Gość Lukaski Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Witam wszystkich Nissanowiczów! Jestem od pol roku posiadaczem Primery P12 hatchback. Niedawno przy wejściu w zakręt zapaliła mi się (mrugnęła) kontrolka w postaci czerwonego ludzika (ikonka przedstawiajaca sylwetkę człowieka z rozpostartymi ramionami). CZY KTOS WIE CO ONA OZNACZA??? Nie moge znalezc jej opisu w serwisowce. Kontrolka ta znajduje sie pomiedzy predkosciomierzem a obrotomierzem w dolnej czesci zaraz obok kontrolki niskiego plynu spryskiwacza szyby i kontrolki immobilizera. Za odpowiedx z gory wielkie dzieki. Pzdrw Łukasz Primera P12 2.2 dCi 2004 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Lukaski, przepatrzyłem instrukcję i nie znalazłem opisu tej kontrolki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gondor Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Wygląda na to, że na zakręcie był jeszcze ktoś kogo nie zauważyłeś , a P12 jak piloci myśliwców.... zlicza trafienia PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawert Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 a może to lampka kontrolna od świec żarowych - w sumie najbardziej podobna do rozłożonych rąk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Lukaski, tu masz instrukcję obsługi, w pliki 1.pdf masz kontrolki opisane wszystkie - dopasuj sobie http://www.artdruk.pl/P12/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukaski Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Buli dzieki za instrukcje. Mam juz taka sciagnieta. Przerzucilem od dechy do dechy ale informacji o owej kontrolce nie ma. Chyba skonczy sie wizyta w serwisie. Chociaz nie wiem czy oni cos poradza... Sprobuje zrobic zdjecie cyfrowka moze latwiej bedzie komus na forum to zidentyfikowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 nie mam P12, ale czy to nie była przypadkiem kontrolka niezamkniętych drzwi :?: Przy krótkim mignięciu podświadomość tak mogła zarejestrować wygląd - ludzik z rozpostartymi ramionami Czasami występują luzy w wyłączniku przy drzwiach. Wchodziłeś w zakręt (może dość ostro) i siły działające wówczas spowodowały zadziałanie czujnika otwartych drzwi. Miałem podobnie w punto, ale to była wina luzów w zamku drzwi. Po regulacji zamka objawy ustąpiły; a także stuki w tychże drzwiach :diabel: skopiowałem to z instrukcji do P12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekol Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 A moze to czujnik nie zapietych pasów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gondor Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Zapewne koledze chodzi o ten obrazek: faktycznie w instrukcjach go nie ma, z analizy schematów elektrycznych dotyczących "warning lamps" wychodzi mi że jedynymi nie opisanymi elementami w instrukcjach są SLIP i "child lock" obstawiam że to właśnie ten ludzik, ze schematu wynika że jest on połączony z ECU więc być może jest to lampka wskazująca na zablokowanie możliwości otwarcia tylnych drzwi, nie pamietam czy mam to w P12 (do garażu daleko), w Lanosie na pewno jest i właśnie child lock się nazywa, i być może w niektórych wersjach jest to jakoś połączone. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukaski Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 To jest wlasnie ta kontrolka ktorą pokazal na rysunku Gondor. Dzieki za pomoc. Nadal nic konkretnego nie wiem ale zawsze cos. Bede drazyl temat dalej. Tak jak mowilem moze w serwisie cos powiedza konkretnego. Dziwne ze mrugnela tylko raz i to wlasnie przy jezdzie na ostrym łuku. ??? Dziekuje wszystkim za odpowiedzi i zaangazowanie. Pzdrw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gondor Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 poanalizowałem, polazłem do garażu (z ciekawości), ze schematów jasno wynika że jest to wskażnik włączonej blokady otwarcia drzwi tylnych od środka (co by dzieciak w czasie jazdy nie wyskoczył), po prostu blokujesz drzwi masz kontrolkę włączoną, w Twoim przypadku było to po prostu jakieś zwarcie, być może tak jak u mnie funkcja ta nie jest wykorzystywana ale instalacja elektryczna jest przygotowana i po prostu na łuku wolna kostka zwarła do masy, zgodnie ze schematami idzie wówczas sygnał do SECU a za jego pośrednictwem do UMCU (układ odpowiada za wszystkie kontrolki) i kontrolka mrugnęła obstawiam że w serwisie podłączą CONSULA powiedzą że nic nie widzą i skasują 200 zł, ja bym to olał, jak się będzie powtarzało to zdejmiesz boczek z drzwi zaizolujesz i masz spokój PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukaski Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Dzieki Gondor za wnikniecie w temat. Zrobie tak jak radzisz. Nie bede narazal sie na koszty i olewam sprawe. Jak bedzie sie powtarzalo zrobie co sugerujesz. Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.