Gość winsurfingradom Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Podnosząc budę na ramie musiałeś przerabiać jakieś wężyki, wiązki itd ? Czytałem ze jest problem z wentylatorem chłodnicy ? Dodatkowo należy chyba coś zrobic z podwyższeniem kołnierza od chłodzenia intercoolera . Jeśli wystaczy odkrecic bude od ramy podłożyc podkładki zakrecic i do przodu to zaraz sie za to biore . Masz autko w TDI ? czy benzyne. Chętnie zasięgne informacji na temat liftu budy (zamierzam podnieśc jakies 2,5 cm). Znalazłem firme na allegro która robi podkładki z elastomeru (można zamówić) jesli potrzeba moge podać kontakt dla potomnych . pozdro! Kolego do 4cm. nie robisz nic z elektryką obudowa chłodnicy trochę wadzi ale podcinasz dolne osadzenie chłodnicy i sama siada a u góry przedłużasz mocowanie co do wlotu interculera to ja nie mam mam td 2.7 a podkładki sam zrobiłem u tokarza bo w allegro chcą majątek a ja zrobiłem z materiałem za 100zl. i jeszcze śruby musisz kupić odpowiednio dłuższe i uważaj na ostatnie bo jak zerwiesz nakrętki to masz mały problem Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koval Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 (edytowane) Siemka. Tak trochę odgrzewam temat - znalazłem stronę z możliwością przeliczenia rozmiaru opon, przy lifcie jak znalazł - http://www.kilometr.com/naprawiam-t-3.html Mi się ta strona przydała bo bez mała kupiłbym "za duże" opony. Edytowane 13 Lipca 2011 przez Koval Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotokora Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 niby te skręcanie drażków to banalna sprawa ale jak to w koncu jest śrube wkręca sie do góry by bodnieść czy odwrotnie. widziałem tyrana podniesionego wyrażnie widać katy na wachaczach a śróba jest wykręcona ja mam wkreconą a wachacz i oska jest w poziomie. jak powinien być prawidłowo wyregulowany drążek żeby nie cięło opon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 niby te skręcanie drażków to banalna sprawa ale jak to w koncu jest śrube wkręca sie do góry by bodnieść czy odwrotnie. widziałem tyrana podniesionego wyrażnie widać katy na wachaczach a śróba jest wykręcona ja mam wkreconą a wachacz i oska jest w poziomie. jak powinien być prawidłowo wyregulowany drążek żeby nie cięło opon? wkręcasz to się podnosi. Jak nie ma reakcji to masz uż wyrobione drążki. Nie ma sposobu na prawidłowe dokręcenie drążków tak żeby nie cieło. Nawet auta fabryczne jak wyjedziesz i polatasz w terenie to wskazane jest sprawdzić geometrię. Każda ingerencja w poziomowanie przodu drążkami musi się zakończyć sprawdzeniem geometrii, przede wszystkim kątów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotokora Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 a bawił sie juz ktos w przestawianie drążków na wielowypóstach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ravsilp Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 a bawił sie juz ktos w przestawianie drążków na wielowypóstach? A konkretnie o co Ci chodzi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 (edytowane) A konkretnie o co Ci chodzi?? demontujesz mocowanie drążków to przy wahaczu przestawiasz na wieloklinie i gotowe. Zabieg skuteczny na tzw "kilka minut". Jak masz wyrobione drążki to po tej akcji będzie bardziej miekki. Będzie poprostu bujało. Oprócz tego najprawdopodobniej jak ruszysz z wieloklina i potem zamontujesz to ze względu na wiek asprzętu będziesz miał problemy. Robiłem tak i pozrywało mi wielokliny w mocowaniach. Musiałem u tokarza wymieniać na nowe. Zrobił mi hartowane z dłuższym kołnierzem 4szt za 500zł i gitara Zainwestowałem w nowe drążki. Pod tylne sprężyny poszły swojskie podkładki i aż miło się patrzy tak w górę poszedł. No i oczywiście wywaliłem tylni stabilizator. Edytowane 4 Października 2011 przez zakula81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 No i oczywiście wywaliłem tylni stabilizator. właśnie mi sie oderwał z jednej strony, powiedz jaka jest różnica w jeździe bez tego stabilizatora i z nim, bo chyba go tez wywale, co do drążków skrętnych to mocowania ok ale czy przy zbyt mocnym podkręceniu mogą one strzelić przy jeździe po wertepach ? kiedyś ktoś mi doradzał aby na maxa ich nie skręcać bo przy większych obciążeniach poprostu mogą pęknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 właśnie mi sie oderwał z jednej strony, powiedz jaka jest różnica w jeździe bez tego stabilizatora i z nim, bo chyba go tez wywale, co do drążków skrętnych to mocowania ok ale czy przy zbyt mocnym podkręceniu mogą one strzelić przy jeździe po wertepach ? kiedyś ktoś mi doradzał aby na maxa ich nie skręcać bo przy większych obciążeniach poprostu mogą pęknąć Z tym podkręceniem to nie strzelą pod warunkiem, że tylko naciągniesz je śrubą regulacyjną, bez przestawiania na frezach. Bo jak ruszysz frezy to przygotuj się na wydatki. Zbyt wysoko jak bedziesz miał auto to przeguby wewnętrzne będą dostawały po tyłku. Wywalenie tylnego stabilizatora ma swoje plusy i minusy. Autko ma lepszy wykrzyż w terenie. Super wrażenia i lepsza przyczepność kół. Minusem jest to, że buja na normlnych drogach ale można się do tego przyzwyczaić. Podniosłem dość sporo i wywaliłem stabilizator. Niedługo będę badał co się bedzie działo jak przedni się wywali. Tylko najpierw dam troche większe przednie odboje na wahaczach żeby błotników nie pogieło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ewood Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Witam. Mam pytanko czy ktoś się orientuje czy do Nissana Terrano II 2004r. wejdą oponki BFGoorich AT 245/70 R17 119R bez żadnego