Gość teetime Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 czyli postojowki W5W tak? No ja za zestaw bi-xenon dalem troszke wiecej. zakupilem x-tec 6000k h4 + No i koszt z certyfikatem 1450zl (robione w japonii) A jak jest ze swiatlem cofaniaa, slyszalem ze strasznie lipne i nic nie widac praktycznie przy cofaniu. (biala zaroweczka tylko w jednej lampie) Zmieniales cos z tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cieniu Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Jak dzieci - nie masz instrukcji obsługi do Navary - nie mogę "jakie żarówki ?" - dobre.. A opony są gumowe, czy z jakiegoś innego materiału :?: [ Dodano: Sro 19 Gru, 2007 13:12 ] Aha zapomniałem jeszcze - do czego Ci ten certyfikat - to zwykłe naciąganie ludzi.. Żaden przepis nie dopuszcza w UE i w Polsce takich KIT-ów.. Xenony muszą mieć: 1. Spryskiwacze 2. Żyroskopy Jak nie masz (napewno żyroskopów) - to robisz wszystko na własne ryzyko - w Polsce polatasz, ale w Niemczech pierwsza kontrola i stoisz ... Tu masz też Japońskie dużo taniej - choć mam wątpliwości, czy ktoś poza Chinolami to robi: http://moto.allegro.pl/item283769881_japon..._h4_poznan.html http://moto.allegro.pl/item285820080_japon...non_poznan.html Poza tym trzeba wiedzieć, że są dwa rodzaje KIT-ów - jedne z przeznaczeniem do soczewek i drugie do zwykłych gładko szybowych. Też się nad tym Kitem zastanawiam ?? P.S. Jechała raz we Wrocławiu za mną taka czarna Navka - mój Boże, jak on to miał założone - nie dość, że 8000K to chyba coś namieszane - bo tak raziło to światełko - sądzę, iż przy pierwszym napotkanym radiowozie Policji jazdę zakończył :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red1 Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Nawet jak teraz zalozycie te pseudo bi-xenony to przy pierwszym przegladzie wam podziekuja zadna OSK wam nie posci auta z takim shitem. Do xenonow potrzebne jest jeszcze autopoziomowanie z czujnikami przy tylnytm zawieszeniu czego w navarce nie zalozysz do pior bo i tak nie spelni swojej funkcji wiec jak nie stracisz dowodu przy kontroli policji to nie wbija Ci przegladu w OSK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość teetime Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 po 1. Tak <brawo> nie mam instrukcji bo.... odnoszac sie do tego co pisalem troche wyzej nie mam jeszcze Auta <brawo> pogratulowac zorientowania. po 2. A jaki problem wymontowac xenon na okres przegladu? Pozatym dopoki xenon nie bedzie oslepial doputy policja sie nie przyczepi. po 3. skad nagle taki bulwers wyszedl. po 4. dzieki za pomoc od inteligentow <brawo> - ale do czego forum sluzy? moze przypomnicie bo do tej pory nie znalazlem nigdzie info na temat nawe glupiej zarowki :/ aaaa a to ze opony sa z gumy to wiem i to ze w wieku 20 lat bylem na tyle zdolny zeby dorobic sie wlasnego q7, a5 i przyszlej navary ale to zapewne zaden argument. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cieniu Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Zgadłeś - żaden !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość teetime Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 ok konczmy ten watek, kolejny lamer robi zamieszanie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cieniu Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Posłuchaj panie teetime - nie obraziłem cię ani razu i nie życzę sobie takich tytułów jak wyżej - nie ty założyłeś ten post i nie ty będziesz go kończył - jest od tego autor lub moderator.. Ale jak wywołałeś mnie do tablicy - to ja myślę tak (czytając wszystkie twoje posty - niestety), że q coś tam i itd. to ty widziałeś na plakacie - a Navarka to taki wymysł twojej wyobraźni - ot tak właśnie sobie myślę.. Kupy się nie trzymają ani twoje pytania, ani salon, w którym zamawiałeś auto , ani samo auto !!! Resztę pozdrawiam bardzo serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blackmonster Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Chłopaki to nie sala sejmowa , tytaj zagladają ludzie nie politycy. Teraz najgorsza obraz wśród młodzierzy to : TY POLITYKU ;D albo TWÓj STARY POLITYK . Dobra wracając do tematu , na zwykłych żarówkach moim skromny zdaniem ten samochód wygląda tragicznie jak nie porządne zwykłe h4 to nazwijmy je (pół-xenony) muszą być. Głównie chodzi o walory estetyczne a co kto mądrzejszy powie bezpieczeństwa - jednak tu bym wolał pójść do okulisty bo różnica jest niewieka. W d*pie mam niemieckie kontrole Stokłosą nie jestem a wątpie że każdemu sprawdzają jakie ma żarówki i czy rura ma TUV . W te wakacje przejechałem całą Norwegię , Szwecję i Finlandię bez katalizatora i tłumika środkowego hondą accord którą musiałem sprzedać http://otomoto.pl/honda-accord-C3981298.html i żaden policmajster się nie rzucał. Wystarczy jechać zgodnie z przepisami. Oczywiście ktoś może mieć więcej szczęści a ktoś mniej. Ja lubię ryzyko szczególnie to kontrolowane ;p więc RÓBTA CO CHCETA tylko nie oślepiajcie innych koniec przemówienia ot co :sylwester: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość teetime Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Wielkie dzieki blackmonster. Czy nie mozna bylo tak od razu? Dla niewiernych prszele kopie umowy z data odbioru - tak dla wyjasnienia drobnych nieporozumien na przyszlosc. Jeszcze raz dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Możliwe, że użytkownik @cieniu spotkał kiedyś na swojej drodze samochód z niedbale zamontowanym xenon kitem, który był zagrożeniem dla innych kierowców i stąd te nerwy. Gdyby producent dał tylko możliwość dokupienia xenonów w opcji, to na sto procent większość właścicieli nissanów navara jeździłaby na oryginalnych ksenonach. Jednak navara traktowana jest trochę po macoszemu i w przeciwieństwie do pathfindera nie ma nawet takiej opcji. Dlatego ludzie kombinują... Przyznam się, że zastanawiam się nad takim zestawem. Za około 500 zł można mieć bardzo ładne i mocne światła. Widuję na mieście navary z xenonami, jadące z naprzeciwka, które wcale nie oślepiają, a prezentują się rewelacyjnie. Problemem nie jest przegląd techniczny, bo kolejny będzie dopiero w drugiej połowie 2010 roku, ani przeglądy serwisowe w aso w ramach gwarancji (zestaw można zdemontować na ten czas). Niepokoi ewentualna odpowiedzialność w przypadku kolizji albo gorzej wypadku na drodze, nawet nie z własnej winy, jeżeli druga strona "stwierdzi", że została oślepiona przez nieprawidłowe lampy w naszym aucie. W jakiejś prasie czytałem, że ubezpieczyciel może z tego powodu nie wypłacić odszkodowania. Jestem także ciekaw, czy aby taki zestaw jest w pełni bezpieczny dla instalacji elektrycznej w samochodzie. Dlatego cenne są wszelkie wskazówki i opinie posiadaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Max77 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Na te chińskie zestawy trzeba uważać bo z jakością różnie bywa. Ja już mam drugi zestaw a jeżdżę na tym od momentu kupna auta w marcu. Generalnie jakość oświetlenia drogi w każdych warunkach jest nie porównywalnie lepsza, przez chwilę w związku z reklamacją wrzuciłem ori H4 i odstawiłem auto z braku świateł. Byłem w DE żadnych problemów, z przeglądem też nie powinno być jaj. Co do oślepiania to na pewno dają mocniej niż standardowe żarówki ale ustawiłem poziomowanie na 1-kę i nadal mam mnóstwo światła , a inni na drodze nie cierpią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość martino130 Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 ja tam kupiłem chińszczyznę za 50 euro i nie narzekam a światło poezja.... szczególnie tyle znaków po drodze zaświeciło :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blackmonster Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 :diabel2: :diabel2: :diabel2: W KOŃCU JE MAM I ŚWIECĄ :diabel2: :diabel2: :diabel2: kupiłem ZESTAW Bi XENONOWY http://moto.allegro.pl/item281544408_xenon...atis_f_vat.html MONTAŻ NIBY PROSTY ( z wykształcenia jestem filozofem ) , ALE DAŁEM JE DO ELEKTRYKA. zamontował zgodnie z instrukcją w 1h. ŚWIATŁO POEZJA temp 6000k piękny niebiesko biały BLASK widoczność 100% lepsza. Niebawem pokaże swoje zdjęcia . W sumie za 700pln mam z montażem ładne xenonki , które kosztują w salonie 9 tysięcy ( słyszałem że przekładają klosze z patha ). Gwarancje mam na 12miesięcy , żywotność to około 2000tys godzin - żarniki można potem wymienić za "grosze". Polecam ! Auto prezentuje się o niebo lepiej. :kosci: i koty lepiej widać :kosci: hehe żartuje. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU jutro jadę w góry . SEE you :sylwester: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 kupiłem ZESTAW Bi XENONOWY http://moto.allegro.pl/item281544408_xenon...atis_f_vat.html MONTAŻ NIBY PROSTY ( z wykształcenia jestem filozofem ) , ALE DAŁEM JE DO ELEKTRYKA. zamontował zgodnie z instrukcją w 1h. ŚWIATŁO POEZJA W opisie aukcji brakuje informacji, czy dany zestaw ma długie światła drogowe. Z obrazków wynika, że są tylko krótkie mijania. Ciekawi mnie jak to jest zrobione. Proszę o kilka fotek, także takich od tyłu reflektora, aby zobaczyć montaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Max77 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Pod lampę H4 są dwie opcję tańsza bez drogowych (nie polecam)i droższa bixenon. Te drugie mają elektro magnes zintegrowany żarnikiem który zmienia pozycje przysłony. Podobnie jest to rozwiązane w fabrycznych światłach, z tym że tam elektromagnes jest scalony obudową lampy a nie z żarnikiem. Blackmonster cieszę się że jesteś zadowolony, chłopaki wyglądają na uczciwa firmę, ja na razie również jestem pod wrażeniem ich profi podejścia do klienta. P.S Teraz to będzie ciężko na drodze poznać co jest Navarą a co Pathem. :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cieniu Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Ja też dziś założyłem xenonki - 540 zł z montażem.. Barwa 6000K.. Z tym, że u mnie działa to tak: jest elektromagnes, który wysuwa i chowa żarnik.. Pod żarnikiem jest półokrągła blaszka z otworem. Jeśli włączymy długie, to żarnik się wysuwa i oświetla dolną część odbłyśnika i to są długie.. W opcji: krótkie żarnik oświetla górną część odbłyśnika, ponieważ jest schowany i przez otwór w blaszce nie przedostaje się światło.. Generalnie są takie opcje: -Xenon H4-1 = tylko krókie -Bixenon H4-2 = oprócz żarnika jest żarówka halogenowa poniżej i dopala jakby światła długie -Bixenon H4-3 = tak, jak u mnie i już opisałem i ktoś jeszcze opisał elektromagnes na blaszce, -Bixenon H4-4 = dwa żarniki xenonowe i krótkie i długie, ale nie mam pojęcia jak startuje ten od długich ???? Podobno w Navkach nie najlepiej spisuje się to drugie rozwiązanie.. Pierwsze jest chyba nie do przyjęcia..... Tu na tej aukcji na jednym ze zdjęć jest wszystko pokazane: http://moto.allegro.pl/item289770847_wyprz...k_8k_fvgw_.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cronos Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 kupiłem ZESTAW Bi XENONOWY http://moto.allegro.pl/item281544408_xenon...atis_f_vat.html MONTAŻ NIBY PROSTY ( z wykształcenia jestem filozofem ) , ALE DAŁEM JE DO ELEKTRYKA. zamontował zgodnie z instrukcją w 1h. ŚWIATŁO POEZJA W opisie aukcji brakuje informacji, czy dany zestaw ma długie światła drogowe. Z obrazków wynika, że są tylko krótkie mijania. Ciekawi mnie jak to jest zrobione. Proszę o kilka fotek, także takich od tyłu reflektora, aby zobaczyć montaż. W sumie w opisie aukcji jest, że jest to zestaw