Gość ~ Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Witam, mam problem z hamulcem recznym jak go zaciągam łapie prawe koło a lewe tak troszeczke i nie wiem co robic, prosze o pomoc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B_E_R_E_K Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 pewnie linka sie zatarla trzeba wymienic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ~ Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 no ale koło hamuje tylko nie z taka siła jak prawe, może jest jakaś linka do regulacji przy kole ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B_E_R_E_K Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 jest regulacja ale nie wiem jak to sie reguluje dokladnie :/ zapewne trzeba podkrecic i tyle i bedzie ok looknij tutaj w ksiazki napraw zapewne znajdziesz http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=14265 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Witam, mam problem z hamulcem recznym jak go zaciągam łapie prawe koło a lewe tak troszeczke i nie wiem co robic, prosze o pomoc pozdrawiam Hej!A rozbierałes koło które słabiej hamuje???Moze klocki sie skonczyły i masz słaby ręczny.Ja u siebie ostatnio robiłem i regulacje masz w tunelu srodkowym(wewnątrz auta)pod dzwignia recznego.Ja mam bebny ale regulacja chyba jest taka sama(w tym samym miejscu) Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B_E_R_E_K Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 to jest regulacja calego recznego a nie kazdego kola osobno. jesli np oba slabo trzymaja lub jesli lapie na ostatnich zabkach. Kazdego osobno powinna byc gdzies za bebnami (tarczami) z tylu. przynajmniej tak bylo w maluchu ale i tutaj bedzie zapewne tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 to jest regulacja calego recznego a nie kazdego kola osobno. jesli np oba slabo trzymaja lub jesli lapie na ostatnich zabkach. Kazdego osobno powinna byc gdzies za bebnami (tarczami) z tylu. przynajmniej tak bylo w maluchu ale i tutaj bedzie zapewne tak samo Wg haynesa regulacja jest tylko tu pod dzwignia recznego.Ja sam lookałem pod spodem tu gdzie centralna linka laczy sie z tymi dwoma od kół i tam regulacji nie ma.Linki są zapiete tylko do takiego"łacznika samoregulujacego"zaciag na oba koła i nic wiecej.Więc chyba jednak pozostaje tylko ta pod dzwignia.Ale ja bym radził dokladnie obejrzec jak to wyglada przy kole bo ja mialem nie dosc ze blachy juz to i jedno ciegno przy szczece zardzewialo i nie chodziło.Tez mi jedno lepiej brało a drugie słabo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B_E_R_E_K Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 wiec bedzie albo cieggno albo kloce albo linka zatarta jedno z trzech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Ja sie podłącze do tematu.Jak podciągnąć linkę ręcznego w P11? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Ja sie podłącze do tematu.Jak podciągnąć linkę ręcznego w P11? Myśle ze tak jak w P10 pisałem podkrecic na ciegnie w tunelu srodkowym(wewnatrz autka).Zaciagnij reczny i zajrzyj tam,jesli widac nakretke to podciagnij. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 wiec bedzie albo cieggno albo kloce albo linka zatarta jedno z trzech Dodałbym do tego jeszcze zatarte a raczej zardzewiałe tłoczki na których pływa zacisk, oczywiście chodzi o wersje z tarczami, a autor tematu takie raczej ma, bo to SR20. Proponuję odkręcić zacisk i sprawdzić czy da się nimi poruszyć, jak nie to młotek i trzeba wybić co nie jest łatwe jak się dobrze zapieką, a potem ładnie oczyścić, trysnąć smaru miedziowego, poskładać i śmigać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys.toxic Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 no dobrze.. a jeśli wymieniało się klocki, ręczny na prawą stronę dobrze łapie, a na lewą ledwo ledwo... i z tego co czytam, to nei ma mozliwośći podciągnięcia każdego koła z osobna? a jakiś inny sposób się znajdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 problem jest z tym związany że zacina się dźwigienka od linki i czasami nawet nie odpuszcza ręczny... ja nasmarowałem tą dźwigienkę bo po zmianie klocków i tarcz grzało mi się koło... chciałem zmieniać zacisk lewy... jest to wada naszych nismo, wczoraj problem powrócił poczułem luz na lince (zawiesił się i przybl;okował koło) znowu posmarowałem teraz dźwigience brakuje tylko 2mm zeby wpełni odbić noi grzeje mi się tarcza :/ :/ może jak by linki zmienić opory byłyby mniejsze, ktoś właśnie na forum obwinaił linki za słabe heble w p10 :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Nic konkretnie czekam dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Nic konkretnie czekam dalej. Kolega marceli dobrze Ci napisał, ale chyba nawet nie zaglądałeś, wymontowujesz konsolę środkową i pod dzwignią ręcznego jest śruba regulacyjna, należy tak ustawić żeby hamulec dobrze trzymał po zaciągnięciu 6 do 8 zębów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Dzięki za pozdro :one: Linka podciągnięta!Sprawdzałem na starych letnich oponkach, "bąki" aż miło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.