podcinani, ingerencji w zawieszenie i na felgach o szerokości 7 cali. Oraz w jakim przedzale powinno znajdować się ET felgi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 (edytowane) to wychodzi coś w okolicach 31x9,5 więc bez większych problemów powinno sie dać założyć, ET to chyba bym tak koło zera sugerował, odpytaj kogos kto ma 31x10,5, ile w tych waszych pojazdach jest nominalnie ? przesun o połowe róznicy szerokości będzie ok Edytowane 29 Września 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ewood Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 szczerze to nie wiem ile jest na serii jest to może napisane gdzieś na feldze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 (edytowane) na oryginalnych napewno nie ma ale moze +12 a do serwisówki znowu z kogoś mi sie nie che zaglądać ... Edytowane 29 Września 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ewood Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 a gdzie znajdę serwisówke ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/85534-uwaga-serwisowki-sa-tu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 pytanie tylko czy kolega podrkęcenie drążków uważa za ingerencję w zawieszenie czy nie... po 31... na drążkach "po bożemu" ma ciasno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Śmigło 2 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Może stary temat ale dopiero co kupiłem przez przypadek TII 2.7TDI. Soory bo jestem nowy na tym forum, ale wam powiem tak że Auto ma 400tyś na szfie. stało 2 lata. PO 3 dniach Pojechałem na poligon na szosowych oponach. I Całkiem nieźle sobie radził. Ale tamat macie gruby. Po krótcę po każdym lifcie zawieszenia wielowachaczowego należy ustawić zbieżności kąt swożnia i takie tam, a akurat w terrano da się to ustawić w miarę dokładnie. I jeżeli nie przegniesz z kontem półosi to przeguby wytrzymają! Pod warunkiem że nie będą to jakieś tanie chinole. A zawieszenie ome do Terano kiedyś miałem okazję zakładać i warto wydać kasę. Bo sam teraz się zastanawiać nad modernizacją swojego nowego zakupu. Pozdrawiam i sorki za błędy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 witaj kolego ... ale nie wiem o co ci chodzi a do przywitania jest dział moje terrano, tam możesz wrzucić foty swojego nabytku i napisać co już popsułeś / naprawiłeś / przerobiłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robi108 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Witam, Odświeżając temat chciałem zapytać, czy ktoś wstawił kiedyś do niemodyfikowanego T2 opony typu 235/85/R16? Ja teraz mam 235/75/R15 i wydaja mi się ... trochę za małe. Licznik prędkości zaniża mi wskazanie o ok 10% w stosunku do GPS. Przeliczniki opon wykazują, że po zmianie jeździłbym 10% szybciej i licznik pewnie pokazałby prawdę. Skorygujcie mnie, jeśli jestem w błędzie. Mój cel jest taki: nieco zwiększyć prędkość podróżną auta na trasie (i zmniejszyć spalanie przy 100-120 km/h). Pozazdrościłem trochę kolegom z nowszych T2 (>1996r), które maję szybsze mosty (przełożenia) i chce to nadrobić wstawiając większe koła. Auto od kilku lat wykorzystuję do codziennej jazdy po mieście i wypadów rekreacyjnych w góry. nie mam zamiaru auta modyfikować (lift, podcinanie błotników itp) Wiem, że to auto nie jest demonem szybkiego pokonywania tras. Jednak je naprawdę lubię T2 i zamierzam nim jeszcze pojeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Hej kolego, ja mam takie koła w T1. Wg rozmiaru calowego jest to 32" wiec sporo jak na T2. Na pewno nie wejdą bez modyfikacji, u mnie body + zawiecha. Na takich kołach auto może i pojedzie troszkę szybciej ale na pewno spali dużo więcej wachy i będziesz bardzo długo się rozpędzał. Do tego masz wyżej środek ciężkości wiec jest mniej stabilne na zakrętach. Czy warto w Twoim przypadku... Chyba nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 niekoniecznie pojedzie szybciej... przełożnie się zmienia i może momentu nie starczyć i pojedzie wolniej... tak na logikę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antenes Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Witam, mam zapytanie dotyczące tego liftu budy, zakupiłem polibusze 5 cm i teraz nie wiem czy dodatkowo musze podkręcać drążki jeśli tak to o ile ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 zakupiłeś podkładki pod (nad) sprężyny, tak? to służy do liftu zawieszenia a nie budy pytaj dopóki nie śpię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 a może ma polibusze do liftu budy kolego musisz bardziej sprecyzować swoje pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antenes Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Witam, no to od poczatku. Tyranka mam dwa miesiące temu i dopiero raczkuje z tego co juz zrobiłem to pospawałem ramę i zrobiłem przedni zderzak metalowy z łożem na wyciągarke. Mam tez zakupiony juz snork i dodatkowo kupiłem polibusze do liftu budy (czyli jak rozumiem, że ustawia się je na gumach między ramą a budą. Czytając Wasze posty wyczytałem że można też podkręcić na drążku. mam do Was wielką sprawe: Wytłumaczcie mi jak krowie na rowie jeśli możecie kiedy i co po kolei miałbym robić zeby to miało ręce i nogi. kiedy polibusze, kiedy podkręcanie na drążku kiedy amorki i jakie zeby były mocniejsze z przodu jak i z tyłu. Potrzebuję jakiegos mentora co powiedziałby jak trzeba przygotować auto do zabawy w błocie w rozsądnej cenie. Wlasnie dzisiaj dowiedziałem się, że to nie są polibusze tylko poli..... coś. Jest to białe bez tulejek w środku i twarde jak kamień. Poradził znajomy ... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.