Gość bartek9108 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Zastosowany przez tatę w Astrze 2.2Dti która zaczęła brać olej i kopcić. Jak na razie oleju nie bierze, troszkę ciszej ogólnie pracuje i w sumie... za duże to pozytywy nie są. Na wyższych obrotach może trochę bardziej twardo pracuje po ceramizerze. Czasami jakby go przytykało przy przyśpieszaniu i za rana potrafi go przytrzymać zanim przekręci (rozrusznik nowy). To tak wg. mojej okazjonalnej opinii. Tak czy inaczej wg. mnie zamiast bulić 80zł za to, wolałbym między wymianami dolać tego litra i nie mieć klejącego syfu w silniku. Ciekawe jak będzie przy wymianie, ile oleju odda, a ile pokaże przed wymianą bagnet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Ile odda a ile tego badziewia oblepi silnik i pozostanie.Później bd płukanke lał aby się tego badziewia pozbyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Sami może się faktycznie nie załapałem w widełki a może po prostu ten preparat nie działa i tyle... To mój szefo wpadł na ten cudowny pomysł nie ja , ja bym tego nie lał do japońskiego silnika chciałem wymienić pierścienie ale oryginalne to koszt 590zł bez sciągania głowicy tego nie zrobisz w tym silniku pozniej planowanie uszczelki ze 2 dni roboty = nieopłacalne . Z resztą tak jak Mateusz pisze oblepisz sobie tylko syfem silnik między innymi olejowe kanały smarujące pozwężasz a co za tym idzie każdy wie ,kiedyś na yt oglądałem taki filmik gdzie po zastosowaniu tego ceramizera cisnienie oleju wzrosło o całą atmosfere i faktycznie musi wzrosnąć cisnienie jeśli pozwężasz kanaliki olejowe ot co dobrego syntetycznego oleju nic nie zastąpi . Pozdrawiam PS . zastanawiam się tylko czy zwykła płukanka wypłucze to z silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sami77 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 tre chodziło mi o: http://www.ceramizer.pl/content/view/29/41/ Panowie, oblepi silnik, klejący syf? przecież to są 4g :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Ja to napisałem w przenośni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 # Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal". { i to dlatego silnik trudniej odpala tak jakby rozrusznik nie miał siły nim kręcić} # Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego. {tak jasne wymien sobie olej po 30kkm} Teraz najlepsze # W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km (dowodem na to jest test jazdy bez oleju). { wykręć korek od oleju i nie przejedziesz 50km tym bardziej w silniku z hydro napinaczem łańcuszka i hydraulicznymi popychaczami } Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tre Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Dzięki, sami77. Widzę, że spokojnie i konsekwentnie bronisz swojej racji dlatego sie nie miej mi za złe co napiszę ale to co podałeś to tylko materiał reklamowy producenta :/Są tam sprytne odniesienia do naukowych terminów, fizyka, chemia, adhezja, dyfuzja ale jak oni to opracowali i zbadali - nic. Żadnych konkretnych patentów, odniesień do poważnych badań. Sorry ale jestem uczulony na taki pseudonaukowy marketing Nawet nie wiadomo jaki to związek tworzy ze stalą nierozerwalną warstwę ochronną. Ile ma ta warstwa atomów że uszczelnia silnik, dlaczego tylko na początku się roztapia a potem nie, co potem z odprowadzaniem ciepła przez taką warstwę ceramiczną, itd..Może po prostu ten środek zagęszcza olej i stąd się bierze większość efektów, taka refleksja po tym, co napisał bartek9108. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 tre chodziło mi o: http://www.ceramizer.pl/content/view/29/41/ Panowie, oblepi silnik, klejący syf? przecież to są 4g :] 4 gramy utwardzacza zagęści 10000g żywicy epoksydowej że już płynna nie bedzie ot co . To zwykły zagęszczacz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sami77 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Tre, materiał reklamujący? może i tak, ale dla mnie to też jakoś daje obraz o opisie działania. Bronie tez swojej racji dlatego, że użyłem tego specyfiku już jakiś czas temu i jestem zadowolony z efektów, które ciągle się utrzymują. Panowie, strzelacie ztym zagęszczaczem, nie wiedząc co się zawiera sie w tych 4 gramach :] Napiszcie do ludzi z ceramizera, zobaczymy co odpowiedzą, albo jak nie, to sam to zrobię, bo sam jestem ciekaw odpowiedzi, a powoli wykracza to poza moje rejone umysłowe :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek9108 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Będziemy mieli do rozbiórki silnik, który miał stosowany ceramizer od Liquid Moly dwa razy po dwóch wymianach oleju. Silnik Corsy 1.2, silniki które biorą olej już powyżej 80kkm. Jak tylko będzie po to napiszę jakie są obserwacje i rozwieję wszystkie wątpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Będziemy mieli do rozbiórki silnik, który miał stosowany ceramizer od Liquid Moly dwa razy po dwóch wymianach oleju. Silnik Corsy 1.2, silniki które biorą olej już powyżej 80kkm. Jak tylko będzie po to napiszę jakie są obserwacje i rozwieję wszystkie wątpliwości. Test uogólniamy czy nie ważne jaki ceramizer i od kogo czy tylko ceramizer ? Super i teraz proszę zwrócić uwagę na objetośc dwóch różnych moim zdaniem produktów 4ml Ceramizer i aż 300 ml LIQUI MOLY CERA TEC co jest grane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek9108 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Jak się trafi inny, to i o nim napiszę Nie będziemy wrzucać wszystkich do jednego worka, opiszemy tylko konkretny. Jak się trafi inny, to będzie jakieś porównanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sami77 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 i jak napisaliście do ludzi od Ceramizera o zasady działania? JAk nie to ja to mogę zrobić :] Co do Liqui Moly, to różne opinie słyszałem ciekaw jestem waszego eksperymentu. U mnie wziac efekty są dobre :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tre Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Niech będzie, wysłałem właśnie coś takiego na info@ceramizer.pl. Jak odpowiedzą - dam znać. Witam,Jestem użytkownikiem dosyć leciwego auta z silnikiem diesla. Na forach samochodowych spotkałem się z dużą ilością skrajnych opinii na temat działania Ceramizera. Niektórzy chwalą efekty stosowania a inni wątpią w zasady działania. Osobiście nie stosowałem jeszcze tego typu produktu ale zainteresował mnie ten temat, więc mam kilka pytań.Czy możecie Państwo napisać, jakie konkretnie związki chemiczne tworzą powłokę ceramiczną w produkcie Ceramizer?Czy możecie Państwo oprzeć skuteczność działania Ceramizera na konkretnych badaniach naukowych (powyżej stopnia mgr) lub patentach?Czy możecie Państwo rozwinąć pojęcie "magnetyzacji oleju dzięki technologi GP" - znalazłem to na na stronie http://www.ceramizer.pl/content/view/29/41/Czy Ceramizer może powodować zgęstnienie oleju lub inne zmiany jego właściwości? Obawiam się zapchania filtra przed planową wymianą oleju.Z góry dziękuję za odpowiedzi i jeśli nie mają Państwo nic przeciwko, zacytuję te odpowiedzi wyżej wspomnianych forach.Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Z góry dziękuję za odpowiedzi i jeśli nie mają Państwo nic przeciwko, zacytuję te odpowiedzi wyżej wspomnianych forach. Za to zdanie już wiem że CI pewnie nie odpowiedza w ogóle ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sami77 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 OK super, ciekaw jestem ich odpowiedzi :] Na chwilę obecną mają moje zaufanie, miejmy nadzieję, że tak pozostanie :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tre Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Dostałem odpowiedź wczoraj. Wklejam za zgodą autora: Dziękujemy za maila i poruszenie ciekawych aspektów technicznych związanych z naszym produktem.Faktycznie najlepiej jest wypróbować