Gość Holetzky Opublikowano 22 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2005 Witam mam problem z moja Primerą 2.0 TD. Podczas jazdy przy podjeździe do świateł czy do stopu obojętne chodzi o zatrzymanie pojazdu zdjęciu nogi z gazu obroty trzymają się na poziomie 1000 a po 2 sekundach spadają do poziomu 600 i zaczyna całym silnikiem trząś. WYdaje mi się ze obroty powinny byc około 900. Co może byc przyczyną takiego dziwnego zachowania silnika. Druga sprawa to spalanie, na 100 km po mieście auto spala ponad 9 litrów ropy to chyba trochę za dużo. W czym szukać przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 Witam. Spalanie w mieście może dochodzić do 10l - te typy tak mają :? Kwestia obrotów: przy pedale gazu masz śrubke regulacyjna którą możesz sobie regulować obroty biegu jałowego - odpowiednik wstępnego napiecia linki w konwencjonalnym sterowaniu gazem (tu masz na potencjometrze, odpowiedni sygnał idzie na komputer). Możliwe też że masz wytarty w jednym miejscu ten potencjometr - podkręć troche na śrubce - zobaczysz czy pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Holetzky Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 Czesc Andrzej mam pytanko co do regulacji obrotów biegu jalowego, czy przypadkiem jak by to byla tylko regulacja to te obroty nie spadaly by od razu po sciagnieciu nogi z gazu. Aha jescze cos mi się przypomnialo jezeli zdejme noge z gazu ale zostawie wrzucony bieg i auto sobie jedzie to te obroty nie spadaja, dopiero jak zrzuce na luz to praktycznie po 3 sekundach spadaja do 500. Od czego zacząć naprawe?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 9 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 U mnie gdy silnik jest zimny to mam własnie ok 800 obr. Sądzę że jest to wartość która jest ustawiona "gdzie indziej" i obowiązuje tak długo jak komp nie stwierdzi że silnik osiągnął prawidłową temperaturę. Jak kupiłem samochód to miałem dokładnie ten sam efekt co Ty -puszczenie nogi z gazu na luzie - 800 obr, za chwile spadek obrotów na 600obr. Podkręciłem na pedale gazu i jest ok -efekt jest taki że jak jest zimny to ma 800obr, jak sie nagrzeje to ciut więcej. Może jest to jakaś usterka ale ja to zrobiłem w ten sposób i jest OK. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stefek_b Opublikowano 14 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 Witam Primera 2.0 TD/97' mam dokładnie ten sam objaw i myślę, że wszystko jest w normie, ten typ tak ma. Wolne obroty to około 600. Po zatrzymaniu spadają z 900 do 600 po ok 2 sek. Pozdrawiam posiadaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Holetzky Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 Wiecie wszystko fajnie ale nawet jak silnik jest zimny(rano po zapaleniu) to obroty też są niskie tzn. na poziomie 500-600. Wydaje mi się że powinny być wyzsze przynjamniej aż się rozgrzeje. Co wy na to?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 No to faktycznie coś masz nie tak - u mnie na zimnym 800 obrotów trzyma. Tutaj może Ci pomoże jakis mechanik, ja jestem tylko użytkownikiem :wink: i nie wiem gdzie najpierw szukać usterki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mauzer Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 obroty ma trzymać w granicach 700-800 na ciepłym, zanim się nagrzeje ok 1200 to niewielka różnica niż w innych samochodach, w nowszych sporadycznie moze być 1400 w celu szybszego nagrzaqnia katalizatora i lepszej jakości spalin tak mają seryjnie np ople od 1999 ale 500-600 obrotów to jednak troszkę mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruski Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Ja kupiłem moją primerkę ponad pół roku temu i jest to samo i podobno tak powinno byc .KOles mi napisał że primera wie co dla niej jest najlepsze i tak zostawiłem troche trzęsie na 600 obr ale jest spoko zrobiłem 15 tys kil i nic ,Jest OK!!!!!!!! pozd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 jeśli chodzi oto podbicie obrotów to wydaje mi sie że do ustawienia jest kąt wtrysku lub coś w pompie wtryskiwaczy mam podobnie i po konsultacjach z wieloma mechami takie wnioski tyle że mi trzyma 1400obrotów a jak sie zatrzymam to spadają do 900 może już tam ktoś grzebał niewiem w takim stanie kupiłem i też prubuje coś wymyśleć z tym tematem a więc te obroty niestety spowodowane są przez pompe wtryskową nawet jeśli komputer niepokazuje błędu pompy tak sie dowiedziałem od kolesia co regeneruje popy wtryskowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 poczytaj sobie ten temat http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/59518-wp11-td-ganie-silnik-gdy-szybko-zdejmuj-nog-z-gazu/ a napewno znajdziesz odpowiedz na swoje pytanie odnośnie podbicia obrotów. Ktoś przed tobą bawił się nastawnikiem i masz poprostu źle ustawiony nastawnik na pompie. masz ustawioną za duża dawke na nastawniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 a czy tak jak w podanym przez ciebie temacie jest zdjecie tego nastawnika mozna do niego sie dobrać bez wykrecania pompy? tzn bez rozłączania pasków które ją napędzają? bo wyczytałem żeby ręcznie poprostu go rozruszać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 takie czarne pudełko za pompą, od strony ściany grodziowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 kolego deraa w twoim przypadku narazie nie dobieraj się za mocno do nastawnika a tylko go poluzuj i zmniejsz dawke. nastawnik jest przykręcony na 4 śruby i nie trzeba wyciągać pompy. W temacie co podałem powinno być sporo fotek co jak wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Gawa. Gdzie zes TY bywal czarny baranie - we mlynie mosciwy Panie .Tak jak w tej piosence . NO wlasnie gdzie ?. Ja juz pisalem koledze na temat podbicia tych obrotow i co ma zrobic . Dosyc dawno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.