ceniakenzo Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 w tym temacie sobie popatrz tu jest dosyć fajnie opisane http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/65291-podniesienie-nadwozia-na-ramie-t1-t2-body-lift/page-4 Na początek proponuję zrobić Body lift, ( czyli dać podkładki między budę a ramę) następnie podkręcić zawieszenie ( podkładki pod sprężyny 5cm, podkręcenie drążków skrętnych i ustawienie geometrii) wstawić koła 31cali na forum znajdziesz masę instrukcji jak to zrobić, sam już opisywałem ten zabieg nie raz tak że życzę miłej zabawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antenes Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Jak tylko coś zrobię powiem dzieki Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Jak coś już będziesz działał i nie znajdziesz odpowiedzi na forum w archiwum, to pomożemy powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Wlasnie dzisiaj dowiedziałem się, że to nie są polibusze tylko poli..... coś. Jest to białe bez tulejek w środku i twarde jak kamień. Poradził znajomy ... Poliamid .... wygląda na dystanse do budy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antenes Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Witam Panowie mam takie zapytanie. Jutro od 7 rano zaczynamy operacje podnoszenia Tyranka. Chciałbym się zapytać jak wygląda taka operacja czasowo ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 w 4 godzinki laik przy piwku powinien się wyrobić. (jeżeli podnosisz nie więcej jak 5cm) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antenes Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) nie nie. Chcę podnieść tylko o 5 cm. A musze na coś szczególnie zwrócić uwagę?? chodzi mi tutaj o zerwanie jakiś kabli, przewodów. Co w przypadku zuzytych gum ... Obecnie mam male koła tzn 15 cali 235/70 et-25 na jakie mogę zmienić jak juz podniosę go maksmalnie żby nie urywać niczego i jakie et? Edytowane 13 Marca 2015 przez Antenes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Jak podniesiesz na drążkach i budzie to na et -25 idealnie wchodzą 31x10.5r15. Przy budzie nie musisz specjalnie na nic uwagi zwracać (nic nie powinieneś urwać) - zakładając że podnosisz kilka centymetrów. Zużyte gumy powymieniaj lub najlepiej wszystkie na poliuretan od razu (np: http://poliuretany.olkusz.pl/pl/nissan-terrano-ii-komplet-tulei-zawieszenia.html) U mnie okazało się że przednie i tylne mocowania budy nie istnieją (zjedzone) więc obejrzyj czy nie trzeba pospawać coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 1. Pałąk ograniczający wał ... pewnie trzeba jakieś dystanse do budy najpierw zrobić 2. Gumowe przewody wlewu paliwa ... niekiedy trzeba przedłużyć, właściwie to trzeba to zrobić bo naprężone będą 3. Lewarki skrzyniu i reduktora ... musisz podejrzeć, czy dochodzą do maksymalnych wychyleń 4. Obudowa wiatraka chłodnicy ... prawdopodobnie do wycięcia od dołu 5. Wszystkie wiązki przewodów elektr. posprawdzaj czy nie będą naprężone 6. Przewody hamulcowe ... to samo 7. Nadkola ... u góry trzymają się budy a na dole ramy ... 8. Kolumna kierownicza ... trzeba rozsunąć na wieloklinie 9. Węże do nagrzewnicy wewnątrz komory silnika ... również sprawdź 10. Linka ham. ręcznego ... również dystanse do mocowań należałoby zrobić 11. Mocowania zderzaków ... jeśli ma być fachowo, też do przeróbki będą No, to chyba tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antenes Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 No Panowie witam, własnie skończyłem podnoszenie budy hehehehehe. od 8 do 11. Z małym ale: od rana do wieczora, hehehe. Wszystkie śruby niestety ale pourywaliśmy. Uszczelki po wymianie tulejek są ok. Faktycznie do przeróbki oba zderzaki i jakies drobne przewody. Tylne mocowania do regeneracji, teraz musze posprawdzać to co lemmy69 napisał. Ale EFEKT REWELACYJNY masakra. To, że przy okazji wywalając wykladzine dopatrzyłem się dziur wielkosci ameryki to to można pminąc Wczesniej napisałem "Obecnie mam male koła tzn 15 cali 235/70 et-25 " mały czeski błąd ET mam +25. Dlatego chciałem zapisać z jakim ET moge maksymalnie kupić felgi tzn czy mogę wsadzić felgi w minusie czy tylko max do 0 ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 wejdą ci et minus 25 jak wspominał sajdak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Uszczelki