produkt samemu dla siebie, by przekonać się o jego skuteczności.Co zaś tyczy się Pana pytań:1/ W odniesieniu do pytania dotyczącego powłoki możemy powiedzieć, że tworzona jest ona z krzemianów które łączą się z metalem w oleju - tworząc strukturę ceramiczno- metalową. Dodatkowych informacji polecam zasięgnąć z karty charakterystyki z naszej strony: http://www.ceramizer.pl/sciagnij/Karta_silnik.pdf2/ W odniesieniu do pytania dotyczącego badań naukowych, polecam lekturę opracowań na bazie badań przemysłowych dostępnych tutaj:http://www.ceramizer.pl/content/view/120/65/#badania1http://www.ceramizer.pl/content/view/120/65/#badania2Informuję, że przeprowadzamy również liczne badania we własnym laboratorium i każdy produkt przed wejściem na rynek przechodzi ścisłą procedurę dopuszczeniową.3/ Zjawisko tzw "magnetyzacji oleju" nie ma nic wspólnego z polem magnetycznym a tym bardziej z cząstkami metalu czy jakiegokolwiek ferromagnetyka. Polega ono na spolaryzowaniu elektrycznym cząstek oleju i to powoduje bardzo silne przyleganie do powierzchni metalu. Tworzy się mikroskopijna siateczka z oleju na powierzchni np. cylindra, silnie przylegająca do molekuł metalu i nie pozwalająca na bezpośredni kontakt metal-metal (cylinder-pierścienie-tłok), a więc bez względu na warunki, nie występuje tzw. suche tarcie. Takie zjawisko jest spowodowane siłami, jakie występują na powierzchniach tarcia i w oleju, w którym są zawarte substancje "magnetyzujące" zwane cząstkami GP.A samo określenie "magnetyzacji oleju" wzięło się z podobieństwa zjawiska do zjawisk zachodzących w polu magnetycznym i dla cząsteczek ferromagnetycznych.4/ W kwestii zmian parametrów oleju posłużę się ekspertyzą Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych :http://www.ceramizer.pl/content/view/120/65/#badanie_itwlktóre jednoznacznie stwierdza, iż Ceramizer nie zmienia parametrów reologicznych oleju.Cząsteczki Ceramizera przenikają przez pory filtra, gdyż ich rozmiary są mniejsze niż średnice porów filtrów olejowych. Cząsteczki Ceramizera mają wymiary porównywalne z wymiarami molekuł naturalnych dodatków do oleju. Ilość aktywnych składników w dawce Ceramizera nie przekracza 2g. Tym samym nie ma podstaw do obaw o zapchanie filtra.Chętnie odpowiemy na dodatkowe pytania forumowiczów.Również mile widziani są chętni na przetestowanie preparatu.Z pozdrowieniami,Dariusz KosiorekDyrektor działu technicznegoCeramizer Sp. z.o.o.adres:ul. Bartycka 11600-716 WarszawaTel. +48 22 498 09 08 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Jedna wielka kupa i stek tych samych info co na stronie Dla mnie jawna lipa i tyle 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Panowie to jedna wielka lipa magnetyzacja oleju ? spolaryzowanie elektryczne ? o BOZIU, ELEKTROSTATYCZNIE można spolaryzować ale prosciej zagęscić a na koniec dodać bo przecież jak by można inaczej że Ceramizer nie zmienia parametrów reologicznych oleju jak sie kłamie to do końca LOL Pozdrawiam. To znowu ja przeczytałem opis przeprowadzonych badań co ciekawe jest zdjęcie i pokazany jest pitting listwy maglownicy czyli tzw wżery w tym przypadku na zębach i nie wiem co ma do tego ceramizer gdyż jest to listwa z tzw suchymi zebami tzn zęby pracują w smarze i nie ma tam bezposredniego kontaktu z olejem przekładniowym chyba że pusci któryś z uszczelniaczy dołu rozdzielacza lewy lub prawy uszczelniacz listwy pod warunkiem że listwa jest przelotowa. Owszem jest kilka przekładni samochodowych w których listwa na końcu ma tłok i pracuje w oleju jak np w Audi 80 . Poruszyłem temat z przekładniami ponieważ pracuje w firmie która zajmuję się regeneracją maglownic i ślimaków ale konkludując zacytuję wnioski z przeprowadzonych badań . s6. WNIOSKINa podstawie wykonanych badań można stwierdzić, że badana próbka dodatku „Ceramizer/”Pan Mechanik” po wprowadzeniu do oleju silnikowego (dostarczonej próbki oleju Orlen Classic SJ/CF 15W/40) nie