Gość elgreen Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 i samochod z takim sobie moze kiedys kupie - albo przynajmniej jakis z normalnym silnikiem benzynowym :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grochu Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Taka prawda, ze silniki 16v lubia obroty. W opisywanej wczesniej sytuacji jazdy pod gorke jazda z wyzszymi obrotami nie tylko powoduje latwiejsze wspinanie sie na wzniesienie, ale takze zmniejsza zuzycie paliwa. Tyczy sie to zreszta wszystkich silnikow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karol Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Taka prawda, ze silniki 16v lubia obroty. I to, moim zdaniem, sensowne podsumowanie powyższej dyskusji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość milczyk Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 To ja sie jeszcze zapytam o obroty przy dieselku bez turbinki, jakie powinny byc przy zmianie biegow???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.