baryla Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Witam to moze dzis ja pokaze w koncu moj nie dawny zakup jest to P10 Gt 94r. LPG 3 generacji wyposazenie : el. szyby, el. lusterka,el. szyberdach, el. reg. swiatel, ABS, centralny zamek. ogolnie z autka jestem bardzo zadowolony farajda z jazdy niesamowita zwlaszcza na PB :diabel: Mody: jak narazie przyspieszony zaplon, sportowa kierownica :diabel2: juz niedlugo w planach: montaz stozka i calego CAI + sportwy caly wydech od kolektora puzniej zobaczymy na co pozwola fundusze wrzucam jak narazie 3 takie sobie fotki: pozdrawiam wszystkich nissanmaniaków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Czyzby byl to najpiekniejszy kolor swiata dla auta - czarny??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczy46 Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 dawaj mistrzu wiecej fotek i jak sie lata ja takie cus planuje na wiosne kupic...aha no jak bede mial to wlasnie caly wydech bede chcial podobne mody + sportowy kolektor i glowe zjechac, jak zrobisz mody dawaj foty i opis jak sie jezdzi a jak na razie ten zaplon cos dal ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 ja na GT choruję ............ale P11 w przyszłym roku być może Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczy46 Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 jak by co rysiu ja mam na sprzedaz p11 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=34697 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baryla Opublikowano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 a ja choruje na 200sx ale jescze sporo czasu minie zanim kupie :/ Po przestawieniu zaplonu wyrazna zmiana lepiej sie wkreca w obroty niedlugo wrzuce jeszcze jakies fotki i oczywiscie bede na bierzaco informowal o zmianach, w polowie listopada wleci stozek :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcis Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Ja już się nie mogę doczekać, jestem w trakcie swapa, zatatre SR20De na DE od sunny Gti. wcześniej jezdziłem primerą 1,6 91r z gazem :/ sory za OT. bardzo fajne auto, niedawno prawie identyczne malowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baryla Opublikowano 2 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 w końcu coś się ruszyło w temacie zakupiłem głowę po komlpeksowym portingu od Lukas-a made by Coobcio splanowana o,68 mm. obrobione gniazda zaworowe, zawory jak w sunnym do rajdów, skrócone prowadnice zaworowe, obrobione kanały, wałki z primy gt, regulowane koła rozrządu :mikolaj: do Borska mam nadzieje że się wyrobie z montażem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 splanowana o,68 mm. O 1,4mm Po drugie będziesz do niej potrzebował innego kolektora ssacego bo masz low port a ona jest high port do tego listwę wtrsykową, reszta twoja podpasuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baryla Opublikowano 3 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 Lukas mówił ze o,68 no ale jak jest 1,4 to tym bardziej mnie to cieszy a posiadasz kolektor i listwę na handel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 zakupiłem głowę po komlpeksowym portingu od Lukas-a made by Coobcio splanowana o,68 mm. O 1,4mm baryla nie dziw się Coobciowi ...wyszło na to, że głowę masz splanowaną o 68 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 a posiadasz kolektor i listwę na handel? hmmm 50zł - to jest ze 3-4kg czystego aluminium i trochę stali jak się nie podoba to na skup z tym pójdę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baryla Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Po roku przestoju w końcu się ruszyło w przyszłym tyg. wlatuje głowa z byłej czerwonej suki Coobcia :diabel: oczywiście dr. Nismo będzie prowadził projekt, wczoraj byłem w kreatorze i wyszło 157 KM 174Nm za drugim pomiarem 147 i 172Nm dorwę skaner i wrzucę wykres, trochę z d*py to wyszło duża rozbieżność :< [ Dodano: Pią 30 Sty, 2009 00:20 ] oto i wykresik hamowanko robione na martwej sondzie i lipnych przewodach WN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Hej Hej twój łep już się robi, wcisnę cię w jakiś wolny termin i zobaczmy na co stać twoją maszynę Ps. zaraz po śniadnaniu lecę odebrać twoją głowę, wcześniej ją pomierzyłem i wyregulowałem tak wiec jak odbiorę ją z auto szlifu będzie czyściutka pachnąca i zabielona tak wiec łacznie splanowana jak nic z 1,5mm Fotki na miły początek dnia: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 