Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

stukanie przy zimnym silniku w d22


Gość martino130

Rekomendowane odpowiedzi

Gość martino130

witajcie, czy to poważny problem metaliczny stuk na zimnym silniku przez ok. 30 sek. co to może być i jak sobie z tym poradzić??? auto ma przejechane 96000km olej pełny syntetyk. teraz bede wymieniał na pół syntetyk valvoline dura blend 10w40 czy to dobry olej??? pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Ryży Koń

A po grzyba zmieniasz na półsyntetyk????????????? Bóg cię opuścił ? ;)

Co do metalicznych stuków to cięzko wyczuć o co ci chodzi. trzeba zarzucic uchem w silnik, bo tak wirtualnie to ciężko stwierdzić co dzwoni. Ja stawiam na regulatory luzu zaworowego. Normalna sprawa a zwłaszcza przy niższych temperaturach. 96kkm to żaden przebieg wiec raczej nic nie powinno klękać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość martino130

eee no dlatego taki olej bo irlandcy fachowcy mi taki przepisali do navary

 

[ Dodano: Pią 23 Lis, 2007 19:27 ]

czyli lepiej nie wlewać tego oleju a zorganizować pełny syntetyk???

 

[ Dodano: Pią 23 Lis, 2007 19:27 ]

czyli lepiej nie wlewać tego oleju a zorganizować pełny syntetyk???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Ja bym lał syntetyk. Ale jak chcesz słuchac rudych facetów co piją wódę na myszach i dymaja brzydkie kobiety.... your chicken your choice ;)

 

Ryży Koniu...super komentarz! Uśmiałem się po pachy, ale masz rację w 100% Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Ja od nowości używam syntetyku, i przy 60 tyś. pojawiły się stuki, ale w momencie gdy przejechałem jakieś 5 tyś.

Auto było na gwarancji zgłosiłem, szukali,szukali, wymienili rząd (mimo że jest łańcuch) ale stuki się pojawiały.

Przy 100 tyś poprosiłem o dokładne przejrzenie silnika, odpowiedź serwisu była że jest ok. i tu wielka niespodzianka, stuki były nadal.

Przy przebiegu 110 kazałem wręcz usunięcia owych stuków ( jeszcze z okresu gwarancji) Serwis wymienił paski klinowe, zapewniając że jest ok.

Wyjeżdżając z serwisu silnik pracował dziwnie, jak nagle stuknęło tak stanąłem i telefon do serwisu: teraz to sobie go ściągnijcie !

Przyjechał serwisant i :rolleyes: wyciągną kawałek korbowodu.

Walną korbowód-Opinia serwisu- Wada silnika, Nissan sam się przyznał, silnik przeszedł kapitalny remont, po 120 tyś siadła turbina, powodem były opiłki gdzieś pozostałe.

Tak że jeśli chodzi o odgłos metaliczny na zimnym silniku to po prostu puściły panewki :devil:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...