Gość pawelch Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 Witam. Mam poważny i denerwujący mnie bardzo problem z moja nowa primerką. W małym skrócie co się dzieje: zapaliła mi się kontrolka check engine.... zrobiłem z 200 km i zaczał przerywać i szarpać przy niskich prędkościach a przy wyższych np, jak jade na 4 daje gazu i przy 3000 obrotów tak jak by odcinał zapłon lub skończyła się benzyna i jest wielkie buuuuuuuuuuuuuuu. Pojechałem do znajomego mechanika na komputer. Powiedział że są 3 błędy 1. Egr - coś tam niezgodne 2. zbyt uboga mieszanka i 3 jak się nie myle coś z 1 sondą. MEchanik wywnioskował że te dwa ostatnie mogą być przez ten pierwszy. Więc kupiłem na szrocie uzywany zawór zamontowałem i .... lampka check engine nie zgasła, samochodem przejechał ok 300 km i nic niepokojącego się nie działo. Pojechał do mechanika żeby wykasował mi te błędy bo denerwuje mnie ta świecąca kontrolka. Mechanik porobuł kilka testów, pooglądał jakieś wykresy na kompie, przejechał się kawałek i powidział że wszystko jest ok. Po przejechaniu kolejnych około 50 km kontrolka zonwu się zapaliła i silnik zaczął przerywć i nie wkręca się na obroty.... aczkolwiek nie jest tak non stop, czsami jest ok. Proszę o pomoc bo nie zrobiłem jeszcze nowym zakupem 1000 km a takie problemy. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Być może zawór, który kupiłeś był na "wykończeniu" Ale takie objawy to jakby zatkany katalizator albo sonda zwalona i np. za uboga mieszanka idzie i wtedy wyskakuje błąd sondy, ubogiej mieszanki, no i może zbyt ubogie spaliny lecą przez egr, ale tego nie wiem - raczej tak gdybam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelch Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Błąd jaki jest to PO403. Najgorsze, że przerywa co jakiś czas i ciężko jest zdiagnozować. Nasuwają się dwa rozwiązania 1. zawór nie działa prawidłowo 2. coś z elektryką sterującą egr. Najlepiej jak bym miał na 100% dobry zawór bo iśc do sklepu i wydać w ciemno 1100 zł (tyle mi zaśpiewali w japanmotors w olsztynie) za egr to raczej nie najlepsza wizja. Ktoś ma jakiś pomysł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primek Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Moja nyska dławiła się przy 3,4 tgys. Na przeglądzie tech miałem zbyt bogatą mieszankę na wolnych obrotach. Mój znajomy podpiął po kompa i okazałó się, że to sonda l. Dławienie nie mijąło. Akurat miał inną nyskę w warsztacie i przełożył przepływomierz. Okazało się, że strzał był w 10! Sonda i przepływomierz - warto sprzawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 pawelch, jak byś przyłożył się do czytania i szukania w archiwum, to znalazłbyś, że najczęstszą przyczyną przerywania jest walnięty przepływomierz Sprawdź przepływkę (ew. ją wyczyść), sondy lambda, filtr powietrza i czujniki położenia wału korbowego i rozrządu, świece, kable itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dybek Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 witam. moglby mi ktos wtawic zdjecie z miejscem w ktorym zamontowany jest przeplywomierz? bo mam podobny problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 dybek, poszło ci na maila, co prawda od QG16/18DE ale przeplywomierz jest w tym samym miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dybek Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 ok wielkie dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 dybek, daj znać czy doszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KAGODZ Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Miałem podobny problem!!! Wymień świece na bosha i powinno być oki. Też mi przerywał i świeciła sie kontrolka. Komputer pokazywał błędy sondy. Wymieniłem świece i jest oki:))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dybek Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 BULI doszlo ale u mnie przy filtrze nie ma czegos takiego, w tym mniej wiecej miejscu jest tylko miejsce do podpiecia rurki od cieplego powietrza biegnacej od oslony kolektora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.