No baryła-dawaj z tym projektem--kolejna mocna p10 gt to jest to--duża konkurencja się robiw tej grupie autek,ale głowicy to ci teraz sam zazdroszcze...może niepotrzebnie ją sprzedawałem :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baryla Opublikowano 1 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 No dziś wieczorem odstawiam wóz do Kuby z pewnością bedzie to kolejna mocna P10, następny krok to jakiś fajny wydeszek. [ Dodano: Nie 01 Lut, 2009 05:04 ] No baryła-dawaj z tym projektem--kolejna mocna p10 gt to jest to--duża konkurencja się robiw tej grupie autek,ale głowicy to ci teraz sam zazdroszcze...może niepotrzebnie ją sprzedawałem :027: no myślę że nie potrzebnie sprzedawałeś warto było ją trzymać bo i tak wróciłes do SR20, ciekaw jestem jakie przyrosty będą i czy będzie porównywalne do Twoich wałeczków oczywiście kreska będzie grana :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 No dziś wreszcie wrzuciłem twoją maszynę do mojego skromnego gararzyku... Tak wiec kolektory spadły - męczarnia straszna w tych HIGH portach no i gazik :kosci: zdecydowanie pomocny nie jest w takich robotach Kolektory które zamienimy na nieco lepsze przy okazji wejścia nowego łba: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baryla Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 No nareszcie znalazłeś czas żeby się zająć moja padliną zobaczymy co z tego wyjdzie... ale tak skromnie powiem że zapowiada sie grubo :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 No dziś już miało byś skończone a tu niestety nie miła niespodzianka z brakiem pewnej części, otóż brakuje mi rurki wodnej która idzie od bloku o tej: Na fotce mam oryginalną z twojego wozu i z P11 2.0, potrzebna nam jest z P10 na wielopunkcie... Z pozytywnych atrakcji to łep zdjęty, blok oczyszczony, uszczelka założona: Kolektor ssący pozbawiony grzania wodą, czujniki cieczy podmienione na te z twojej GT coby zegary nie przekłamywały no i wtryski paliwa też - coby nie trzeba było przerabiać kostek... Aj dzisaj już nie odpalimy maszyny - no chyba że dziś w wawie znajdzie się jakiś szrot z gratami do P10... Jak nie to na jutro jestem umówiony z tym panem: http://allegro.pl/item530882709_nissan_pri..._przebiegu.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baryla Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 niestety zawsze coś pod górkę musi wyjść :/ obdzwoniłem ze 3 szroty w okolicy i nie mieli tej rurki albo nie chciało im się szukać :< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 baryła podbij chłopie na ul,kaczeńca tam powinni mieć pełno gratów do nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baryla Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 jak kończyłem robotę to już zamknięte było :/ jutro Kuba powinien ogarnąć temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 No jak to ostatnio bywa - pół dnia poszukiwania gratów a drugie pół a nawet deko więcej na składanie wszystkiego do kupy... Hehe pojechałem na szrot jakoś niedaleko MARSA no mieli tylko z 100NX GTi i primer P10 ale na jednopukncie no to nic pojechałem do bardzo miłego pana z Tarczyn który rozkładał angola P10 z 96 roku - niestety nie mógł znaleść tej rurki no to powrót na Marsa i przygarnąłem w końcu te rurkę z SR20Di: Trzeba było dopasować jednego węrza i wszystko pasuje jak ta lala Dalej to już standardowo i bez większych problemów: Troszkę się tylko nagłowiłem z odemkami - coby podpasować pod seryjny dolot z High porta no i to by było na tyle: O wymianie obu rurek smarujących wałeczki i o jeszcze takiej jednej pierdule to już nie wspominam :diabel: [ Dodano: Pią 06 Lut, 2009 02:14 ] A i bym zapomniał na pokład wleciał SSAC z wyjściem 2,5", reszta jak narazie seryjna ale auto i tak niesamowicie zaskakuje elastycznością - teraz to normalnie od 2000obr.min na trasie można bez stresowo wyprzedzać wozy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 no baryła tera masz dółmocny--warto wystroić wóz i zabrać sie za górę bbo pewnie za mało paliwka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baryla Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Wóz odebrany o f*ck jak to zapitala :diabel2: piękny dół! powyżej 4 tys jeszcze lepiej, ale chyba mu trochę paliwka brakuje przy wciśniętym pedale w podłogę, mam nadzieję że Kubcio upora się z tym i paroma innymi pierdułkami... Wielkie dzięki Kuba :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.