biksenonowy, czyli pewnie jednak ma ksenony na mijania i drogowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zberek Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Witam, kolegów uzytkoników D40. Wczoraj kupiłem właśnie taki zestaw pseudo-bi-xenonowy i jest tak zwana kupa. Swiatełka mijania świecą bardzo fanie, uzyskałem planowny efekt, według mine poprawiła sie widoczność oraz efekt wizualny. Natomiast jeżeli chodzi o światła długie to kibel w pełnym zakresie, zestaw jest sprzedawany jako bi-xenonowy, jednak gdy włączymy światła długie to gasną światła krotkie, tym samym tracimy oświetlenie pobocza i tego co przed maską, w nawarze w pozycji świateł długich w żarówce H4 świcą dwa żarniki. i co za tym idzie problem na przeglądzie nie pojawi się z autopozycjonowaniem ale tym że światło długie nie działa (działa w połowie). Jak ktos ma pomysł co z tym zrobić to prosze o info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 kupiłem właśnie taki zestaw pseudo-bi-xenonowy i jest tak zwana kupa.światła długie to kibel w pełnym zakresie, zestaw jest sprzedawany jako bi-xenonowy, jednak gdy włączymy światła długie to gasną światła krotkie, tym samym tracimy oświetlenie pobocza i tego co przed maską Jaki zestaw kupiłeś ? Z elektromagnesem przełączającym krótkie długie, czy może z jakąś dodatkową bańką żarówki ? Podaj link, jeśli kupowałeś na allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zberek Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 kupiłem właśnie taki zestaw pseudo-bi-xenonowy i jest tak zwana kupa.światła długie to kibel w pełnym zakresie, zestaw jest sprzedawany jako bi-xenonowy, jednak gdy włączymy światła długie to gasną światła krotkie, tym samym tracimy oświetlenie pobocza i tego co przed maską Jaki zestaw kupiłeś ? Z elektromagnesem przełączającym krótkie długie, czy może z jakąś dodatkową bańką żarówki ? Podaj link, jeśli kupowałeś na allegro. Nie kupowałem z allegro, ale na allegro jest mnóstwo takich, jest tam elektromagnes który suwa żarówką. Nie jestem zadowolony i chetnie bym to zmienił na coś co dziła w pełni. Ten co mi to sprzedał, mówi żebym sobie halogeny zmodyfikował założył xenon do nich i włączał razem z długimi. Ale to i tak nie oświetli tego co trzeba, jazda staje się niebezpieczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cieniu Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Wg mnie światło długie przy halogenowej żarówce działa w taki sposób, że dwa włókna świecą tylko kiedy używasz sygnału świetlnego - czyli kiedy pociągamy dźwignię do siebie. Jeśli przełączysz na stałe, czyli odepchniesz - to sieci tylko jedno włókno - te od długich.. Nie różni się to więc od tego, co jest w KIT-ie H4-3... Aczkolwiek długie świecą innym nieco strumieniem i mam wrażenie, że jakby wyżej, co rzeczywiście powoduje efekt braku doświetlenia drogi tuż przed autem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zberek Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Wg mnie światło długie przy halogenowej żarówce działa w taki sposób, że dwa włókna świecą tylko kiedy używasz sygnału świetlnego - czyli kiedy pociągamy dźwignię do siebie. Jeśli przełączysz na stałe, czyli odepchniesz - to sieci tylko jedno włókno - te od długich.. Nie różni się to więc od tego, co jest w KIT-ie H4-3... Aczkolwiek długie świecą innym nieco strumieniem i mam wrażenie, że jakby wyżej, co rzeczywiście powoduje efekt braku doświetlenia drogi tuż przed autem.. W niektórych samochodach jest tak jak piszesz, ale w D40 niestety nie, reflektor zostal zaprojektowany by oświetlać droge obydwoma włuknami naraz. Z tąd ten problem. Pradowpodobnie u mie temat znajdzie finał w zamontowaniu reflektora soczewkowego. Sporo smigam w nocy poza miastem i nie moge sobie pozwolic na brak długich świateł. Ale wczesniej sprawdze