Gość crasy Opublikowano 22 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2005 no i mam maly problem. mam padnieta sonde, smok pali mi w granicach 14-17l. kupilem sonde taka jak doradzil mi kiedys coobcio z gwintem 18 3 przewodowa. u mnie w nissanie jest sonda 12 tez 3 przewodowa, jednak myslalem ze nie bedzie takiego problemu ze zmiana gniazda na 18 . bylem u 2 tlumikarzy i obaj mowili ze zmiana z 12 na 18 to caly dzien roboy i koszt ok 150zl :/ gdzie moge zmienic gwint zeby wsadzic ta sonde co kupilem, jest jakis jesli ktos robil taki zabieg to prosze o podanie u kogo,jakis kontakt i za jaka cene, z chceica sie przejade i zalatwie bo juz mam dosc wydawania kasy na paliwo :/ PS. sonda u mnie siedzi przy misie olejowej za taka oslonka. czy to jest powod ze tak duzo chca za przespawanie gwintu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 22 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2005 Ja u siebie zrobilem tak wywiercielem dziure gdzies miej wiecej jak sie zgina rura nagwintowalem i wkrecilem sonde i obylo sie bez mechanikow a trwalo to godzinke z minutami. A jezdze juz tak ze dwa miechy. a w stare miejsce wkrec cos o podobnym gwincie. Tylko uwazaj jak bedziesz dokrecal bo te rury sa miekie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 22 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2005 Jak masz trochę pojęcia o gwintowaniu to zrobisz to sam. Gniazdo sondy jest troszkę utwardzone ale da sie rozwiercić (tylko nie odrazu z 12 na 17.2 [-X ). Załatw sobie gwintowniki z odpowiednim skokiem (nie jest taki jak w standartowym M18 :!: :!: ). Później jeszcze tylko trochę zabawy z delikatnym gwintowaniem #-o i sonda trzyma się jak oryginał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2005 NAjprościej samemu to zrobić tak: Wziąć jakąś duża podkaldkę i odpoweidnia gorbą, nastepnie ja w środku przetoczył do śernicy 17,5mm a poten nagwintowal o ile sie nie myle to jest M18 1,25... wiertarka nawiercil ze 20 dziurek na okolo starego mocowania i wyrwał ja a na to meijsce wspawał nagwintowana podkladkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mauzer Opublikowano 23 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2005 tez juz to wymieniałem u siebie, bez wywalenia starego gniazda się nie obejdzie, chłopaki dobrze Ci mówią, będziesz miał spox na przyszłość bo z gwintem oryginałem to chyba tylko NGK robi sondy do primerki ale nie zawsze są dostępne w sprzedaży, a uniwersalną zawsze znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2005 orginalna sonda NGK czy BOCHA o gwincie M12 dedykowana do Nissna to wydatek rzedu 600zł w górę hehehe Wiec warto się pobawić w drobna przeróbkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 jeszcze jeden ból że sonda na 12 mm to sonda Tytanowa a uniwersalne są cyrkonowe jeden sygnał to 2.2 V dla bogatej i 0 V dla ubogiej a w drugiej napięciowej to 0-1V powodzenia ciekawe co ECU na to ....Kupiłem dziś NGK OTD2F za 390 zl chyba że mowa o 2 giej dla kata ...są tytanowce na 18.mm a gwint to jednak M12x1.25 a 18x1.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.