Gość Farend Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 Jeśli możecie to pomóżcie. Kupiłem Primerę ale zauważyłem wyciek oleju spod silnika. Mechanik przy wymianie rozrządu wymienił i zimering wału głównego. Mniej ciekło ale dalej pojawiały sie plamy. Później wymienił uszczelkę pod misą bo była do niczego. Ale okazuje sie ze dalej pojawiają się krople oleju. Co może być jeszcze? Bardzo proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawert Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 korek spustu oleju, uszczelka filtra, pęknięta misa olejowa i jeszcze zapewne pare rzeczy - ale jak Ci mechanik robi to niech weźmie odpowiedzialność za robotę w końcu zawozisz brykę i mówisz, że ci kapie a on co?? niech wytrze silnik i patrzy skąd się krople pojawiają. bo tak jakoś nie do końca zrozumiałem na czym jego rola polega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 bo tak jakoś nie do końca zrozumiałem na czym jego rola polega skasować kasę od gościa i nic nie robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Farend Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Dzięki przycisnę gościa. Macie racje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widaw Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Później wymienił uszczelkę pod misą bo była do niczego. Ale okazuje sie ze dalej pojawiają się krople oleju. Co może być jeszcze? Bardzo proszę o pomoc Coś mi sie wydaje że ładuje Cie w bambuko Miska olejowa nie ma uszczelki - jest klejona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CichyBart Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 hmm... klejona? ja mam na silikon... i też mówił, że "było coś robione i trzeba by wymienić całą miskę, bo jest uszczelniana silikonem" - prawda to?... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calusek Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Z twojego opisu dalej niewiele wynika. Powinieneś sam wytrzeć te miejsca i dokładnie oglądnąć skąd cieknie. Piszesz, że spod miski, ale olej tam może z jakiegoś miejsca na silniku naciekać a nie koniecznie z miski wyciekać. Wtedy bardziej precyzyjnie napisz lub zrób zdjęcia, z którego to miejsca cieknie. Teraz mam wrażenie, że mechanik znalazł płatnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawert Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 hmm... klejona? Uszczelka miski olejowej jest robiona z tzw "liquid gasket" - uszczelka w płynie - jest to forma silikonu czy jakiegoś innego uszczelniacza którym z tubki tworzy się uszczekę na powierzchni styku i przykręca do korpusu silnika. Cały myk polega na tym, że nie stosuje się tu zasady im więcej tym lepiej - należy rozprowadzić dokładnie na całym obwodzie niewielką ilość (zazwyczj opis w manualu) owej uszczelki a przy demontażu niestety logiczne jest iż ulega ona zniszczeniu. A więc przed ponownym montażem czyścimy dokładnie obie powierzchnie styku i "namazujemy" ponownie uszczelkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CichyBart Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 hmm... wiem, że miska olejowa poci mi się (znajomy sprawdzał). Powiedział, żeby nie wymieniać. Przejechałem ok 2tyś km i stan oleju jest taki sam na wskaźniku... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MPTABLE Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 ile kosztuje ten silikon ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 kup sobie z k2 silikon czarny temperaturowy za 8zl.. tylko dobrze odtlusc miejsce smarowania.. jest genialny do uszczelek misy i pokrywy zaworow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MisiekMD Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Wszyscy koledzy rozmawiacie o uszczelnieniu miski olejowej. Trzeba zacząć rozmowę o rzeczywistym przebiegu silnika (czy nie był kręcony licznik?). W mocno wyeksploatowanych silnikach wycieku oleju to norma.Podstawą jest zlokalizowanie wycieku oleju. Jeżeli nie jest z miski to prawdopodobnie winne są uszczelniacze (przedni i tylni) wału korbowego a w zasadzie sam wał. Wymiana przedniego uszczelniacza niewiele pomogła- winę prawdopodobnie ponosi wyrobiona "faza" na wale korbowym w miejscu zabicia uszczelniacza. Pomoże ew. szlif wału w tym miejscu + uszczelniacz nominał z wymianą panewek głównych wału (luzy)lub ew wymiana samego wału na sprawny. Mam ten sam problem, czekają mnie niestety wydatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.