Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12/WP12] auto "jęczy" przy skręcie w lewo


Gość Wacław
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Po zmianie opon wraz z felgami na zimowe ( felgi stalowe) auto przy wolnym skręcie w lewo wydaje dżwięk jakby jęczało. Pojawiło sie to po zmianie kół i nie zawsze to występuje ale tylko przy skręcie w lewo i to wolnym skręcie i dośc mocnym skręcie tzn. duży zakręt. Czytałem na forumie że to może by jakaś maglownica ale ja jestem zielony i nie wiem co to jest i jak to wyeliminowac. Sprawdzałem płyn do wspomagania ale jest OK. Przy alusach letnich tego nie było. Czy ktoś może mi coś pojaśnic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień na alusy,jak nie jęczy to znaczy że zimówka któraś walnięta i wyje-miałem tak kiedyś z letnimi gumami-nowe kupiłem a wyły tak że zaraz je zwróciłem,nie dało się jechać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień na alusy,jak nie jęczy to znaczy że zimówka któraś walnięta i wyje

Najprawdopodobniej tak właśnie jest, że któraś zimówka jest wadliwa.

 

[ Dodano: Pią 23 Lis, 2007 22:45 ]

zimówki lepiej kleją się do podłoża,więc oby to nie były początki końca pompy wspomagania...

...ale czemu w takim razie jęczy tylko przy skręcie w lewo...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie dlaczego tylko jak w lewo to jęczy i to przy wolnej jeździe i ostrym zakręcie . A dzisiaj nie jęczało . Pojawia się to raczej jak jest zimniej. Opony mam cocntinental z tzw . wyższej półki . Już je kupiłem razem z autem i są na oko nie zjechane i dały sie wyważyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoria gościa który mówił o pasku od wspomagania kierownicy była taka że skoro przy alusach w lecie sie to nie działo a pojawiło sie prawie natychmiast jak założyłem stalówki z zimówkami to stalówki są cięższe i temperatura jest niższa i dlatego ten pasek ( co go nie ma) jęczy bo sobie nie radzi. Ale skoro go nie ma to co jęczy