Guest KamRut Posted December 13, 2007 Share Posted December 13, 2007 Witam, Od zakupu autka męczy mnie jeden problem. Autko długo kreci, czy cieple czy zimne. Co jest nie tak? Czytalem, ze tak ma wiekszosc... ale co zrobic zeby bylo ok? Juz nawet rano zimnego w mróz otwieralem maske i ta reczna pompka pompowalem, ale nie bardzo sie dalo, wygladalo na to ze paliwo jest. Moze to jednak świece, które sprawdzałem, ale omomierzem, moze nalezy je wymienić bez sprawdzania? Tylko ta cena... Czy ktoś już ozwiązał ten problem? Pomożcie prosze... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sadam Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 moze nalezy je wymienić bez sprawdzania? Tylko ta cena tzn ile?100zl? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teres Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 koło 300zł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sadam Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 fajnie... a do passata tdi kosztuja 50zl.. to jest cena z ASO? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest logis Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Witam, Od zakupu autka męczy mnie jeden problem. Autko długo kreci, czy cieple czy zimne. Co jest nie tak? Czytalem, ze tak ma wiekszosc... ale co zrobic zeby bylo ok? Juz nawet rano zimnego w mróz otwieralem maske i ta reczna pompka pompowalem, ale nie bardzo sie dalo, wygladalo na to ze paliwo jest. Moze to jednak świece, które sprawdzałem, ale omomierzem, moze nalezy je wymienić bez sprawdzania? Tylko ta cena... Czy ktoś już ozwiązał ten problem? Pomożcie prosze... Na ciepło też?? Jeśli tak to racze nie świece ,choć w mechanice bywa różnie.Ja bym szukał problemów z ukl.zasilania -Utrudniony przepływ paliwa,lejące wtryski,awaria pompy,brak odpowiedniego ciśnienia wtrysku, zły kąt wtrysku(zapłonu) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teres Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 fajnie...a do passata tdi kosztuja 50zl.. to jest cena z ASO? To jest normalna cena, świece NGK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sadam Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 no dobra to ja mam tez ten problem na zimno..jest -2 a ja musialem krecic z 10 sec zeby odpalil :/ siwetnie sie zapowiada zima.swiece sprawdzane, dzialaja, ale moze nie tak jak powinny? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KamRut Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 no dobra to ja mam tez ten problem na zimno..jest -2 a ja musialem krecic z 10 sec zeby odpalil :/ siwetnie sie zapowiada zima.swiece sprawdzane, dzialaja, ale moze nie tak jak powinny? No właśnie, świece kosztuja około 83 złotych za sztukę bo się pytałem... Oczywiście NGK. Myślę, że to nie problem w układzie paliwa. A co do kąta wtrysku (zapłonu) to już pytałem na forum i koledzy pisali, że jest nie regulowany, chyba że kąt wtrysku i zapłony to nie to samo, bo niewiem. Nie znam się na mechanice... Może powinienem gdzieś podjechać i to ustawić? P.S. Jak tak długo kręce nieraz, to paliwo się leje, bo pożniej jak odpali już to tak śmierdzi niespaloną (spaloną) ropą. Więc to tak wygląda, jakby zapłon był nie wtym moemncie o trzeba?? Dobrze to sobie tłumaczę? Możecie polecić kogoś w Wawie, Łodzi żeby mi to sprawdził i ustawił ewentualnie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest da_niel Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 A ja powiem tak. Mialem podobny problem. Na zimo trzeba bylo krecic dlugo, tak dlugo, ze az aku mi padl. wymienilem i dzis rano jak wsiadalem to bylo 0C i odpalil po 1 sekundzie krecenia. Poza tym mam taka technike, ze dopiero po trzecim zgasneciu "sprezynki" i odczekaniu 3 sek ze zgaszana odpalam nie wiem czy to cos daje ale mi sie wydaje, ze swiece sie bardziej nagrzewaja i przez to latwiej odpala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teres Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Ja kiedyś byłem w szoku :zdziw: , auto stało 2 dni, temperatura -3'C, zagrzałem dwa razy świece i odpaliło na dotyk :one: . Niestety później już mi się tak nie udało :/ . Zawsze musi te 2-3 obroty rozrusznikiem zakręcić. Spróbuję za jakiś czas założyć zawór zwrotny przed filtrem paliwa, zobaczymy czy pomoże, bo jak nie to pewnie wina świec. