Gość ADIS375 Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 witam mam pytanko na temat pomiaro sondy lambda wiec nie wiem jak zmierzyc czy jest dobra czy tez nie prosil bym o dokladny opis jak mam pomierzyc sonde czy jest dobra ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzyck Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Tak w skrócie, żeby zmierzyć czy sonda lambda działa prawidłowo, to najpierw sprawdź czy sonda jest prawidłowo podłączona. Uruchom silnik i rozgrzej go, a w międzyczasie sprawdź zasilanie grzałki w sondzie - powinno być zbliżone do napięcia akumulatora. Przed pomiarem przez 0,5 min utrzymaj obroty silnika na poziomie 3000 obr/min, a w czasie pomiaru utrzymuj obroty silnika powyżej 2000, podłącz miernik albo oscyloskop i sprawdź czy zmienia się sygnał na wyjściu sondy. Napięcie powinno zmieniać się w zakresie około 0,2V-0,8V z częstotliwością 1Hz (mniej więcej raz na sekundę). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADIS375 Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 fajnie dzieki za pomoc poierzylem sonde i waktycznie sa wahania czyli chodzi pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość man450 Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 mam problem z obrotomierzem kontrolkami przy wlaczaniu zaplonu brak swiateł cofania i przeciwmgielnych z tyłu podobno jest za to odpowiedzialny jakis bezpiecznik ale gdzie go szukac? na głównym zestawie bezpieczników go nie ma a te które sa - sa sprawne moze ktos sie z tym juz zetknął prosze o podpowiedż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzyck Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 man450 - bezpieczniki mogą też być pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość man450 Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 krzyck, wporzadku ale moze cos blizej w ktorym miejscu moge je znalezc bo niestety ja ich nie widze chyba ze gdzies sa w jakims miejscu ukryte? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzyck Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 krzyck, wporzadku ale moze cos blizej w ktorym miejscu moge je znalezc bo niestety ja ich nie widze chyba ze gdzies sa w jakims miejscu ukryte? Jak widze w opisie to masz primere 1.6 sedan, jakby to byla almera to bym ci podpowiedział :029: , ale poszukaj pod maską plastkiowych skrzynek z bezpiecznikami i przekaźnikami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robot Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Podepnę się pod temat. U mnie w P10 nie mam wtyczki na sondzie, a chciałby zobaczyć czy jest wogóle dobra. Są 3 "otworki" i jak wykombinować taką wtyczkę i najważniejsze pod które podłączyć zasilanie grzałki, a pod którym jest wyjście z sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pati112 Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Czy problem z odpaleniem auta, jeżeli stoi pół dnia, może wynikać z awarii tej sondy? Auta nie mogę odpalić jak jest zimne, gaśnie mi co chwilę, mam wymienione świece i przewody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.