azorek Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Jak w temacie, silnik Sd23 nie odpala jak ciepły. Rok temu miał to samo, okazało się że pompa paliwowa do regeneracji, co jeszcze może powodować takie objawy :?: Błagam niech ktoś mi powie że to nie pompa bo ostatnio kosztowało mnie to 2 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Błagam niech ktoś mi powie że to nie pompa bo ostatnio kosztowało mnie to 2 tyś. Za 2 tyś to sprzedam Ci mój silnik z całym układem paliwowym, już napewno 100km/h osiągniesz [ Dodano: Sro 17 Paź, 2007 14:04 ] co jeszcze może powodować takie objawy Byś podał objawy pacienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Byś podał objawy pacientaw temacie masz nie odpala jak ciepły, po prostu, kręci, kręci i nic :/ a jak zimny to bez problemu odpala [ Dodano: Sro 17 Paź, 2007 15:33 ] Za 2 tyś to sprzedam Ci mój silnik z całym układem paliwowym, już napewno 100km/h osiągnieszi drugie dwa żeby zrobic podmianke, dziękuję jak już bym miał zmienić silnik to na pewno na coś benzynowego i mocnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 A nie kopci na zimno? Jak kopci to na jaki kolorek. Jeszcze jedno, to cudeńko gaśnie jak jest ciepły silnik, czy normalnie chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 A nie kopci na zimno? Jak kopci to na jaki kolorek. kopci na biało, przez chwilkę, może 2-3 minutki.eszcze jedno, to cudeńko gaśnie jak jest ciepły silnik, czy normalnie chodzi? chodzi normalnie, nie gaśnie, ale ostatnio troszkę zaczął się trząść na wolnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 azor, rób swapa a nie cyndrz sie z pompą [ Dodano: Sro 17 Paź, 2007 23:14 ] POMPA PALIWA ELEKTRYCZNA EP83820124A FORD ECONOVAN,MAZDA 626, MAZDA 929, MAZDA E1600,NISSAN 720, NISSAN PATROL MQ cena: 121.00 zł INDEKS TOWARU: EP83820124A Pompa paliwa elektryczna EP83820124A , która ma zastosowanie m.in. w samochodach: FORD ECONOVAN 5/81-1/84 MAZDA 626 12/79-2/83 MAZDA 929 1973-87 MAZDA E1600 1979-84 NISSAN 720 1982-85 NISSAN PATROL MQ 1980-87 Gwarancja 1 rok... więcej >> Producent towaru: MTM [ Dodano: Sro 17 Paź, 2007 23:15 ] link do strony -> http://www.pompy.net/sklep,2130,,,02,,pl-p...4075,26117.html druga pozycja od końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 18 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Pompa paliwa elektryczna EP83820124Ato pompa do benzyniaka W moim silniku pompa paliwowa i pompa wtryskowa to jedno, nie ma osobnej pompki paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 19 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Dzięki Bombel, sprawdzę to ale wątpie żeby pompa wtryskowa sama z siebie tak nagle by się rozregulowała. Istnieje inne podejrzenie związane z faktem że troszkę ubywa mi płyn z chłodnicy. Możliwe że puszcza uszczelka pod głowicą albo pękła głowica i płyn dostaje się do komory spalania. Na razie jeszcze troszkę pojeżdżę i upewnię się co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Jakby ci brał wode to by kopciła na śliczny biały kolorek w każdym stadium palenia silnika. Kumpel miał tak w T2 to nawet sie nie skapnął jak mu poleciała głowica, bo nie było żadnej różnicy w pracy silnika oprócz dymku. Potem mówił: Myślałem że to parafina na wtryskach Może ma coś pokićkane w dawce rozruchowej, może ilość paliwa się różni. Ogólnie to jest takie gdybanie... Trza rozebrać i sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 19 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Dymek biały jest przez 2-3 min. po odpaleniu i czasem jak się naprawdę mocno nagrzeje. Może być tak że pod wpływem temperatury pęknięcie się rozszerza i wtedy sączy woda :?: [ Dodano: Pią 19 Paź, 2007 17:04 ] Ogólnie to jest takie gdybanie... Trza rozebrać i sprawdzić. dokładnie, zamawiam uszczelkę pod głowicę i zabieram się za zdejmowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Może być tak że pod wpływem temperatury pęknięcie się rozszerza i wtedy sączy woda Dokładnie tak jest Zdjąć, zobaczyć, sprawdzić głowicę na bezszczelność Pozostaje mi tylko życzyć, żeby głowica była cała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 4 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Na razie jeszcze troszkę pojeżdżę i upewnię się co i jak.No i pojeździłem :/ Eliminowałem kolejno możliwe przyczyny problemu: -Uszczelka pod głowicą jest OK, płyn ubywał bo korek na chłodnicy nie był szczelny, - ciśnienie sprężania równe, - świece żarowe wymienione, -wtryski nie leją, Więc kiedy już zupełnie przestał odpalać sprawdziłem pompę i okazało sie że nie ciągnie paliwa. Wyjęliśmy pompę i wysłałem do firmy która wcześniej mi ją regenerowała. Diagnoza: olej napędowy za słabo smarował :029: pompa zatarta :/ Chyba zacznę tankować olej opałowy, przynajmniej oszczędzę kasę na kolejną regenerację pompy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Już lepiej mixolu dodawaj do zwykłej ropy. Nissany bardzo nie lubią opału i właśnie "suchego" paliwa. Po opale już całkiem sporo pomp wtryskowych poszło w Patrolach i Terrano. Wszystko przepali tylko SD33 z Patrola k160, który ma pompę wtryskową smarowaną olejem Jemu to nawet opał nie straszny. Całe szczęście, że ja mam dostęp do "masnego" towaru wschodniego - ale cholera zamarza niemiłosiernie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 9 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 slayer17, żartowałem z tym opałem ale krew mnie zalewa bo już nie wiem co lać :028: Chyba zrobię jak mówisz. Zimą mixolu a latem może jaką domieszkę oleju rzepakowego, z tego co wyczytałem smaruje lepiej niż ropa, tyle że muszę sprawdzić czy nie zaszkodzi pompie w inny sposób. Gdzieś czytałem że w starych autach padały uszczelki w pompach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 tyle że muszę sprawdzić czy nie zaszkodzi pompie w inny sposób. Gdzieś czytałem że w starych autach padały uszczelki w pompach. Niektórzy mawiają, że uszczelki padają od BioDiesla ... ja nie wiem w co wierzyć, najlepiej to zaopatrzyć się w komplet nowych uszczelek i lać i jak się zepsuje to wymienić i spokój z tym ... Wszystko przepali tylko SD33 z Patrola k160, który ma pompę wtryskową smarowaną olejem Jemu to nawet opał nie straszny. Możliwe, ale LD28 czysty opał też przepala bez mniejszych problemów bez Mixola, wiem, bo rozmawiałem z człowiekiem który długi czas Laurela na opale użytkował i nie miał żadnych problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Najlepszym rozwiązaniem jest mixol - do opału i do ropy. Byle by "masne" było Opał tak szybko nie zniszczy pompy, wtrysków i innych. W Laurelu to za bardzo nie ma co uszkadzać - w silniku z turbo - owszem. Gdzieś tam wyczytałem, że opał ma większą temp spalania (trzeba właśnie mixolem obniżać) i dostają powalić - zawory wydechowe, turbo, opał jest suchy i zawiera barwniki - pompa wtryskowa + filterek na niej. Nie wiem jak się na opale jeździ, bo nie ryzykowałem, znajomy w GRrze wymieniał zatartą pompę wtryskową bo opałem traktował przez 3 lata. Mi też padła pompa wtryskowa ale z innego powodu - polskich mechaników-magików :028: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 długi czas Laurela na opale użytkował i nie miał żadnych problemów Mawia się że lepiej lać dobry opał niż kiepską ropę. Co za kraj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.