po wymianie tulejek są ok. ? ... jakie uszczelki ... jakich tulejek ?? Wszystkie śruby niestety ale pourywaliśmy. na 90% norma To jest tak prawdopodobne że aż się o tym nie pamięta ... sorry Ja za każdym razem zawczasu kupuję komplet nowych śrub i nakrętek O osłonie wiatraka pamiętaj ... zanim odpalisz motor ! Zanim założysz bardziej wystające koła sprawdź odboje na dolnych wahaczach ... bo będzie kiepsko przy "dobiciu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antenes Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Wydaje sie wszystko ok. Bo na kołach wrociłem do domu Gdzie mogę kupić takie tujelki gumowe bo bym chętnie je tez wymienił (te moje wyglądają w miare dobrze ale ...). Ja dalej o tych felgach bo różnie ludzie mówią) czy mając ET+25 można bez problemu przejsc na -10 lub -25. Nie będzie to gorzej wpływało na przegłuby czy cos w tym stylu? (słyszałem, że jak mam +25 to moge maksymalnie przejsc na 0. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) Nic podobnego. Możesz założyć ET -25 tylko pewnie będziesz potrzebował poszerzenia błotników bo koło wyjdzie poza obrys auta. Ale co do poszerzeń to niech się Saydack wypowie bo on takie założył. Edytowane 15 Marca 2015 przez gruby357 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antenes Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) Świetna wiadomość w takim razie trzeba teraz poszukać takich stalowek bo mam dwie 15 Alu z Et +25 (takie kupiłem z autem). A powiedzcie mi Panowie z czego zrobić fartuch w nadkolu bo ten już jest za krotki Edytowane 15 Marca 2015 przez Antenes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Jakie masz opony? O jaki fartuch Ci chodzi: chlapacz czy nadkole? Wysłałem Ci wiadomość na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) pewnie chodzi o fartuch w nadkolach zakrywający dziurę między ramą a budą , ja robiłem z niby gumy bardziej elastyczna niż dywaniki samochodowe gumowe ( a z nich też można wyciąć osłony ) cięło się ją łatwo nożyczkami http://allegro.pl/mata-pianka-wygluszajaca-gumowa-wygluszenie-9mm-i5140926060.html, kupiłem na alledrogo sprzedają je na metry . Czym większe et tym szybciej będziesz wymieniał elementy zawieszenia więc nie ma co przesadzać , moim zdaniem -10 to optymalne rozwiązanie koła 31c wchodzą bez problemu , kierownica jeszcze wytrzymuje bez amortyzatora skrętu , i nie wystaje za obrys . Edytowane 15 Marca 2015 przez dziarus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) Przy ET -25 wychodzi poza obrys auta? Nie pamiętam jak to u Ciebie wyglądało Dziarus? Edytowane 15 Marca 2015 przez gruby357 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 u mnie wystawało coś około 1cm jak wjechałem w błoto to momentalnie miałem auto zapaćkane razem z dachem w krutkim czasie widoczność przez szyby boczne i w lusterkach była zerowa, najbardziej mi przeszkadzało szarpanie kierownicy bo nie miałem amortyzatora skrętu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Właśnie. Ja muszę założyć poszerzenia bo bez tego ani rusz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 poszerzana przydatne w błocie choć mi się nie podobają wizualnie u siebie też będę zakładać i myślę zrobić z kastry budowlanej gdzieś lemy o tym pisał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Tak jak dziarus pisze wystają max 1cm (przy et -25 oraz oponie 31x10.5r15) - poszerzenia są be - cały urok w tym że błoto chlasta po samochodzie - łatwiej umyć samochód niż napchane błoto pod nadkolami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Ja dalej o tych felgach bo różnie ludzie mówią) czy mając ET+25 można bez problemu przejsc na -10 lub -25. Nie będzie to gorzej wpływało na przegłuby czy cos w tym stylu? (słyszałem, że jak mam +25 to moge maksymalnie przejsc na 0. Pozdrawiam łożyska oraz końcówki drążków dostają w d*pę ... ale i tak pewnie tego nie zauważysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antenes Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Po podniesieniu budy tak się prezentuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) Fajnie i bojowo. To jeszcze snorkel lift zawiasu i w błoto, choć pierwsze kroki można śmiało stawiać. Kółka maławe. Jaki tam rozmiar siedzi? Edytowane 23 Marca 2015 przez gruby357 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.