Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Kąt wtrysku?? 2.2 DI


Gość KamRut

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam pytanko...

 

Moje autko chyba ma zły kąt wtrysku ustawiony... Niewiem z jakiego powodu, ale autko cieple, zimne, zgasze i zaraz odpale... nie odpala od "pyknięcia". Wymieniłem juz aku, wiec jest moc, ale silniczek swoje... Pytanie czy u mnie w tym silniku ustawia sie kąt wtrysku i jak taki proces wygląda, czy to na kompie czy jak oraz moze wiecie gdzie w warszawie mogę to ustawić i w jakiej cenie?

 

Ewentualnie sprawdzic, bo juz bylem na jakims kompie i gosciu mi powiedzial, ze mam 0 stopni ustawione ale niewiem czy tak mam, czy tak powinno być i czy to poprawne, bo nie jestem mechanikiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy u mnie w tym silniku ustawia sie kąt wtrysku

Nie. Pompa ma stałe położenie. Sprawa tylko i wyłącznie komputera. No, chyba, że było coś rozkręcane i jest np. pompa przestawiona na rozrządzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa tylko i wyłącznie komputera.

 

To znaczy? Rozumiem, ze on steeruje zapłonem itp, ale to co mogę sprawadzić? A czy autko może odpalać ciężko przez brudny filtr czy np dolot powietrza?? Co mogę posprawdzać, jakaś przyczyna musi być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy autko może odpalać ciężko przez brudny filtr czy np dolot powietrza??

To bardzo szeroki temat. Począwszy od filtra i świec żarowych, a skończywszy na niskiej kompresji lub pompie. Ten problem już kilkakrotnie pojawiał się na forum. Choćby to:

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...211db0ee#434382

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to kiepsko, bo myślałem, że pojadę sobie gdzieś zapłacę "parę złotych" i mi zrobią ten kąt, bo mi się wydaje, że to jego wina, ale skoro jest nie regulowany, to niewiem... Nic najwyzej tak będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany