Gość martino130 Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 witajcie, czy to poważny problem metaliczny stuk na zimnym silniku przez ok. 30 sek. co to może być i jak sobie z tym poradzić??? auto ma przejechane 96000km olej pełny syntetyk. teraz bede wymieniał na pół syntetyk valvoline dura blend 10w40 czy to dobry olej??? pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 czy to poważny problem metaliczny stuk na zimnym silniku przez ok. 30 sek. Polej wodę na paski. Jak zdążysz w ciągu tych 30 sekund. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 A po grzyba zmieniasz na półsyntetyk????????????? Bóg cię opuścił ? Co do metalicznych stuków to cięzko wyczuć o co ci chodzi. trzeba zarzucic uchem w silnik, bo tak wirtualnie to ciężko stwierdzić co dzwoni. Ja stawiam na regulatory luzu zaworowego. Normalna sprawa a zwłaszcza przy niższych temperaturach. 96kkm to żaden przebieg wiec raczej nic nie powinno klękać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość martino130 Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 eee no dlatego taki olej bo irlandcy fachowcy mi taki przepisali do navary [ Dodano: Pią 23 Lis, 2007 19:27 ] czyli lepiej nie wlewać tego oleju a zorganizować pełny syntetyk??? [ Dodano: Pią 23 Lis, 2007 19:27 ] czyli lepiej nie wlewać tego oleju a zorganizować pełny syntetyk??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Ja bym lał syntetyk. Ale jak chcesz słuchac rudych facetów co piją wódę na myszach i dymaja brzydkie kobiety.... your chicken your choice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opacinski Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Ja bym lał syntetyk. Ale jak chcesz słuchac rudych facetów co piją wódę na myszach i dymaja brzydkie kobiety.... your chicken your choice Ryży Koniu...super komentarz! Uśmiałem się po pachy, ale masz rację w 100% Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Bobcat Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Cześć Ja od nowości używam syntetyku, i przy 60 tyś. pojawiły się stuki, ale w momencie gdy przejechałem jakieś 5 tyś. Auto było na gwarancji zgłosiłem, szukali,szukali, wymienili rząd (mimo że jest łańcuch) ale stuki się pojawiały. Przy 100 tyś poprosiłem o dokładne przejrzenie silnika, odpowiedź serwisu była że jest ok. i tu wielka niespodzianka, stuki były nadal. Przy przebiegu 110 kazałem wręcz usunięcia owych stuków ( jeszcze z okresu gwarancji) Serwis wymienił paski klinowe, zapewniając że jest ok. Wyjeżdżając z serwisu silnik pracował dziwnie, jak nagle stuknęło tak stanąłem i telefon do serwisu: teraz to sobie go ściągnijcie ! Przyjechał serwisant i wyciągną kawałek korbowodu. Walną korbowód-Opinia serwisu- Wada silnika, Nissan sam się przyznał, silnik przeszedł kapitalny remont, po 120 tyś siadła turbina, powodem były opiłki gdzieś pozostałe. Tak że jeśli chodzi o odgłos metaliczny na zimnym silniku to po prostu puściły panewki Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Prawda Daniel zgadzam się z tobą w 100% Też tak miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.