Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Wielki dramat -padła! Almera 2,2 Di


Gość gregorrr1

Rekomendowane odpowiedzi

Wcześniej byłem posiadaczem Micry 1,5d odpalanie zimą nie stanowiło dla niej problemu ,od czerwca tego roku stałem się właścicielem Almerki 2,2di z00r ,wszystko pięknie ,cacy -do pierwszych przymrozków ,przestała palić z pierwszego przekręcenia kluczykiem, musiałem świece grzać dwa razy, odpalała z obłokiem dymu. obawiam się, że dzisiaj nastąpił kres jej męczarniom. Silnik odpalił ciężko z chmurą dymu, strasznie klekocząc, a po przejechaniu około 30 km poza grzaniu silnika zapaliła się kontrolka check engine, silnik zaczął nierówno pracować w zakresie obrotów 1200 - 2000. Silnik na wolnych obrotach pracuje jak gdyby na trzech cylindrach, z rury wydobywa się obłok siwego dymu. Dzisiaj po tej sytuacji wymieniłem natychmiast filtr paliwa, paliwo było czyste, tankuje zawsze na BP.

Drodzy koledzy czy spotkaliście sie już z takowym problemem,od czego mam zacząć ?

Wykręciłem świece żarowe , zacznę od sprawdzania ciśnienia ,dalej nie wiem?

Proszę o pomoc .

pozdrawiam gregorrr1

Swiece sprawdzałem omomierzem sa ok , ustawiłem na 200om każda świeca ma opór ok86

ciśnienie sprężania 20 atm,oddałem wtryski do sprawdzenia wszystkie czorne i z sadzą szczególnie jeden ,jutro dopisze dalszy ciąg historii.....ą jakie powinna mieć sprężanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za odpalanie na mrozie odpowiadają świece - palą się nie tylko przy odpalaniu ale jeszcze przez pewien czas aby praca silnika była płynna i żeby chodził na wszystkich garkach - zacznij ich sprawdzenia-> było już wielerazy na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. . co do spalin, ale u mnie jeżdzi bez problemu.

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=35704

Poza tym robiąc alternator mechanik stwierdził, że na zimnym silniku słychać niepokojący hałas z okolic rozrządu, ale nie potrafił go zdiagnozować.

Czekam na jakies nowe wieści w temacie!!!!

Powodzenie w naprawie :-]

 

[ Dodano: Pon 19 Lis, 2007 17:28 ]

> Swiece sprawdzałem omomierzem sa ok

Jaki miałes opór na omomierzu ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik na wolnych obrotach pracuje jak gdyby na trzech cylindrach, z rury wydobywa się obłok siwego dymu.
zacznę od sprawdzania ciśnienia ,dalej nie wiem?

Jeśli się przytarł tłok, to wyjdzie przy pomiarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. . co do spalin, ale u mnie jeżdzi bez problemu.

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=35704

Poza tym robiąc alternator mechanik stwierdził, że na zimnym silniku słychać niepokojący hałas z okolic rozrządu, ale nie potrafił go zdiagnozować.

 

Mam to samo. Przy zimnym silniku hałasuje w tych samych okolicach. Na łańcuch to mi nie wygląda. Może jakieś rolki? MAm przejechane 133tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...