Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera w10 2.0 problem z LPG


Gość nissan556
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem tu nowy jestem mechanikiem samochodowym ale zajmuje się naprawa motocykli ostatnio kupiłem sobie primere 2.0 na jedno punkcie i założyłem sobie gaz i mam problem bo po testach wyszło mi spalanie około 15l/100km parownik i wszystkie części kupiłem nowe jutro wymienię jeszcze filtr powietrza instalacje elektryczna mam firmy mini lecho parownik tomasteto do około 130koni mixer mam Łabedz samochód na gazie chodzi bardzo ładnie tylko jak jest zimny ma bardzo niskie obroty a jak ciepły za wysokie wydaje mi sie ze cos pomyliłem przy podłączaniu sondy i sie zastanawiam czy w nissanie Primera 2.0 92rok była sonada 1V czy jaka inna :029:

 

i proszę o jakieś inne propozycje co może wpływać na tak wysokie spalanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2.0 jest sonda 1V. Niestety to jest bolączka , że tak dużo palą. Mikser typu łabędź nie jest jednak najlepszy , za bardzo dławi dolot powietrza. Jedyne rozsądne rozwiązanie to modyfikacja dolotu i założenie blosa. Poczytaj o tym , jest na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na twoim miejscu zamontował bym Blosa :) o wiele mniej problemów zwłaszcza z wolnymi obrotami, duzo leprzy Power no i ekonomicznie też się lepiej sprawuje :)

A co do elektroniki Lecho Mini to się nie będe wypowiadał bo to zwykły szajs :P

już lepiej było zamontować Bingo albo Arisa (wpełni programowalna elektronika o duzo szybszym działąniu no i można programować podczas jazdy) :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam to ze mini lecho to szajs to ja wiem dużo postów sie naczytałem na temat tej elektroniki

 

a gdzie można kopic takiego bolasa?? pewnie w monopolowym :D

 

[ Dodano: Pon 29 Paź, 2007 10:08 ]

Znalazłem na allegro takiego bolsa Ładna cena :< może ktoś ma używany na sprzedasz przelecę jeszcze forum co tam piszą o tym bolsie