wpływa negatywnie na jego podstawowe właściwości fizykochemiczne. To teraz ja zapytam a wpływa pozytywnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tre Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Czysto teoretycznie o odpowiedzi na pytanie 3. O ile sama "magnetyzacja oleju" brzmi bardzo niewiarygodnie, o tyle odpowiedź ma już sens, bo oddziaływanie magnetyczne sprytnie zastąpiono oddziaływaniem elektrycznym. A wtedy możemy wyobrażać sobie np polaryzację cząsteczek dipolowych i przylegania do metalu np siłami van der Waalsa, że tak wikipedią zajadę Tylko od tej suchej teorii jeszcze daleko do zauważalnego działania i nie wiem ile ma wspólnego z tworzeniem trwałej warstwy ceramicznej, raczej tłumaczyłoby to utrzymywanie się warstwy olejowej jak w każdym silniku. Jeśli chodzi o załączone badania, uderza szczegółowość opisu badań mechanicznych, bogate screeny z parametrami drgań przekładni itp, a marginalnie potraktowano istotę działania, czyli podstawową fizykę i chemię. A podobno cała skuteczność tkwi w mechanizmach na poziomie pojedynczych molekuł. Zamiast tego czytam marketingowe hasła typu "optymalizacja szczelin", "magnetyzacja oleju" itd. To oczywiście tylko moje prywatne rozważania i jak ktos pisze, że mu działa, to ani myślę tego podważać Dodam, że jestem wdzięczny dyrektorowi działu technicznego Ceramizera, Panu Dariuszowi za szczegółowe podjęcie tematu. Zgaduję, że czyta Pan ten wątek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 To może ja się wypowiem na temat tego specyfiku. Osobiście nie używałem, ale robił to szwagier. Porozmawiałem z nim tak od serca, co myśli na ten temat i czy zauważył jakieś różnice? Więc tak: Szwagier ma Audi A4 i Audi A3. W obu stosował Ceramizer. W A4 pojemność 2,0 nic nie poczuł, ani nie zaobserwował aby było coś na lepsze lub na gorsze. W A3 pojemność 1,6 nie poczuł żadnej różnicy w mocy, natomiast po przejechaniu 3 tyś km, wzrosło mu ciśnienie. Przed użyciem miał ciśnienie w cylindrach wahające się koło 11, natomiast później miał 13,1. Posiada na to wykresy. W obu przypadkach, jak wspomniałem wyżej, nic innego nie odczuł, ani poprawy mocy, ani oszczędności na paliwie. Aha, jeszcze w A3, zaobserwował iż zimą /w zeszłym roku/ lepiej samochód mu odpalał. Ale to chyba również związane było z większą i polepszoną kompresją z 11 na 13,1 ? Nic więcej nie dodam, gdyż szwagier niczym więcej się nie chwalił /a jedno Audi już sprzedał i wymienił na młodszy model/ a i ja nie będę "lał wody". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sami77 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 panowie, wg mnie ogólnie to szacunek że osoby z Ceramizera podjęły temat.Skoro tak podchodzą do sprawy i oferują pomoc to ja na pewno do nich skrobnę maila bo parę pytań o produkt mam.Co do badań, instytucje typu agh czy Itwl wydają mi się wiarygodne. Ja spróbuję jeszcze sprawdzić produkt do układu kierowniczego .w sumie jestem pozytywnie zaskoczony ich reakcją i jakos ze spokojme podejde teraz do nowego ceramizera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tre Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Pan Dariusz z Ceramizera poprosił o link do tej dyskusji. Zaproponowałem, że jak będzie miał dodatkowe komentarze to je dodam, więc wklejam: Ponieważ nie jestem zapisany na forum, a zauważyłem jeden post negująco- pytający, poniżej odniesienie się do poszczególnych kwestii :post którego odpowiedzi dotyczą:--------------------------------------------------------------------------------------------- Panowie to jedna wielka lipa magnetyzacja oleju ? spolaryzowanie elektryczne ? o BOZIU, ELEKTROSTATYCZNIE można spolaryzować ale prosciej zagęscić a na koniec dodać bo przecież jak by można inaczej że Ceramizer nie zmienia parametrów reologicznych oleju jak sie kłamie to do końca LOL Pozdrawiam. To znowu ja przeczytałem opis przeprowadzonych badań co ciekawe jest zdjęcie i pokazany