Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

navara najazdy (podjazdy) na pakę dla Quada


Gość GERO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nowy na forum wita wszystkich motocyklistów:) wlasnie tego tematu szukalem, u mnie w 90% wybór navary dyktowało wożenie motocykla:) Przemqu ile kosztowala Cie ta konstrukcja? Jest kozacka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość blackmonster

zatem ValdiBB czekamy na ładny opis i fotorelację z domowego warsztatu.

Widzę że szykuje się zlot nie tylko Nissano-maniaków , ale także dwuśladowych navaro-maniaków ;D

Nie ma to tamto trzeba się wspierać , fajnie by było gdyby wśród forumowiczów powstał taki zwyczaj , ze mijając się na ulicy wyciągamy rękę jak kierowcy autobusów ;D

heh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ryży objechałem juz kazdego litra z wielkiej japońskiej 4-ki i zaden kawie do pięt nie urasta :) moze 10 lat temu honda była dobra ale teraz zamyka rankingi w sportach, a navarka w sezonie musi mnie dowieźć i na poznań i na Brno i kto wie gdzie jeszcze.

Chyba ze to ,,w końcu to kawasaki'' było na + dla marki:) pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Ryży Koń

Nie nie w żadnym wypadku. W mojej ocenie Kawasaki jest na szarym końcu za wszystkim łącznie z Kymco ;) Dam ci przykład.... oczywiście to jest tylko przykład i to było dawno ale... W 89 roku we Włoszech nowa Kawa ZX-R 750H kosztowała 15.500.000 lirów a Yamaha FZR 750 0W01 kosztowała 35.851.000 lirów. I wszystko jasne. I żeby nie było. Nigdy do motocykla nie podchodze z uprzedzeniem ze względu na znaczek. Ale żadne kawasaki nie rzuciło mnie na kolana i co więcej większością byłem rozczarowany. Oczywiście i inni producenci maja kijowe modele ale Kawa ma ich najwięcej. Ale.... kocham starą ZX7-R taki cudny superbike ale wyprodukowany 5 lat za późno.

A ogólnie klimaty plastiku i obcisłych kombinezonów to nie moja działka. Ja wolę moją Afrykę i LC8 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Ciekawy podjazd, stosunek wagi do wytrzymałości bardoz dobry jednak osobiście wspomógłbym pionowymi rozkładanymi nogami przy klapie. Z tego co się orientuję maxymalny nacisk na burtę to ok. 200kg. solidny quad + kierowca może przekroczyć nacisk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...