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sadam Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Poza tym mam taka technike, ze dopiero po trzecim zgasneciu "sprezynki" i odczekaniu 3 sek ze zgaszana odpalam ja tez teraz tak robie i jest o niebo lepiej Spróbuję za jakiś czas założyć zawór zwrotny przed filtrem paliwa zeby paliwo niewracalo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teres Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 zeby paliwo niewracalo? Tak. Wolę najpierw dołożyć zaworek za 20zł, niż zmieniać świece za 300 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sadam Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 wczoraj kumpel z serwisu nissana przejzal mi auto i okazalo sie ze na przekazniku od swiec zasniedzialy styki i nielaczylo jka trzeba.dzis po jednym nagrzaniu sie swiec autko odpalilo tak jak powinno wiec sprawdzie tez sobie przekaznik, ktory znajduje sie przy lewym kierunkowskazie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KamRut Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 wczoraj kumpel z serwisu nissana przejzal mi auto i okazalo sie ze na przekazniku od swiec zasniedzialy styki i nielaczylo jka trzeba.dzis po jednym nagrzaniu sie swiec autko odpalilo tak jak powinno wiec sprawdzie tez sobie przekaznik, ktory znajduje sie przy lewym kierunkowskazie Czyścimy w środku, czy na zewnątrz te styki? P.S. Ja też jak czekam jeszcze ze 3 sek. bo zgaśnięciu to kręci lepiej. Ale jak na 0 stopni to i tak kiepsko. Co będzie przy -25? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sadam Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 Czyścimy w środku, czy na zewnątrz te styki? i w srodku i nazewnatrz bylo poczysczone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KamRut Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Czyścimy w środku, czy na zewnątrz te styki? i w srodku i nazewnatrz bylo poczysczone Rozbiera się go jakoś prosto? Sorki za pytania, ale mam zamiar tam zajrzeć, ale czekam na dzień wolny od pracy, a takich to u mnie mało... Ewentualnie czym to czyścić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Spulchniator Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Mnie też im zimniej tym gorzej kręci. Może ktoś powiedzieć jakie dokładnie oznaczenie mają świece NGK bo po wypłacie pewnie pojadę na zakupy? :-). Eh Almera jest jak kobieta, im dłużej z nią jesteś tym bardziej pierze cie po kieszeni ;D Alma oczywiście 2.2 Di N16 2000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teres Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 Świece to NGK Y-519J Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MACIAS Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 Miałem identycznie nie chciał odpalać czy było zimno czy ciepło okazało się że to nie świece ani akumulator tylko rozrusznik był tak brudny że kiepsko kręcił. Sprawdz rozrusznik ja swój wyczyściłem i odpala jak nowy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sadam Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 Rozbiera się go jakoś prosto? znaczy sie zle zrozumielismy odpinasz przewody od przekaznika i trzeba poskrobac tylko styki z tego syfu tam gdzie kabelki sie wpina(takie blaszki) nic sie w srodku nierozbiera, bo tam nie ma co czyscic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KamRut Posted December 28, 2007 Share Posted December 28, 2007 odpinasz przewody od przekaznika zaglądałem u siebie ( co prawda po ciemku) ale nie zauwazylem tam zadnego przekaznika... w ktorym on dokladnie miejscu jest?? moze jakas fotka?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teres Posted December 28, 2007 Share Posted December 28, 2007 stojąc przodem to auta, po prawej stronie. na prawo od akumulatora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sadam Posted December 28, 2007 Share Posted December 28, 2007 tak jak teres napisal, powinien byc przykrecony blisko kierunkowskazu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KamRut Posted December 28, 2007 Share Posted December 28, 2007 tak jak teres napisal, powinien byc przykrecony blisko kierunkowskazu to w takim razie muszę jeszcze raz sie przyjrzeć dokładnie. Dzięki, P.S. Ile czasu u was grzeją się świece po odpaleniu autka?? [ Dodano: Sro 23 Sty, 2008 10:14 ] stojąc przodem to auta, po prawej stronie. na prawo od akumulatora Witam możecie mi zaznaczyć gdzie to powinno być na zdjęciach które zamieściłem, albo może ktoś mi może wrzucić swoje zdjęcie co i jak... Albo u mnie nie ma tej skrzynki z tym przekaźnikiem albo ja jej nie mogę znaleźć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciejpm Posted February 13, 2008 Share Posted February 13, 2008 Eh Almera jest jak kobieta, im dłużej z nią jesteś tym bardziej pierze cie po kieszeni ;D Alma oczywiście 2.2 Di N16 2000 Chyba nie miałeś Vectry DTI, ta dopiero prała po kieszeni. Teraz mam Tino 2.2Di i jakbym nie miał auta. A Vectrze prolem gonił problem. Też będe wymieniał świece, jestem w UK i znalazłem za NGK y-519j Ł14,42 za szt, wiec cena OK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.