jest pitting listwy maglownicy czyli tzw wżery w tym przypadku na zębach i nie wiem co ma do tego ceramizer gdyż jest to listwa z tzw suchymi zebami tzn zęby pracują w smarze i nie ma tam bezposredniego kontaktu z olejem przekładniowym chyba że pusci któryś z uszczelniaczy dołu rozdzielacza lewy lub prawy uszczelniacz listwy pod warunkiem że listwa jest przelotowa. Owszem jest kilka przekładni samochodowych w których listwa na końcu ma tłok i pracuje w oleju jak np w Audi 80 . Poruszyłem temat z przekładniami ponieważ pracuje w firmie która zajmuję się regeneracją maglownic i ślimaków ale konkludując zacytuję wnioski z przeprowadzonych badań . s6. WNIOSKINa podstawie wykonanych badań można stwierdzić, że badana próbka dodatku „Ceramizer/”Pan Mechanik” po wprowadzeniu do oleju silnikowego (dostarczonej próbki oleju Orlen Classic SJ/CF 15W/40) nie wpływa negatywnie na jego podstawowe właściwości fizykochemiczne. To teraz ja zapytam a wpływa pozytywnie ?------------------------------------------------------------------------------------------moja odpowiedź:Szanowny Panie,1. Sformułowanie "spolaryzowanie elektryczne" jest nieprawidłowe powinno być spolaryzowanie elektrostatyczne - dziękuję za wychwycenie błednie użytego wyrazu co nie zmienia istoty opisu zjawiska tzw "magnetyzacji oleju".2. Ceramizer nie zagęszcza ani nie zmienia parametrów reologicznych oleju o czym mówi ekspertyza http://www.ceramizer.pl/content/view/120/65/#badanie_itwl więc skąd stwierdzenie "ale prosciej zagęscić" - jak 4 g preparatu może zagęścić 4-5l oleju.3. Badania dotyczyły przekładni reduktorów a nie maglownic i ślimaków więc założenie, że zdjęcie dotyczy listwy maglownicy jest błędne a dalsze dywagacje bezprzedmiotowe.Pobieżne/wyrywkowe zapoznanie się z opisem badań http://www.ceramizer.pl/content/view/120/65/#badania2skutkuje niezrozumieniem zagadnienia i błędną oceną pracy doktorskiej.4. Sformułowanie "po wprowadzeniu do oleju silnikowego (dostarczonej próbki oleju Orlen Classic SJ/CF 15W/40) nie wpływa negatywnie na jego podstawowe właściwości fizykochemiczne" oznacza jedynie, że ceramizer nie zmienia parametrów oleju, nie wchodzi z olejem w reakcję i o to w tym badaniu chodziło.Inaczej mówiąc domeną ceramizera jest tworzenie na powierzchniach tarcia metalu o metal regenerująco ochronnej warstwy ceramiczno metalowej bez zmiany parametrów użytego oleju.Z poważaniem,Dariusz KosiorekCeramizer.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Z tgo wszystkiego wychodzi jedno. Pijcie wode-na pewno wam NIE ZASZKODZI.Dla mnie jedn odp na to pytanie jest wystarczająca-4. Sformułowanie "po wprowadzeniu do oleju silnikowego (dostarczonej próbki oleju Orlen Classic SJ/CF 15W/40) nie wpływa negatywnie na jego podstawowe właściwości fizykochemiczne" oznacza jedynie, że ceramizer nie zmienia parametrów oleju, nie wchodzi z olejem w reakcję.Skoro nie zaszkodzi to pewnie i nie pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOTREBOR Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Mateusz nie wiem czemu tak bardzo negujesz ten specyfik nie myl tego z wszelkiej maści naprawiaczami, uszczelniaczami typu motodoktor który wiadomo wszystkim potrafi jedynie zaszkodzić a nie pomóc. Powiem tak z własnego doświadczenia zauważyłem wzrost kopresji w silniku mierzone manometrem, w przypadku wspomagania wlałem profilaktycznie bo działało bez problemu, ale po pewnym czasie zauważyłem że z węży wspomagania w miejscach łączeń elementów elastycznych z aluminiowymi zaczeły się pocić złącza co by mogło wskazywać na zwiększenie ciśnienia w układzie. Nikogo nie namawiam do stosowania każdy robi to na własną odpowiedzialność i nie mam zamiaru oczerniać produktu bo jednak zauważyłem różnicę po zastosowaniu tego wynalazku. Piszę żeby ludzie mieli jakieś rozeznanie w sytuacji, a decyzja czy zastosować czy nie należy do każdego indywidualnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.