Gość purobix Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 witam posiadam Serene 92 r produkcji silnik 2.0 16v mam od kilku miesięcy problem z odpaleniem go po długim postoju tzn po nocy ok 10 godzin gdy autko nie pracuje nie można go odpalić jakby brakowało mu paliwa bardzo trzęsie silnikiem i gaśnie po kolejnej próbie auto odpala i już jest cały czas dobrze ,gdy znów nie jest odpalane historia się powtarza, znów są problemy autko stoi w ogrzewanym garażu ma wymienione świece przewody oraz filtr paliwa proszę o pomoc i jakąś sugestie Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Nie odpowiem fachowo bo to tylko mój domysł ale być moze nie utrzymuje Ci ciśnienia regulator cisnienia paliwa w układzie i tak sie dzieje.Po dłuzszym postoju musi "dobić"cisnienie i moze przez to takie klocki.....Jak juz zapali raz to sobie wyrówna i wtedy jest ok.Małe postoje nie powoduja tego spadku. Niewiem ale ja mialem taka usterke w poprzednim autku. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość purobix Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 gdzie w tym aucie znajduje sie pompka paliwa [ Dodano: Sro 28 Lis, 2007 17:02 ] Robiłem teraz próby i na gazie odpala pięknie na będzynie ma trudności nie słychać pracy pompki paliwa przy przekręceniu stacyjki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Ostrożnie z uszczelką. Najlepiej jakby nie odeszła od pokrywy, bo później ciężko jest ją dopasować. Tak jakby się rozszerzyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 nie słychać pracy pompki paliwa przy przekręceniu stacyjkipowinno byc ja slychac i to wyraznie jak pompuje i jak dobija... u mnie nawet po 5 sek jak wyalcze silnik to pompka dobija i slychac jak pompuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość purobix Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 pompka paliwa wymieniona autko działa juz jak nowe wszystkim dziekuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 spoko... ile kosztowala nowa pompka ?:> tak z ciekawosc...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Całe szczęście, że nie tak drogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Januszp Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Witam Ja mam problem z gaśnięciem silnika gdy jest lekko podgrzany. Jak właczam silnik po pewnym postoju, gdy już nie jest gorący, a tylko ciepły, to jak zdejmę nogę z gazu, to zaraz gaśnie. Tak dzieje się i na benzynie i na gazie. Jak się już dobrze nagrzeje, to problem znika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 A jak jest całkiem zimny to też gaśnie po odpaleniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Czyli problemy są po odpaleniu zimnego. Jak byś nie przygazowywał, to by zgasnął mam rozumieć. A z obrotami jest wszystko w porządku (bieg jałowy)! Nie są za nisko ustawione? Jeśli nie to podejrzewam silniczek krokowy. Nie spełnia swojej roli tzn. nie zamyka i otwiera tak jak powinien. Jednakże nie bardzo to mi pasuje, bo jak piszesz dzieje się to na benzynie i gazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Januszp Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Co do A z obrotami jest wszystko w porządku (bieg jałowy)! Nie są za nisko ustawione?, to rzeczywiście robi wrażenie jakby obroty były za niskie, z tym że jak się trchę podgrzeje (termometr na 10-11) to problem z gaśnięciem znika. Dzięki za radę z silniczkiem krokowym - będę musiał go sprawdzić przy okazji pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Nie podoba mi się to, że tak jest na benzynie i na gazie. Proponuję podjechać na komputer i sprawdzić. Oczywiście jeśli chodzi o benzynę. Dużo rzeczy można sprawdzić. Także to czy silniczek krokowy dobrze zamyka i otwiera. Jeśli wszystko będzie ok. to wtedy pomyślimy dalej. Najpierw załatw sprawę z benzyną a później dopiero gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loxeal Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Ja miałem problemy z gasnięciem sereny w okresie gdy psuła mi się głowica. SILNIK ZACHOWYWAŁ SIE DZIWNIE, CZASAMI GASŁ NA WOLNYCH OBROTACH, A CZASAMI PRACOWAŁ DOBRZE. Sugeruję sprawdzic czy nie ubywa płynu chłodzącego. Po wymianie głowicy *która w pewnym momencie zalewała drugi cylinder płynem tak że mogłem jechac tylko na trzech garach) problem zniknął. Jeśli płynu ie ubywa to faktycznie może to być silniczek krokowy który się przyciera. Tyle moich rad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.