Gość empek Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Witam. Szukam przyczyny małej mocy mojego wózka i mam pytanie- czy w 2.0D ( CD20E) jest przepływomierz? Jeśli tak to proszę o pomoc w jego lokalizacji. Mam nadzieję,że można go jakoś usprawnić podobnie jak w benzyniakach.Dziękuje z góry za pomoc i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaciekQBN Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Z tego co się orientuje, to w CD20E nie ma przepływomierza, rózni się ten silnik od CD20 tylko rodzajem zastosowanej pompy wtryskowej. Ale głowy nie dam sobie uciąć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and1 Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Na 100% nie ma przepływomierza w CD20E :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Szukam przyczyny małej mocy mojego wózka w tym silniku rączych koników nie znajdziesz , napisz dokładniej w czym problem :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość empek Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Nitram, apetyt na paliwko wzrósł do ok. 10l/100km. Co prawda w mieście, ale i tak lipa. Poza tym nie bardzo ma ochotę rozpędzić się powyżej 130km/h. W sumie nie jest mi potrzebna większa prędkość, ale sumując objawy wygląda, że cos jest nie tak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 to jak wiecej pali a nie ma większej mocy to może wtryskiwacze leją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość empek Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Nitram, sadziłby czarnym dymem.Widzę,że masz podobne autko jak ja. Jak Ci się spisuje gdy jest chłodno? Ja mimo wymiany termostatu musiałem przysłonić chłodnicę, bo kiepsko łapał temperaturę. Może niedługo całkiem "podziękuję" EGR. Troche mi nie pasuje cięcie rurki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 empek, ja mam silnik CD20, bez EGR i elektroniki, mi pali na tyk, tylko nie odpalam od razu jak gaśnie kontrolka świec. Po odpaleniu przeważnie od razu ruszam, przez pierwszy kilometr silnik jest słaby podczas przyspieszania i czasami jakby przerywał. nie przekraczam 2 tys obrotów. Póxniej jest już spoko a średnie spalanie mam ok 6l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaciekQBN Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Zeby sie pozbyć EGR w CD20 (CD20E tez) wystarczy wyjac wezyki podcisnieniowe z zaworów. Po wyjeciu pamietaj, by je zaslepić (wezyki). W sumie 5 minut roboty. Istnieje niewielka szansa, że masz uskodzony zawor i np. zapiekl sie w pozycji otwartej, wowczas zaslepienie polaczenia dolotu a kolektorem okaze sie niezbednym rozwiazaniem. Temat szeroko opisany w ktoryms z działów (Sunny albo Primera, nie pamietam). P.S. Po zdjeciu EGR auto lepiej ciagnie na nizszych obrotach. Oczywiscie bez rewelacji (nie zacznie nagle być zrywne jak po uturbieniu No i olej mniej sie brudzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.