pastello Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Witam mam dziwny objaw stukniecia przy puszczeniu sprzegla na 1 i 2 biegu przy wiekszych predkosciach jest to nie odczuwalne, szukalem podobnego tematu w w opcji szukaj ale znalazłem tylko na forum sunnego ze to moze być poduszka po silnikiem, czy ktos ma moze jakies sugestie? Powiem ze mocno mnie irytuje i nie wiem czy mam sie bardzo martwic? jezeli podobny temat byl juz poruszany to sorki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calusek Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Wygląda to na poduszki lub luzy w przednim zawieszeniu musisz sprawdzić jak to wszystko wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 poduszki silnika albo luzno latający wydech - sprawdz czy na wszystkich wieszakach wisi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 u mnie było podobnie, znaczy takie stukanie przy zmianie obciążenia - okazało się, że przegub tak dziwnie wyrobiony, że stuka nie przy skręconych kołach i to tylkoo taki pojedynczy stuk, a niepotrzebnie wymieniłem poduche Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Przy zmianie obciążenia (porzy b. ostrym ruszaniu albo po wrzuceniu 2-ki również po ostrym starcie stuka na prostych kołach z okolic lewego koła, jak jest zimno to przy skręcie też coś puka ( tak samo tylko wolniej porporcjonalnie do pręskości) Stuki są ciche i nie zawsze występują.. czyli do wymiany mam PRZEGUB ZEWNĘTRZNY i do tego dokupić osłonę????? :/ :/ :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Stuki są ciche i nie zawsze występują.. czyli do wymiany mam PRZEGUB ZEWNĘTRZNY i do tego dokupić osłonę????? :/ :/ :/ fakt, napisałem że przegub ale kurła co mechanik to pomysł i dopiero ostatnio wyszło, że łożysko :zdziw: w takich przypadkach trudno o dobrą diagnozę w początkowej fazie "choroby" [ Dodano: Pią 07 Mar, 2008 14:57 ] Mam wyciek, przy zmianie obciążenia (porzy b. ostrym ruszaniu albo po wrzuceniu 2-ki również po ostrym starcie stuka na prostych kołach z okolic lewego koła, jak jest zimno to przy skręcie też coś puka ( tak samo tylko wolniej porporcjonalnie do pręskości) A przy tego typu stukach to na 99% przegub, stuki przy ruszaniu na skręconych kołach - przegub zew. Zazwyczaj w sklepach są w zestawie z osłoną, smarem i opaskami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Jarkk czyli u ciebie łożysko... ciekawe co u mnie na razie przy skrętach mało słychać raczej po zmianie na 2ke w okolicach odcięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarciu1111 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 witam zlap sobie za pół oś i sprawdz czy nie ma luzu w przegóbie zarowno wewnętrznym jak i zewnetrzym. ja własnie jestem w trakcie naprawy tez myslałem ze jakaś poducha badz cos w zawieszeniu bo było słychać pukniecie przy ruszaniu zmianie biegów i szarpnięcie takie delikatne a to jednak okazał sie przegób wewnetrzny jeden komplet igielek postanowił sie wydostać nie ma co skladać.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 wewnętrzny to tylko aso chyba, i pewnie kosztowo nieciekawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarciu1111 Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 wewnętrzny to tylko szrot heh najpierw mieli miec w kazdym sklepie ale jak przyszlo co do zamowienia to nigdzie nie ma heh do aso to nawet nie dzwonie odkąd usłyszałem cene za trybiki do 5 biegu heh całą pół oś kupilem niedrogo nawet dałem opis ze moze byc uszkodzony przegób zewnetrzny z przesylka niecałe 150 pln i w 2.0 silnikach pasuje p10 do p11 i na odwrót przynajmniej krótka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mac62 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Witam. Wymieniłem sprzęgło na nowe i niepokoi mnie następująca sprawa: o ile na 1 i wstecznym ruszanie odbywa sie płynnie to na 2 biegu płynne ruszenie bądź płynna jazda na półsprzęgle wymaga ode mnie chirurgicznej dokładności w operowaniu sprzęgłem i pedałem gazu, inaczej tłucze silnikiem tak jakby puścić sprzęgło na postoju przy pracującym silniku, czy taka sytuacja jest normalna, pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 na skręconych w prawo ostre ruszanie -stuki na wprost ostro- stuki w lewo ostro- cisza czyli wygląda na zewnętrzny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.