Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] prykanie i dopalanie się mieszanki w wydechu


Gość maacieq

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się dlaczego po około roku po zamontowaniu końcowego przelotowego tłumika przy zchodzeniu z obortów zaczyna "prykać"- problem wałkowany parę razy na forum. Nie jest to żaden problem bo ładnie brzmi (mam cały układ przelot, z niestety strumienicą). Zadarzyło się że przy ostrej redukcji poszedł ogień, lekko błysnęło w głębi wydechu no ale ma prawo :) . dziw mnie że zaczął prykać dopiero po roku...

bawiłem się wczoraj zapłonem (spara pomiędzy fasolką a nakrętką na dole miała 2mm, czy mam zejść niżej żeby usunąć efekt prykania. Jeżdzę tylko na 95Pb i nie wiem czy nie jest już za bardzo przyśpieszony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamietam zapłon ma mieć 10 stopni przed Górnym położeniem tłoka, jak zadużo przyspieszysz to zawory zaczna się odzywać i po tym sie zorientujesz że przesadziłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Miałem takie delikatne strzały (prykanie) w Fordzie, przerobiłem w nim cały układ wydechowy. Tu raczej nie pomogą żadne regulacje trzeba się z tym pogodzić lub wstawić fabryczny układ wydechowy. To są właśnie uroki przelotów. Według mojej wiedzy (lub nie wiedzy), układ wydechowy oprócz wyciszenia na za zadanie stłumic i wychamowc spaliny (gazy). Strzaly to nic innego jak wybuchy tych gazów które są jeszcze w wydechu. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamietam (...) jak zadużo przyspieszysz to zawory zaczna się odzywać i po tym sie zorientujesz że przesadziłeś.

 

Tiaaaa. A krowy latają :D

IMHO to tłumik grzechocze o koło zapasowe w bagazniku :diabel:

 

 

ps: po co piszesz bzdury?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się dlaczego po około roku po zamontowaniu końcowego przelotowego tłumika przy zchodzeniu z obortów zaczyna "prykać".

 

Przelot jak przelot zawsze głośniej w nim słychać będzie..

Myślę że należy wziąć pod uwagę też sondę lambda, która jak wiadomo z czasem sie zużywa tzn daje coraz bardziej niedokładny pomiar odbiegający od rzeczywistych warunków. Przeważnie przy zużytej sądzie ECU dostaje niepoprawny odczyt i za bardzo wzbogaca mieszankę, a jak wiadomo dopalająca się niespalona mieszanka wali po wydechu.

 

U mnie zawsze pryka z tłumika jak zabardzo gaz podkręce. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Pryka" bo nie ma kata i cały układ przelotowy, co byś nie zrobił to tak bedzie. Wsać kata metalowego i nie bedzie "prykać". To co zostanie ze spalania zazwyczaj dopala sie w kacie jak go nie ma to dopala sie w układzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...