oskazip Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 koledzy bedzie pasował licznik po lifcie z n15 do wersji z przed liftu n15 a konkretnie 96rok i coz przebiegiem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest klajgus Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 heeee znalazłeś na allegro?? tez mnie to bardzo interesuje wiec czekam wraz i kolegą oskazip na info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oskazip Posted December 2, 2007 Author Share Posted December 2, 2007 tak na allegro na fotkach widać że ma identyczne wtyki tyle samo pinów tylko ciekawi mnie co ze stanem licznika czy jest zapisany gdzieś w sterowniku silnika ten z przed liftu ma wade podświetlenia ma 3 zarówki 5w5 a po lifcie jest 4 w3w (12v 3w) równomierne światło Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest klajgus Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 stan licznika jest zapisywany na 90% gdzieś w zegarach. Kiedyś nawet był program w TV gdzie pokazywali jak zmieniają przebiegi , i gościu mówił ze przy elektronicznych , wystarczy "coś specjalnego" przyłożyć do odpowiedniego scalaka z tylu licznika i gotowe, pewnie almera ma podobnie, z tego co pamietam to tam jest przebieg cos okolo 80 tys. chyba nie masz mniej :zdziw: . Co do podświetlenia to ja tam dałem 10W10 ( te od postojówek) i świeci super białym światłem ciekawe jak przeżyją ten zabieg te niebieskie gumki :diabel: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wwl Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 Przebieg siedzi w zegarach. A czy pasuje... jesli kosci sa identiko to moim zdaniem zadziala. Zrob to dla potomnych i przetestuj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oskazip Posted December 3, 2007 Author Share Posted December 3, 2007 zamówiłem licznik jutro pewnie bede go miał jak mozna zmienić przebieg w elektronicznym liczniku takim po lifcie wie ktoś? [ Dodano: Pon 03 Gru, 2007 13:35 ] klajgus, to masz licznik przed liftem jak włożyłes takie duze zarówki hehe po lifcie wchodzą takie około 0.6-0.7mm a moze nawet 0.8 i cziezko to dostać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wwl Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Lutownica, programator, oprogramowanie i troszke wiedzy = drogo Szybciej, taniej i bezbolesnie, poszukaj w okolicy zakladu ktory sie tym zajmuje. Popytaj handlarzy od aut, to Ci odrazu podpowiedza gdzie sie udac Mowisz ile chcesz miec i wiecej Cie nie obchodzi. Mozliwe ze Consultem sie da, ale na ten temat sie nie wypowiadam bo nigdy nie mialem tego przed oczami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest klajgus Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 klajgus, to masz licznik przed liftem jak włożyłes takie duze zarówki tak mój licznik to ten z przed liftingu, nie rozumie twojego zdziwienia, pasują normalnie przecież ta żarówka co jest w postojowkach ma takie same wymiary co ta w liczniku (mowie o tej odpowiedzialnej za podświetlenie) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oskazip Posted December 4, 2007 Author Share Posted December 4, 2007 klajgus, a cha ja myslałem ze chodzi ci o licznik po lifcie tam nie ma zarówek 5w5 tych od postojówek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest somsiad Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 Witam Ja zakładałem i nie pasuje. Złącza są takie same ale w innych miejscach. Po podpięciu i właczeniu zapłonu istna dyskoteka na wskaźnikach. Może trzeba poprzepinać jakieś kable we wtyczkach, ale nie mam dokładnego opisu. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest klajgus Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 Witam Ja zakładałem i nie pasuje. Złącza są takie same ale w innych miejscach. Po podpięciu i właczeniu zapłonu istna dyskoteka na wskaźnikach. Może trzeba poprzepinać jakieś kable we wtyczkach, ale nie mam dokładnego opisu. Pozdrawiam kurde trochę za późno kolega to napisał chyba kolega oskazip będzie miał problem bo zamówił taki licznik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wwl Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 Niech się oskazip odezwie jak u niego. Mysle ze to nie jest az tak skomplikowane, nawet jesli piny sa inne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oskazip Posted December 7, 2007 Author Share Posted December 7, 2007 ciekawość ale jaja istna dyskoteka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest klajgus Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 ciekawość ale jaja istna dyskoteka to znaczy???? napisz czy już podłączałeś czy cytujesz kolegę somsiad jak podłączałeś to co sie dzieje dokładnie?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oskazip Posted December 7, 2007 Author Share Posted December 7, 2007 różne kontrolki zaczeły migać i chyba sie coś spaliło bo zaczeło coś smierdzieć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted December 31, 2007 Share Posted December 31, 2007 Panowie nie pasuje licznik przed liftem i po. Na pinach jest inaczej podpięty. Po za tym układ od poduszki powietrznej jest inaczej podłączony co może spowodowac uszkodzenie sterownika Air Bag. Po lifcie jest obrotomierz z 4 wyjściami, a przed z 3. Więc, żeby nikt nie kupił sobie po lifcie i chciał go przełożyć bo to nie realne. Przerabiałem temat. Aha coś jeszcze dla tych co kupie taki jak należy, ale z anglika. Prędkośc jest w milach i kilometrach, ale kilometry są tylko w MILACH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Współczucie u których poszedł dymek, ale po co grzebiecie jak się nie znacie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.