jak to rozwiązano w Pathfinderze. Bo wydaje mi się, że jest tam nadal jedno miejsce na żarówke. [ Dodano: Nie 30 Gru, 2007 01:30 ] Ktos wcześniej pisał o legalności takich dokładanych xenonów. To, że mogą być problemy z przeglądem technicznym czy w ASO, to mały pikuś. Problem pojawi się wtedy gdy bedziemy mieli wypadek, a szczególnie gdzies na terenie starej UE. Samochód ma homologacjie z konkretnym wyposażeniem/oświetleniem, taką przerubką pozbawiamy samochód chomologacji, to może słono kosztować, a nasz ubezpieczyciel może na nas sie wypiąć. Ta sprawa dotyczy też kół (fel oraz rozmiaru opon). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cieniu Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 No i niestety jestem zmuszony zdjąć wspaniałe światła ksenonowe Widoczność jest super, ale kierowcy jadący przede mną wyprawiają różne dziwne rzeczy na drodze. Ci z przeciwka ok - ale jednak czytając wczoraj dość sporo na ten temat, zdecydowałem się powrócić do stanu oryginalnego.. Troszkę info: ktoś sprzedaje po 1600zł /szt reflektory od Patha... Czym się różnią ?? - na oko są takie same - jednak mają oznaczenie E1 (warunek do tego, aby wkład był xenon) i ma samopoziomowanie. Z tyłu wygląda to tak, że w miejscu gdzie nasze reflektory mają regulacje na klucz, one mają silnik krokowy wysokoobrotowy i on ma za zadanie poziomowanie reflektorów na wybojach i dziurach - czy daje radę - nie wiem.. Jego szyba podobno jest inna i bardzo skutecznie tłumi wszelkie refleksy, których nie brakuje w przypadku założenia xenonów do Navki.. Patrzyłem dzisiaj w dzień z przodu auta i powiem szczerze, że dają po oczach strasznie.. Żona w golfie IV też ma xenon - kit, ale to inna bajka - one są w soczewkach i nie powodują żadnych niepożądanych refleksów.. Jechałem nim z Wrocławia do Szczecina - ok 830km, wszystko w nocy i kierowcy z naprzeciwka mignęli mi 2 razy !! Ale raz to było ostrzeżenie przed radarem , natomiast ci przede mną spoko - żadnych dziwnych objawów nie zauważyłem.. Nie zniósłbym obciachu, jeśli zatrzymałby mnie "misiek" i zabrał dowód , bądź co bądź od prawie nowego autka.. Do tego poczytałem wczoraj różne Fora m.in Policyjne - są strasznie cięci na xenony tak zwane H4 - jestem zły na siebie :kosci: Ostateczna wersja - to żaróweczki Hella Blue Light, dobra cena i drugie miejsce w testach po Hella Power Ligth... Tutaj testy: http://forum.mtk-klub.pl/viewtopic.php?p=1...f8a2d554fe7914e Piszę o tym dlatego, że jestem zwolennikiem dobrej widoczności na drodze - zwłaszcza Polskiej drodze, ale analizując "za" i "przeciw" podjąłem właśnie taką decyzję, choć za darmo to nie będzie :/ :/ Jak to mówią: "Kijem Wisły nie zawrócisz !!" [ Dodano: Nie 30 Gru, 2007 14:34 ] P.STeraz to będzie ciężko na drodze poznać co jest Navarą a co Pathem. :diabel: W "świetle" tego, co napisałem wcześniej, muszę Cię zmartwić - jest to do odróżnienia na pierwszy rzut okiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Jest bum na te samochody, więc wszelkie akcesoria sprzedają się jak ciepłe bułeczki. Zobaczcie jak można zarobić. Na przykład przednie lampy z soczewkami do navary sprzedawane na allegro za 2500 zł. Na ebay'u te same lampy kosztują 250 $ plus koszt przesyłki = około 1000 zł http://cgi.ebay.com/ebaymotors/05-06-NISSA...sspagenameZWDVW Wersja black: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HID-05-06-N...sspagenameZWDVW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 podpowiem wam tylko jedno - zakupilem sobie kiedys tego typu lampy - wyglad rewela, co do natomiast jakosci to niestety ma sa kra, i o ile w megane coupe zupelnie mi to nie przeszkadzalo - o tyle w aucie ktore ma byc robolem raczej warto by oswietlenie bylo twrale, szczelne i niezawodne, a nie tylko ladnie wygladalo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.