Gość kazek Opublikowano 22 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2005 instalacje gazowe na spalanie ekonomiczne. Drugie pytanie : czy ustawienie oszczędne ma negatywny wpływ na żywotność silnika?(nie chodzi mi ogólnie o same instalacje lpg i ich wpływ na silnik) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 22 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2005 co oznacza ustawienie oszczedne ? Czy chodzi o uboga mieszanke?? Wiec to jest niekorzystne za uboga mieszanka moze spowodowac przegrzanie silnika i pozegnanie sie z uszczelka pod glowica. A jezeli masz na mysli zminiejszenie srednic przeplywow, tzn male przekroje dolotu to tylko spadnie ci moc silnika i 1600 bedzie chodzil jak 1300 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 22 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2005 co oznacza ustawienie oszczedne ? Czy chodzi o uboga mieszanke??Wiec to jest niekorzystne za uboga mieszanka moze spowodowac przegrzanie silnika i pozegnanie sie z uszczelka pod glowica. A jezeli masz na mysli zminiejszenie srednic przeplywow, tzn male przekroje dolotu to tylko spadnie ci moc silnika i 1600 bedzie chodzil jak 1300 Pozdrawiam miałem na myśli takie ustawienie gazu jakie jest minimalnie potrzebne da zasilenia silnika, mam instalacje wyposażoną w komputer i każda regulacja odbywa sie przez specjalny program przy pomocy laptopa. Nie chodziło mi o zmianę średnic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 22 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2005 Tyle tylko że te programy rzadko kiedy czymkolwiek od siebie się różnią... Ja w Almerce próbowałem wybadać różnicę między programem Eco i Sport i nie zauważyłem żadnej. Spalanie identyczne, osiągi identyczne. pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 22 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2005 A mi się obiło o uszy, że przy ustawieniu Eco jest zbyt uboga mieszanka, która może powodować negatywne oddziaływanie na żywotność silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 22 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2005 Silnik z zaplonem iskrowym powinien miec okreslony skald mieszanki paliwo powietrze. Osobiscie nie bawiłem sie programami typu Eco. Z waszysch wypowiedzi wynika, zmienia sie mapa silnika tzn charakterystyka czyli sposob podawania paliwa (gazu). Jedno jest pewne -. okreslona moc silnika pochodzi z paliwa. Mniej paliwa mniejsza moc. Jeżeli ten program powoduje zubozenie mieszanki to nie radze sie bawic, ale jezeli powoduje zmiane parametrow pracy silnik to tez nie ma sensu. Po prostu chcac przyspieszyc glebiej pedal bedziesz wciskal i cala zabawa psu na bude bo i tak wiecej zezre paliwska Jka chcesz jezdzic oszczednie to delikatnie gaz traktuj i tankuj paliwo na markowych stacjach. Moze miec nawet o 20% lepsze osiagi przy zmniejszonym zuzyciu paliwa. Wiem cos o tym z niejednego dystrybutora lałem gaz. Proponuje wiec stacje shell, BP, statoil, Orlen, mozna porownac zuzycie. Do tego samego zbiornika gazu 28,5 litra potrafilo wejsc na dziwnej stacji 32 litry i zuzycie normalnie 9,5-10 innym razem 14-15 l/100km. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristobal Opublikowano 22 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2005 A mi się obiło o uszy, że przy ustawieniu Eco jest zbyt uboga mieszanka, która może powodować negatywne oddziaływanie na żywotność silnika. Ustawienie Eco na komputerze nie powoduje negatywnych oddziaływań, ale nie wiem czy jest sens bawić się w takie zmiany. Zgadzam się ze Scyzorem, że nie ma istotnych różnic pomiędzy ustawieniami Eco, Standard i Sport. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 22 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2005 A mi się obiło o uszy, że przy ustawieniu Eco jest zbyt uboga mieszanka, która może powodować negatywne oddziaływanie na żywotność silnika. konkretnie jakie i czym są powodowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 22 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2005 Uboga mieszanka - wyzsza temp spalania - przepalona uszczelka pod głowicą, lub jak mniej szczęścia to pokrzywiona głowica, wypalone zawory itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristobal Opublikowano 22 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2005 Co innego zmniejszanie dysz w gaźniku, przykręcanie pokrętłem ilości dopływającego gazu itp, a co innego przeprogramowanie na Eco w instalacji gazowej z komputerem. Tutaj jest tylko niewielka ingerencja w zakresie dopuszczalnym i nie stanowi to zagrożenia dla silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2005 Co innego zmniejszanie dysz w gaźniku, przykręcanie pokrętłem ilości dopływającego gazu itp, a co innego przeprogramowanie na Eco w instalacji gazowej z komputerem. Tutaj jest tylko niewielka ingerencja w zakresie dopuszczalnym i nie stanowi to zagrożenia dla silnika. jeżeli nie ma różnic w ustawieniach to ustawienie na Eco nie sposowoduje negatywnych skutków. czyli bedzie podawawa podobna dawka gazu w tych trzeb trybach pracy instalacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristobal Opublikowano 23 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2005 Tak, wszystkie ustawienia muszą mieścić się w zakresie dopuszczalnym dla danego silnika. Ja u siebie najwięcej testowałem na ustawieniach Economy i Stadnard i nie zauważyłem istotnych różnic ani w zużyciu gazu, ani w osiągach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 23 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2005 Tak, wszystkie ustawienia muszą mieścić się w zakresie dopuszczalnym dla danego silnika. Ja u siebie najwięcej testowałem na ustawieniach Economy i Stadnard i nie zauważyłem istotnych różnic ani w zużyciu gazu, ani w osiągach. to czemu Cobcioo napisał, że mój silnik to już złom??????na jakiej podstawie to stwierdził?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristobal Opublikowano 23 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2005 to czemu Cobcioo napisał, że mój silnik to już złom??????na jakiej podstawie to stwierdził?????? Zapytaj się Coobcia. Ja nic nie wiem na temat Twojego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 26 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 To jest akurat proste - dla Coobcia każdy silnik bez tuningu to złom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 28 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2005 To jest akurat proste - dla Coobcia każdy silnik bez tuningu to złom. że też na to nie wpadłem zgadza soę z Tobą. hahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.