwe że puszcza uszczelka pod głowicą albo pękła głowica i płyn dostaje się do komory spalania. Na razie jeszcze troszkę pojeżdżę i upewnię się co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ci brał wode to by kopciła na śliczny biały kolorek w każdym stadium palenia silnika.

Kumpel miał tak w T2 to nawet sie nie skapnął jak mu poleciała głowica, bo nie było żadnej różnicy w pracy silnika oprócz dymku.

Potem mówił: Myślałem że to parafina na wtryskach :D

 

Może ma coś pokićkane w dawce rozruchowej, może ilość paliwa się różni. Ogólnie to jest takie gdybanie... Trza rozebrać i sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dymek biały jest przez 2-3 min. po odpaleniu i czasem jak się naprawdę mocno nagrzeje.

Może być tak że pod wpływem temperatury pęknięcie się rozszerza i wtedy sączy woda :?:

 

[ Dodano: Pią 19 Paź, 2007 17:04 ]

Ogólnie to jest takie gdybanie... Trza rozebrać i sprawdzić.
dokładnie, zamawiam uszczelkę pod głowicę i zabieram się za zdejmowanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być tak że pod wpływem temperatury pęknięcie się rozszerza i wtedy sączy woda

 

Dokładnie tak jest :D Zdjąć, zobaczyć, sprawdzić głowicę na bezszczelność :D

 

Pozostaje mi tylko życzyć, żeby głowica była cała. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Na razie jeszcze troszkę pojeżdżę i upewnię się co i jak.
No i pojeździłem :/

Eliminowałem kolejno możliwe przyczyny problemu:

-Uszczelka pod głowicą jest OK, płyn ubywał bo korek na chłodnicy nie był szczelny,

- ciśnienie sprężania równe,

- świece żarowe wymienione,

-wtryski nie leją,

Więc kiedy już zupełnie przestał odpalać sprawdziłem pompę i okazało sie że nie ciągnie paliwa. Wyjęliśmy pompę i wysłałem do firmy która wcześniej mi ją regenerowała. Diagnoza: olej napędowy za słabo smarował :029: pompa zatarta :/

Chyba zacznę tankować olej opałowy, przynajmniej oszczędzę kasę na kolejną regenerację pompy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już lepiej mixolu dodawaj do zwykłej ropy. Nissany bardzo nie lubią opału i właśnie "suchego" paliwa. Po opale już całkiem sporo pomp wtryskowych poszło w Patrolach i Terrano.

 

Wszystko przepali tylko SD33 z Patrola k160, który ma pompę wtryskową smarowaną olejem :D Jemu to nawet opał nie straszny.

 

Całe szczęście, że ja mam dostęp do "masnego" towaru wschodniego - ale cholera zamarza niemiłosiernie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slayer17, żartowałem z tym opałem ;) ale krew mnie zalewa bo już nie wiem co lać :028: Chyba zrobię jak mówisz. Zimą mixolu a latem może jaką domieszkę oleju rzepakowego, z tego co wyczytałem smaruje lepiej niż ropa, tyle że muszę sprawdzić czy nie zaszkodzi pompie w inny sposób. Gdzieś czytałem że w starych autach padały uszczelki w pompach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle że muszę sprawdzić czy nie zaszkodzi pompie w inny sposób. Gdzieś czytałem że w starych autach padały uszczelki w pompach.

Niektórzy mawiają, że uszczelki padają od BioDiesla ... ja nie wiem w co wierzyć, najlepiej to zaopatrzyć się w komplet nowych uszczelek i lać i jak się zepsuje to wymienić i spokój z tym ...

 

Wszystko przepali tylko SD33 z Patrola k160, który ma pompę wtryskową smarowaną olejem Jemu to nawet opał nie straszny.

Możliwe, ale LD28 czysty opał też przepala bez mniejszych problemów bez Mixola, wiem, bo rozmawiałem z człowiekiem który długi czas Laurela na opale użytkował i nie miał żadnych problemów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszym rozwiązaniem jest mixol - do opału i do ropy. Byle by "masne" było :D

 

Opał tak szybko nie zniszczy pompy, wtrysków i innych. W Laurelu to za bardzo nie ma co uszkadzać - w silniku z turbo - owszem.

Gdzieś tam wyczytałem, że opał ma większą temp spalania (trzeba właśnie mixolem obniżać) i dostają powalić - zawory wydechowe, turbo, opał jest suchy i zawiera barwniki - pompa wtryskowa + filterek na niej. Nie wiem jak się na opale jeździ, bo nie ryzykowałem, znajomy w GRrze wymieniał zatartą pompę wtryskową bo opałem traktował przez 3 lata.

 

Mi też padła pompa wtryskowa ale z innego powodu - polskich mechaników-magików :028:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

długi czas Laurela na opale użytkował i nie miał żadnych problemów :)

Mawia się że lepiej lać dobry opał niż kiepską ropę. Co za kraj :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...